Ο νέος CEO της Volkswagen θέλει να κάνει τη φίρμα «αγαπητή» ξανά

Ο νέος CEO της Volkswagen θέλει να κάνει τη φίρμα «αγαπητή» ξανά

Ο Thomas Schafer, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα τη θέση του CEO στη Volkswagen μετά την απομάκρυνση του Herbert Diess, φαίνεται πως έχει τα δικά του σχέδια για τη φίρμα.

Η πρώτη του προτεραιότητα, όπως φαίνεται, είναι να βάλει μία τάξη στο τμήμα της ανάπτυξης λογισμικού, κάτι που κόστισε στον προκάτοχό του την καρέκλα του. Από εκεί και πέρα όμως ο Thomas Schafer σκοπεύει να υπηρετήσει τη μεγάλη εικόνα. Η οποία, επιγραμματικά, περιγράφεται με το «να γίνει η Volkswagen μία αγαπημένη μπράντα ξανά». 

Ο Γερμανός μάνατζερ, ο οποίος μεταπήδησε στο τιμόνι της Volkswagen την πρώτη Ιουλίου του 2022 (αφήνοντας τη θέση του CEO της Skoda) έχει θέσει τρεις βασικούς στόχους. Όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξή του στο Βρετανικό Autocar, «η Volkswagen είναι μια εκπληκτική παγκόσμια μάρκα και της αξίζει να επιστρέψει εκεί που ήταν. Χρειάζεται επενδύσεις σε αυτό, σε προϊόντα και επί της ουσίας - και είμαστε σε αυτό το δρόμο. Πρέπει να δώσουμε συναίσθημα στη μάρκα, μέσω του τρόπου με τον οποίο μιλάμε στα μέσα ενημέρωσης και επίσης στη διαφήμισή μας. Χρειαζόμαστε επίσης «φωτεινά» έργα, σε αντιστοιχία με το επερχόμενο ηλεκτρικό Trinity που θα φέρει για πρώτη φορά αυτόνομη οδήγηση επιπέδου τέσσερα στη Volkswagen».

Ο δεύτερος στόχος, όπως φαίνεται, είναι η σύσφιξη των σχέσεων με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου και συγκεκριμένα τη Seat, τη Skoda, την Cupra και τη μονάδα των επαγγελματικών Volkswagen. Κάτι τέτοιο πιστεύει πως όχι μόνο θα βοηθήσει τις πωλήσεις αλλά ταυτόχρονα θα περιορίσει και τα κόστη. Αυτό μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης κοινών συστημάτων και λειτουργιών, σε διάφορους τομείς. 

Όσο για τον τρίτο στόχο, έχει να κάνει με το «διπλό μετασχηματισμό» της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει. Ζούμε σε μία εποχή που δεν βιώνουμε μόνο τη μεταστροφή των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτρικά αλλά και των ηλεκτρικών σε αυτόνομα. Σε όλα αυτά η θέση της Volkswagen είναι να ακούσει πιο προσεκτικά τους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τις προσπάθειες που ήδη καταβάλλει. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE