node/36955

O Trump νομίζει ότι η Renault πουλάει ακόμα στις ΗΠΑ!

Ο Donald Trump μονίμως τρίζει τα δόντια του για τις δασμολογικές διαφορές μεταξύ των αμερικανικών και ευρωπαϊκών εξαγωγών, την οποία Γηραιά Ήπειρο θεωρεί ευνοημένη. Σε πρόσφατο παράδειγμά του όμως επέλεξε λάθος εταιρεία: Τη Renault!


Έχουν περάσει σχεδόν τριάντα χρόνια από τότε που η Renault δεν πουλάει αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Βεβαίως, ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του Ρόμβου γράφτηκε στη χώρα του θείου Σαμ. Και η αλήθεια είναι χωρίς μεγάλη επιτυχία. Παρόλα αυτά, ο Αμερικανός πρόεδρος φαίνεται πως διαθέτει εξαιρετική μνήμη καθώς θυμάται το Fuego, το Le Car (το ευρωπαϊκό R5) και άλλα 18 μοντέλα που πουλιόντουσαν στη δεκαετία του ’70 και του ’80 στις ΗΠΑ.

Δυστυχώς γι’ αυτόν, φαίνεται ότι έχει να παρακολουθήσει ειδήσεις από το 1989, δεδομένου ότι η Renault από εκείνη τη χρονιά σταμάτησε να δραστηριοποιείται εμπορικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να περιλάβει τη Renault μαζί με την BMW και τη Mercedes-Benz σε αναφορά του για το πρόβλημα των τελωνειακών δασμολογικών διαφορών μεταξύ της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Renault LeCar

Πρόκειται για ένα θέμα που επαναφέρει συχνά πυκνά ο Donald Trump: Η Ευρώπη επιβαρύνεται με λιγότερους φόρους κατά την εξαγωγή προϊόντων προς τις Ηνωμένες Πολιτείες σε σχέση με τα αμερικανικά προϊόντα προς την Ευρώπη. Και αυτή η «εισβολή» γερμανικών, ιαπωνικών ή κορεατικών αυτοκινήτων δεν είναι κάτι που του αρέσει, την ίδια στιγμή που τα αμερικανικά μοντέλα δεν κατάφεραν ποτέ να διεισδύσουν αντίστοιχα στη Γηραιά Ήπειρο. 

Βέβαια, ο Αμερικανός πρόεδρος χρειάζεται να αξιολογήσει εάν αυτό οφείλεται στις δασμολογικές διαφορές που επικαλείται ή στο σχεδιασμό των αμερικανικών μοντέλων που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών.

Renault 18 Sportwagon

Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι η Renault συνεργάστηκε με την American Motors Corporation το 1980 και ανέλαβε το ελέγχον μερίδιο της AMC το 1983. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’80, τα μοντέλα Renault και AMC πωλούνταν στις ΗΠΑ μέχρι να πουλήσει η Renault την AMC στην Chrysler το 1987. Η έμμεση παρουσία της Renault στην αγορά των ΗΠΑ τερματίστηκε τον Δεκέμβριο του 1991, όταν το μοντέλο Eagle Premier (βασισμένο πάνω το R25) καταργήθηκε από την Chrysler. Το ίδιο αυτοκίνητο από το 1990 έως το 1992 πωλείται και ως Monaco με τα σήματα της Dodge.

 

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.