node/33125

Nio: Ο ανταγωνιστής της Tesla ισχυροποιείται

Ανταγωνιστής της Tesla στην premium κατηγορία, η κινεζική start-up Nio συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυο ανταλλαγής των μπαταριών της στην Κίνα, όπου ανακοίνωσε ότι πούλησε περισσότερα από 1.500 EV τον Οκτώβριο.

Αργά αλλά σταθερά, η Nio βρίσκει τη θέση της σε μια αγορά αυτοκινήτων, των οποίων οι ηλεκτρικές προοπτικές είναι τεράστιες. Με λανσάρισμα τον περασμένο Ιούνιο, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κατασκευαστή, ένα SUV με το όνομα ES8, ταξινομήθηκε σε 1.573 κομμάτια κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, καταγράφοντας συνολικά 4.941 πωλήσεις από την έναρξη της εμπορικής καριέρας του. Μέχρι το τέλος του έτους, η Nio εκτιμά ότι θα πουλήσει 10.000 ES8, με μηνιαίο ρυθμό πωλήσεων περίπου 2.500 μονάδων για τους τελευταίους δύο μήνες του έτους. Ανάπτυξη που κρίνεται απαραίτητη για να αγγίξει την κερδοφορία. Το τρίτο 3μηνο, η Nio σημείωσε καθαρές απώλειες 2,81 δισ. γουάν, ποσό που ισοδυναμεί με 354 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Η NextEV αποκαλύπτει το ηλεκτρικό Nio EP9 των 1.360 PS [video]

Αμιγώς ηλεκτρικό 7θέσιο SUV, το Nio ES8 βρίσκεται σε άμεσο ανταγωνισμό με το Tesla Model X. Κινούμενο από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες των 240 kW που τροφοδοτούνται από μια συστοιχία μπαταριών 70kWh, το ES8 μπορεί να διανύσει 350 km με μία μόνο φόρτιση. Η μπαταρία του είναι σημαντικά μικρότερη από αυτή των 100kWh που ανακοίνωσε η Tesla για το Model X, αλλά το Nio έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα: Την τιμή του!

Nio ES8

Στην κινεζική αγορά πωλείται έναντι 448.000 γουάν (€56.500), ον δύο φορές φθηνότερο από το Model Χ. Βαριά φορολογημένο στο τελωνείο, το καλιφορνέζικο ηλεκτρικό SUV ξεπερνά τις 900.000 γουάν ή τα €113.000 € στην κινεζική αγορά.

Ανταλλαγή μπαταριών: 18 επιχειρησιακοί σταθμοί
Ενώ οι κατασκευαστές όπως η Tesla ή η Renault, που είχαν δοκιμάσει το σύστημα αυτό για λίγο, εγκατέλειψαν την ιδέα του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών, η Nio επιμένει να το προσυπογράφει. Ύστερα από την εγκαίνια του πρώτου κέντρου πριν από λίγες εβδομάδες, ο κατασκευαστής έχει τώρα 18 επιχειρησιακούς σταθμούς σε ολόκληρη την Κίνα. Βρίσκονται κατά μήκος της εθνικής οδού G4 σε ένα «διάδρομο» 2.000 km που μπορεί εύκολα να συνδέσει πολλές μεγάλες κινεζικές πόλεις, όπως το Zhengzhou, το Wuhan, το Changsha ή την Καντόνα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι κάθε τέτοιος σταθμός υποκαθιστά το σταθμό φόρτισης. Έτσι, αντί να σταματήσει ο χρήστης να φορτίσει το όχημά του σε καθορισμένους σταθμούς φόρτισης, ανταλλάσσει απλώς τη συστοιχία μπαταριών. Μια διαδικασία που διαρκεί λίγα λεπτά για μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία αντί για τα 30-40 λεπτά που χρειάζεται για γρήγορη φόρτιση.

Nio ES8

Ένα δίκτυο που θα συνεχίσει να επεκτείνεται τους επόμενους μήνες, καθώς ο κατασκευαστής επιθυμεί να αναπτύξει συνολικά 1.100 σταθμούς μέχρι το 2020 σε όλη την κινεζική επικράτεια. Δίκτυο που θα υποστηρίξει την ανάπτυξη του ES8, αλλά και του ES6, ενός ηλεκτρικού SUV πιο προσανατολισμένου στη «μαζική αγορά» που έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί στις αρχές του 2019.

Nio ES8

node/39721

Γιατί αυτό το FIAT Uno του 1996 κοστίζει €5.900;

Πωλείται στη Γερμανία και μάλλον δεν θα δυσκολευτεί να βρει νέο ιδιοκτήτη. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Γιατί αυτό το FIAT Uno του 1996 κοστίζει €5.900;

Όταν παρουσιάστηκε το FIAT Uno ήταν μια αληθινή επανάσταση στην κατηγορία του! Η FIAT δημιούργησε ένα αυτοκίνητο-χρυσάφι για τα ταμεία της, αφού πούλησε πάνω από 9 εκατ. αντίτυπα στη διάρκεια της ζωής του, όντας το όγδοο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Από αυτήν την άποψη και μολονότι έχουν περάσει τόσα χρόνια από την παρουσίασή του, το Uno δεν αποτελεί αυτό που θα λέγαμε «συλλεκτικό μοντέλο». Ωστόσο, κάπου στη Γερμανία, ένας έμπορος αυτοκινήτων έχει βγάλει προς πώληση ένα Uno του 1996 αντί του ποσού των €5.900.
Αξίζει τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο σαν το Uno; 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT Uno Turbo i.e. 1985-1993: To ιταλικό GTI [video]

Προφανώς ναι, αφού το συγκεκριμένο είναι σαν να βγήκε μόλις τώρα από το εργοστάσιο, έχοντας στο οδόμετρό του μόλις 900 km, καθώς είχε χρησιμοποιηθεί για πολύ λίγο σαν αυτοκίνητο test drive και στη συνέχεια αποσύρθηκε. Είναι σε άψογη κατάσταση, ενώ έχει ακόμη στο πίσω κάθισμα τα εργοστασιακά πλαστικά προστατευτικά. 

Σύμφωνα με τον έμπορο, το συγκεκριμένο Uno ήταν συνεχώς σταθμευμένο σε κλειστό γκαράζ. Ο κινητήρας του είναι ο βασικός τετρακύλινδρος «Fire» με ισχύ μόλις 45 ίππων και ροπή 74 Nm. Το Uno έφτανε την καλή για την εποχή του και τον κινητήρα του τελική ταχύτητα των 145 km/h, αλλά για να την πετύχετε έπρεπε να έχετε μπόλικη υπομονή, καθώς για το τυπικό 0-100 km/h χρειαζόταν σχεδόν μια... αιωνιότητα με τα σημερινά δεδομένα που μεταφράζεται σε 18 ολόκληρα δευτερόλεπτα. 

Αλλοι καιροί, άλλα ήθη... 

node/39717

H Jaguar τιμά τα 60 χρόνια της E-Type με την έκδοση «60 Edition»

Θα κατασκευαστούν συνολικά 12 αυτοκίνητα από το τμήμα Jaguar Classic της εταιρείας. 

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Jaguar τιμά τα 60 χρόνια της E-Type με την έκδοση «60 Edition»

To 1961, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Jaguar παρουσίασε την εμβληματική E-Type. Δύο αυτοκίνητα, μια κουπέ και μια roadster ήταν εκεί και οδηγηθήκαν από το κοινό. 
Η E-type παρουσιάστηκε το 1961 ως αντικαταστάτρια της XK150, που είχε γεράσει και βαρύνει. Ήταν ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, που από τον προκάτοχό του διατηρούσε μόνο τον 6κύλινδρο κινητήρα ΧΚ 3,8 λίτρων και προσφερόταν ως διθέσιο κλειστό κουπέ και ανοιχτό ρόουντστερ. Το 1964 ο κινητήρας μεγάλωσε στα 4,2 λίτρα και τοποθετήθηκε νέο κιβώτιο με συγχρονιζέ και στις 4 ταχύτητες.

etype

Σήμερα, εξήντα χρόνια μετά, η Jaguar θέλοντας να τιμήσει αυτήν την επέτειο, θα κατασκευάσει 12 αντίτυπα της E-Type (έξι ζεύγη) με τη συμβολή της aguar Classic.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Jaguar E-type S3 4.2 2+2

Κάθε ζεύγος της «νέας» E-Type 60 Edition θα απαρτίζεται από μία κουπέ (Fixed Head Coupe) και μία ανοικτή (Roadster) έκδοση, που θα παραπέμπουν στις E-Type ‘9600 HP’ και E-Type ‘77RW’ του 1961.

Εκείνη τη χρονιά, μια ‘9600 HP’ χρώματος Opalescent Gunmetal Grey, έφυγε από το το Coventry της Βρετανίας και έχοντας στο τιμόνι τον τότε υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, τον Bob Berry, έφτασε οδικώς στη Γενεύη. 
Το αυτοκίνητο συγκέντρωσε αμέσως όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Όλοι ήθελαν να την οδηγήσουν και έτσι η Jaguar έστειλε στην Ελβετία, ένα ακόμη αυτοκίνητο, την ανοικτή αυτή τη φορά ’77 RW’ στο θρυλικό χρώμα British Racing Green. Την μεταφορά ανέλαβε ο υπεύθυνος εξέλιξης του μοντέλου, ο Norman Dewis.

e-type

Επιστρέφοντας στο σήμερα, τα αντίτυπα  της νέας E-Type 60 Edition θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις της Jaguar Classic στο Warwickshire και θα είναι έτοιμα έως τον Μάρτιο του 2021, οπότε και συμπληρώνονται τα 60 χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου. β
Τα κουπέ ακούν στο όνομα Flat Out Grey ‘9600 HP’ και τα roadster στο Drop Everything Green ’77 RW’.