node/37913

Μέχρι το 2029 η συνεργασία Audi με την FC Bayern München

Oι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας θα οδηγούν Audi e-tron για το 2020.

Η Audi και η FC Bayern München, η διάσημη ποδοσφαιρική ομάδα, συνεχίζουν τη συνεργασία τους για ακόμα περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον: τα δύο premium brands, ηγετικές παρουσίες με παγκόσμια δημοφιλία η καθεμία στο χώρο τους, επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029.

Η Audi είναι ήδη αποκλειστικός συνεργάτης στο χώρο της αυτοκίνησης της FC Bayern από το 2002. Στην επόμενη δεκαετία, η στρατηγική συνεργασία των δύο brands θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου μάρκετινγκ και της ηλεκτροκίνησης. Πρώτη και σαφής αναφορά στο νέο πλαίσιο συνεργασίας, όλοι οι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας μπαίνουν στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης και θα οδηγούν Audi e-tron για το 2020.

Η συνεργασία μεταξύ Audi και FC Bayern München έχει ήδη μία άκρως επιτυχημένη ιστορία: Από το 2002, η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια υποστηρίζει την πιο επιτυχημένη γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα. Επιπλέον, η Audi είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Κοινές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες αποτελούν μέρος αυτής της συνεργασίας. Το Audi Cup, που διεξάγεται κάθε χρόνο λίγο πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν, στο Allianz Arena, κατατάσσεται στα κορυφαία τουρνουά υψηλού επιπέδου της Ευρώπης.

«Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi», λέει η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG για το Marketing και τις Πωλήσεις. Τα δύο ισχυρά εμπορικά σήματα είναι γνωστά για τις πλούσιες συγκινήσεις που προσφέρουν σε όλο τον κόσμο, το καθένα στον τομέα του. «Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες.»

Η FC Bayern, ως ένα από τα πλέον λαοφιλή διεθνή clubs στο ποδοσφαιρικό στερέωμα με περισσότερους από 650 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, θα δημιουργήσει νέες κοινές ευκαιρίες marketing και για τα δύο brands, σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως. Σε αυτές, συμπεριλαμβάνεται και η Κίνα, η σημαντικότερη αναπτυσσόμενη αγορά για την Audi, όπου η Μπάγερν έχει περίπου 135 εκατομμύρια οπαδούς!

Ο Karl-Heinz Rummenigge, διάσημος παλαίμαχος επιθετικός της βαυαρικής ομάδας και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayern München AG, δήλωσε «ευτυχής για την επέκταση της συνεργασίας μας με την Audi. Για την FC Bayern, η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική στρατηγική κίνηση προς τα εμπρός. Η Bayern και η Audi συνεργάζονται με σεβασμό και προς όφελος και των δύο εμπορικών σημάτων ήδη για σχεδόν δύο δεκαετίες. Τώρα είναι βέβαιο ότι αυτή η εταιρική σχέση θα αναβαθμιστεί περισσότερο με καινοτόμες ενέργειες στο μέλλον».

Για το σύνολο του στόλου που παρέχει η Audi στην FC Bayern, έχει συμφωνηθεί μέση μέγιστη τιμή 95 γραμμαρίων CO2/km για ολόκληρη τη διάρκεια της συμφωνίας. Αυτό πρακτικά ισοδυναμεί με τη νομική απαίτηση που πρέπει να πληρούν οι στόλοι των κατασκευαστών από τον Ιανουάριο του 2020.

Επεκτείνοντας τη συμφωνία τους, και οι δύο εταίροι εστιάζουν σε περαιτέρω δραστηριότητες με  έμφαση στην αειφορία. Ήδη όλοι οι αστέρες και οι υπάλληλοι της FC Bayern οδηγούν πλέον μοντέλα Audi, ενώ θα επεκταθεί περαιτέρω η ηλεκτροκίνηση. Το Allianz Arena, γήπεδο-έδρα της FC Bayern, θα χρησιμοποιηθεί και ως σημείο εμπειρίας Audi για τους επισκέπτες, ενώ στη μπουτίκ της FC Bayern στην καρδιά του Μονάχου θα υπάρχει έντονη παρουσία και της Audi. Άλλες ενέργειες έχουν να κάνουν με δημιουργία σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και διεξαγωγή test-drives πέριξ της Allianz Arena.

Επιπλέον, η επέκταση της συνεργασίας των AUDI AG και FC Bayern München αγγίζει και το "Audi Fanclub FC Bayern" της Audi. Με περισσότερα από 6.000 μέλη, εργαζόμενους της Audi, είναι το μεγαλύτερο fan club της Bayern Μονάχου παγκοσμίως.

Εξυπακούεται πως η επέκταση της συνεργασίας θα έχει ως αποτέλεσμα ειδικές προσφορές για τους εργαζομένους σε ποδοσφαιρικούς αγώνες και το Audi Cup καθώς και προνομιακές συναντήσεις με τους αστέρες της ομάδας. Ας σημειωθεί ότι δεν αποκλείονται και ευκαιρίες για μεμονωμένες ενέργειες με άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen.

Τέλος, η  Audi έχει επίσης επεκτείνει τη συνεργασία με τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ της FC Bayern. Μία συνεργασία που ξεκίνησε το 2011 και συνεχίζεται πλέον μέχρι το 2023, με τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας να διεξάγονται στο Audi Dome ενώ οι παίκτες και τα στελέχη της ομάδας μπάσκετ θα συνεχίσουν να οδηγούν μοντέλα της Audi.

[Πηγή: Audi]

 

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]