Nürburgring: Όταν το Focus RS συνάντησε το Leon Cupra

Nürburgring: Όταν το Focus RS συνάντησε το Leon Cupra

Η κόντρα των δύο κορυφαίων hot χάτσμπακ αποκτά ενδιαφέρον εξίσου κορυφαίου ύψους όταν η αναμέτρηση εξελίσσεται στη μητέρα όλων των σιρκουί.

Τώρα που σιγά σιγά όλο και περισσότερα καινούργια Ford Focus RS παραδίδονται στους κατόχους τους, ήταν θέμα χρόνου να κάνει κάποιο ή κάποια από αυτά την εμφάνισή του σε κάποιο Touristenfahrten (μέρα για ιδιώτες) του Nürburgring.
 

Το ενδιαφέρον σχετικά με το Focus RS Mk III που θέλουμε να σας δείξουμε σήμερα είναι ότι δεν γυρίζει ορφανό, αλλά μαζί με την τελευταία γενιά του SEAT Leon Cupra. Και όχι ένα «απλό» του είδους, αλλά με ένα κιτ με προσανατολισμό πίστας, για να ανεβάσει τα άλογά του στο ίδιο επίπεδο με του Focus RS. Έτσι έχει δεχτεί την  περιποίηση του Abt, ανεβαίνοντας στα 340 άλογα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Focus RS σε δρόμο και πίστα [video]

Στην πραγματικότητα, το Cupra είναι το camera car, με το SEAT να κυνηγά το Ford για τα δύο πρώτα λεπτά (σχεδόν) στην προσωπική κόντρα τους, στο Nordschleife. Να επισημάνουμε βέβαια ότι και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να γυρίσουν στην Πράσινη Κόλαση σε χρόνο κάτω από οκτώ λεπτά.

Ακόμη κι έτσι όμως, μπορείτε να δείτε το Ford να γέρνει ορατά σε κάποιες φάσεις, Ναι, το Focus RS είναι εφοδιασμένο με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, που στη ρύθμιση «Track» σκληραίνουν μέχρι και 40%. Και παρόλο που ακόμα κι αυτό το set-up προσπαθεί να προσφέρει μια στοιχειώδη άνεση, είναι και το μόνο που μπορεί να ανταποκριθεί με επάρκεια μέσα στην πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε στην πίστα το SEAT Leon Cup Racer [video]

Για να επιστέψουμε στη δράση μέσα στην Πράσινη Κόλαση, κάποια στιγμή το Leon Cupra προσπερνά το Focus RS και καθώς ξεκινά για καθαρό γύρο, ατυχέστατα πέφτει σε πυκνή κυκλοφορία λόγω ατυχήματος. Όσοι από εσάς παρακολουθούν τις φάσεις του Nürburgring μπορεί να αναγνωρίσετε αυτόν τον ήρωα του Nordschleife, γνωστό και ως xthilox, έναν από τους «λύκους του Ring» που τους αρέσει να κυνηγούν άπειρους οδηγούς σούπερκαρ με τα «ταπεινά» χάτσμπακ τους.

Και για όσους αναρωτιούνται για το τι ακόμα φορά παραπάνω το Cupra, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι το κορυφαίο Leon διαθέτει ανάρτηση τριών ρυθμίσεων Clubsport της KW, τακάκια υψηλών επιδόσεων, 18άρες ζάντες ATS GTR με λάστιχα Dunlop Direzza 235/40 και μπάκετ Recaro Pole Position.

[Πηγή xthilox]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube