Mate Rimac: Γι' αυτό έκανα ατμοσφαιρική την Bugatti Tourbillon

Mate Rimac: Γι' αυτό έκανα ατμοσφαιρική την Bugatti Tourbillon

Ο Mate Rimac δεν μπορεί να καταλάβε τον λόγο που άλλοι κατασκευαστές επιλέγουν την υπερτροφοδότηση σε υβριδικά hypercar.

Mate Rimac

Ενώ η Chiron ήταν ουσιαστικά μια εξέλιξη της Veyron, η Tourbillon αντιπροσωπεύει μια ριζική αλλαγή. Η ολοκαίνουργια ναυαρχίδα της Molsheim εγκαταλείπει τα τέσσερα τούρμπο του W16 κινητήρα για χάρη ενός ατμοσφαιρικού V16. Ο Mate Rimac εξηγεί το σκεπτικό του.

Καταρχάς, να θυμίσουμε ότι ο Mate Rimac χρειάστηκε να πείσει ολάκερο το συμβούλιο του Ομίλου Volkswagen, που θεωρούσε ότι το κεντρομήχανο hypercar έπρεπε να είναι ηλεκτροκίνητο. Στη συνέχεια, έπρεπε να εξηγήσει γιατί μετά από δύο δεκαετίες θα επέστρεφαν στην ατμοσφαιρική αναπνοή. Με τη συνδρομή της Cosworth, φτιάχτηκε ένα αριστούργημα: Με κυβισμό 8,3 lt και εντυπωσιακά χαμηλό βάρος. Μόλις 235 kg, περίπου 42% λιγότερο από το σύνολο της Chiron.

Τι να τις κάνεις τις τουρμπίνες όταν έχεις τις μπαταρίες; Κερδίζεις παντού, δεν χάνεις πουθενά

Mate Rimac

Ο Mate Rimac υπεραμύνθηκε της επιλογής του, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να καταλάβει το νόημα της χρήσης τούρμπο σε ένα υβριδικό hypercar. Υποστηρίζοντας ότι το υβριδικό σύστημα αντισταθμίζει την απώλεια ισχύος, παρέχοντας παράλληλα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης. Στην Tourbillon, υπάρχει μια μεγάλη μπαταρία με μικτή χωρητικότητα 24,8 kWh, αρκετή για αυτονομία 70 km πριν ενεργοποιηθεί ο V16.

«Τα έχω οδηγήσει όλα και δεν το καταλαβαίνω, πραγματικά. Γιατί να έχεις ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με τούρμπο; Δηλαδή, το τούρμπο είναι ένας συμβιβασμός από μόνος του, σωστά»;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Bugatti Tourbillon φέρει έναν ατμοσφαιρικό V16 με μήκος ένα μέτρο. Για να καταλήξει εκεί όμως, ο Mate Rimac πέρασε έναν μικρό Γολγοθά

Ο επικεφαλής της Bugatti Rimac αποκάλυψε ότι η κατάργηση της υπερτροφοδότησης είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια 600 ίππων. Ωστόσο, οι τρεις ηλεκτροκινητήρες αντισταθμίζουν και με το παραπάνω τη χασούρα, συνεισφέροντας συνολικά 800 ίππους.

Από τη στιγμή που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παράγει 1.000 ίππους, η Tourbillon είναι πιο ισχυρή από τους προκατόχους της. Ενώ παραμένει ελαφρύτερη, πιο οικονομική και οικολογική. Και το κυριότερο: Με πολύ καλύτερη απόκριση. Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν τη ροπή τους ακαριαία, εκεί που τα τούρμπο έχουν υστέρηση και επιπλέον θερμοκρασίες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lex (@carsbylex)

Ο φιλόδοξος Κροάτης Rimac είναι επίσης ανοιχτός στην ιδέα μιας υβριδικής διαμόρφωσης μικρότερου μεγέθους. Αλλά και μιας Tourbillon που θα είναι αμιγώς θερμική, άρα 100% ατμοσφαιρική και πισωκίνητη. Χωρίς το ζεύγος των μπροστινών ηλεκτρομοτέρ.

Μία ρόουντστερ έκδοση έχει σχεδόν επιβεβαιωθεί, επομένως περιμένουμε να κατασκευαστούν περισσότερα από τα 250 αντίτυπα που έχουν ήδη προγραμματιστεί για παραγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με ποιο κλασικό V8 πάει στο γραφείο ο Mate Rimac; [video]

Εν τω μεταξύ, οι παραδόσεις της «κανονικής» Tourbillon θα ξεκινήσουν τον επόμενο χρόνο, αλλά όχι πριν ολοκληρώσουν τις δοκιμές εξέλιξης τα 35 πρωτότυπα. Ένα απαθανατίστηκε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σε υψηλές θερμοκρασίες.

Αυτή τη στιγμή, η Bugatti εργάζεται σκληρά για την παράδοση των τελευταίων Bolide και Mistral, που θα σηματοδοτήσουν το τέλος του θρυλικού W16.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube