node/24254

Marchionne: Πολλοί αγοράζουν Lambo επειδή δεν βρίσκουν Ferrari

Ο CEO της Ferrari θεωρεί τη Lamborghini μια λύση ανάγκης, για όσους η Ferrari δεν μπορεί να ικανοποιήσει λόγω ρυθμού παραγωγής.

Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Sergio Marchionne στην Έκθεση Γενεύης, μίλησε μεταξύ άλλων για τους V12 της Ferrari, για την πιθανότητα επανεμφάνισης του χειροκίνητου κιβωτίου και για τον ανταγωνισμό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Sergio Marchionne ξεκαθάρισε για άλλη μια φορά ότι οι V12 της Ferrari δεν πρόκειται να δεχτούν υπερτροφοδότηση, αλλά θα δυναμώσουν με χρήση υβριδικής τεχνολογίας. «Ο συνδυασμός του ηλεκτρικού μοτέρ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με στόχο τη μέγιστη δύναμη είναι μια πρόκληση. Το επόμενο βήμα θα συμβεί σε δύο χρόνια από σήμερα, απλώς περιμένετε να δείτε». Προς το παρόν, όλοι χάζευαν τη νέα Ferrari 812 Superfast, που βρισκόταν λίγο πιο δίπλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Marchionne ανοίγει θέμα συγχώνευσης VW με FIAT

Σχετικά με τον ρυθμό παραγωγής μοντέλων της Ferrari, ο Marchionne δήλωσε πως φέτος ίσως ξεπεραστεί η παραγωγή του 2016, και πάλι όμως μιλάμε «πιθανότατα για λιγότερα από 8.500 αυτοκίνητα». Για να αυξηθεί αυτό το νούμερο στο μέλλον σημαντική είναι η κατεύθυνση που θα επιλέξει να ακολουθήσει η φίρμα σε κάποιες κατηγορίες. «Το πιο δύσκολο αυτοκίνητο εμπορικά για εμάς ήταν η California», είπε, κι αυτό είναι κάτι που έχει ξαναδηλώσει στο παρελθόν. «Εξετάζουμε διάφορες πιθανότητες, αλλά σίγουρα δεν θα φτιάξουμε κάποιο αυτοκίνητο το οποίο δεν θα θέλει η αγορά».

Δυσάρεστα είναι τα νέα για όσους ονειρεύονται την επιστροφή του χειροκίνητου κιβωτίου σε κάποιο μοντέλο της γκάμας της Ferrari, όπως συνέβη με την ανανεωμένη Porsche 911 GT3. Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν θα μπορεί να αγοράσει κάποια χειροκίνητη Ferrari σε πέντε χρόνια, ο Marchionne απάντησε «μπορείτε να αγοράσετε κάποιο από τα ιστορικά μας μοντέλα». Ο δημοσιογράφος επέμεινε, ρωτώντας τι πιθανότητα υπάρχει να προκύψει μια καινούργια χειροκίνητη, αλλά ο Marchionne ήταν ξεκάθαρος: «Μηδενική».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Τέλος, η πιο πικάντικη δήλωση του Marchionne ήταν σίγουρα η αναφορά στον ανταγωνισμό της Ferrari και συγκεκριμένα στη Lamborghini. Που σύμφωνα με τον ίδιο δηλαδή δεν είναι ακριβώς ανταγωνισμός, αλλά ξεκάθαρα η δεύτερη επιλογή. «Τρέφω βαθιά εκτίμηση για τον Stefano Domenicalli (σ.σ. νυν διευθύνοντα σύμβουλο της Lamborghini και πρώην αρχηγό της ομάδας της Ferrari στη Formula 1). Όμως πολλοί άνθρωποι αγοράζουν Lamborghini επειδή δεν επαρκεί η παραγωγή μας για να αποκτήσουν κι αυτοί μια Ferrari»…

[Πηγή: CAR Magazine]

TAGS
node/39376

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την κατάταξη του BrandZ, η Toyota διατηρεί την θέση της στην κορυφή του κλάδου.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του BrandZ για τις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, η Toyota παραμένει ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων για το 2020, τερματίζοντας στην 48η θέση της γενικής κατάταξης, παρά τη μείωση 3% της αξίας της σε σχέση με το 2019.

Δεύτερη στον κλάδο της αυτοκίνησης έρχεται η Mercedes-Benz (-9%) στην 56η θέση γενικής, ακολουθούμενη από την BMW (-12%) στην 61η θέση γενικής. Για το 2020, μόνο 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να συμπεριληφθούν στο Top 100, καθώς η Ford (-10%) και η Honda (-15%) έπεσαν σε χαμηλότερες θέσεις.

Η μόνη από τις 10 εταιρείες αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στην μελέτη, η οποία είδε την αξία της να αυξάνεται το 2020 ήταν η αμερικανική Tesla (+22%) που διαμορφώθηκε στα $11,35 δισεκατομμύρια. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι σημείωσε η Nissan (-18%) πέφτοντας στα $8,66 δισεκατομμύρια. 

Ο Graham Staplehurst, υπεύθυνος στρατηγικής του BrandZ, δήλωσε στο Automotive News: «Από το 2008, ο κλάδος του αυτοκινήτου έχασε αξία και ποτέ δεν ανέκαμψε.»

Για την ιστορία, η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου ήταν η Amazon με $415,8 δισεκατομμύρια (+32%), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple, στην τρίτη την Microsoft και στην τέταρτη την Google.

[Πηγή: BrandZ Top 100 μέσω Motor1]

TAGS
node/39375

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Ο όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίου 4.000 θέσεων εργασίας στην περιοχή της Σμύρνης.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 1/7) πως δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, εξαιτίας της κρίσης του κλάδου του αυτοκινήτου που προκλήθηκε από την πανδημία του νέου κορονοϊού. “Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό”, δήλωσε εκπρόσωπος της Volkswagen.

Το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας. Το 2019, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία. Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου.

Όπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων. Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων.

Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω NewsIT]