Ο νέος δίλιτρος αγωνιστικός κινητήρας της Audi βγάζει 610 ίππους

Ο νέος δίλιτρος αγωνιστικός κινητήρας της Audi βγάζει 610 ίππους

Θα χρησιμοποιείται από φέτος στο DTM και θα αντικαταστήσει τον 4λιτρο V8 των 500 ίππων στο πλαίσιο των νέων κανονισμών.

Οι κανονισμοί για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα που θα αγωνίζονται από φέτος στο DTM έχουν αλλάξει και έχουν γίνει σαφώς πιο αυστηροί. Σύμφωνα με αυτούς οι κινητήρες απαιτείται να είναι πιο σύγχρονοι, υπερτροφοδοτούμενοι βέβαια, με την κατανάλωση να μην μπορεί να υπερβεί τα 95 κιλά καυσίμου ανά ώρα.
Οι νέοι αυτοί κανονισμοί δεν δείχνουν να έχουν πτοήσει τους μηχανικούς της Audi οι οποίοι κατάφεραν να βγάλουν από τον νέο δίλιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τους την εκπληκτική ισχύ των 610 ίππων.

Η εξέλιξη του νέου δίλιτρου κινητήρα χρειάστηκε 2,5 χρόνια και δοκιμές στο εργαστήριο για πάνω από 1.000 ώρες. Έχει σχεδιαστεί για να έχει διάρκεια ζωής μια ολόκληρη αγωνιστική σεζόν, δηλαδή για περίπου 6.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα και διαθέτει επίσης την λειτουργία «push-to-pass» που δίνει στιγμιαία στον οδηγό 30 επιπλέον ίππους για να διευκολύνει τα προσπεράσματα.
Ο νέος αυτός κινητήρας της Audi θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο του στις 4 Μαΐου του 2019, στην πίστα του Hockenheim και βέβαια θα «φορεθεί» στο Audi RS 5 DTM. Να θυμίσουμε πως πέρυσι, το ίδιο RS 5 DTM χρησιμοποιούσε έναν V8 4.0 λίτρων με ισχύ 500 ίππων.

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Audi Motorsport, ο  Dieter Gass, τόνισε πως οι οδηγοί της ομάδας ενθουσιάστηκαν από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα δοκιμών που πραγματοποίησαν με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Βασικό πλεονέκτημα του νέου τετρακύλινδρου μοτέρ είναι το χαμηλό του βάρος σε σχέση με τον περυσινό V8. Σαν αποτέλεσμα, το Audi RS 5 DTM ζυγίζει τώρα λίγο περισσότερο από 1.000 κιλά, έχοντας μια αναλογία που τώρα φτάνει τα 1,6 κιλά/ίππο, αναλογία που πλησιάζει πολύ αυτήν της Bugatti Veyron SS.

Για τους φανατικούς των γρήγορων αυτοκινήτων της Audi, η εταιρεία διευκρινίζει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και δεν θα μπει σε κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube