node/34660

Ο νέος δίλιτρος αγωνιστικός κινητήρας της Audi βγάζει 610 ίππους

Θα χρησιμοποιείται από φέτος στο DTM και θα αντικαταστήσει τον 4λιτρο V8 των 500 ίππων στο πλαίσιο των νέων κανονισμών.

Οι κανονισμοί για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα που θα αγωνίζονται από φέτος στο DTM έχουν αλλάξει και έχουν γίνει σαφώς πιο αυστηροί. Σύμφωνα με αυτούς οι κινητήρες απαιτείται να είναι πιο σύγχρονοι, υπερτροφοδοτούμενοι βέβαια, με την κατανάλωση να μην μπορεί να υπερβεί τα 95 κιλά καυσίμου ανά ώρα.
Οι νέοι αυτοί κανονισμοί δεν δείχνουν να έχουν πτοήσει τους μηχανικούς της Audi οι οποίοι κατάφεραν να βγάλουν από τον νέο δίλιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τους την εκπληκτική ισχύ των 610 ίππων.

Η εξέλιξη του νέου δίλιτρου κινητήρα χρειάστηκε 2,5 χρόνια και δοκιμές στο εργαστήριο για πάνω από 1.000 ώρες. Έχει σχεδιαστεί για να έχει διάρκεια ζωής μια ολόκληρη αγωνιστική σεζόν, δηλαδή για περίπου 6.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα και διαθέτει επίσης την λειτουργία «push-to-pass» που δίνει στιγμιαία στον οδηγό 30 επιπλέον ίππους για να διευκολύνει τα προσπεράσματα.
Ο νέος αυτός κινητήρας της Audi θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο του στις 4 Μαΐου του 2019, στην πίστα του Hockenheim και βέβαια θα «φορεθεί» στο Audi RS 5 DTM. Να θυμίσουμε πως πέρυσι, το ίδιο RS 5 DTM χρησιμοποιούσε έναν V8 4.0 λίτρων με ισχύ 500 ίππων.

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Audi Motorsport, ο  Dieter Gass, τόνισε πως οι οδηγοί της ομάδας ενθουσιάστηκαν από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα δοκιμών που πραγματοποίησαν με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Βασικό πλεονέκτημα του νέου τετρακύλινδρου μοτέρ είναι το χαμηλό του βάρος σε σχέση με τον περυσινό V8. Σαν αποτέλεσμα, το Audi RS 5 DTM ζυγίζει τώρα λίγο περισσότερο από 1.000 κιλά, έχοντας μια αναλογία που τώρα φτάνει τα 1,6 κιλά/ίππο, αναλογία που πλησιάζει πολύ αυτήν της Bugatti Veyron SS.

Για τους φανατικούς των γρήγορων αυτοκινήτων της Audi, η εταιρεία διευκρινίζει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και δεν θα μπει σε κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής.
 

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.