node/24254

Marchionne: Πολλοί αγοράζουν Lambo επειδή δεν βρίσκουν Ferrari

Ο CEO της Ferrari θεωρεί τη Lamborghini μια λύση ανάγκης, για όσους η Ferrari δεν μπορεί να ικανοποιήσει λόγω ρυθμού παραγωγής.

Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Sergio Marchionne στην Έκθεση Γενεύης, μίλησε μεταξύ άλλων για τους V12 της Ferrari, για την πιθανότητα επανεμφάνισης του χειροκίνητου κιβωτίου και για τον ανταγωνισμό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Sergio Marchionne ξεκαθάρισε για άλλη μια φορά ότι οι V12 της Ferrari δεν πρόκειται να δεχτούν υπερτροφοδότηση, αλλά θα δυναμώσουν με χρήση υβριδικής τεχνολογίας. «Ο συνδυασμός του ηλεκτρικού μοτέρ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με στόχο τη μέγιστη δύναμη είναι μια πρόκληση. Το επόμενο βήμα θα συμβεί σε δύο χρόνια από σήμερα, απλώς περιμένετε να δείτε». Προς το παρόν, όλοι χάζευαν τη νέα Ferrari 812 Superfast, που βρισκόταν λίγο πιο δίπλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Marchionne ανοίγει θέμα συγχώνευσης VW με FIAT

Σχετικά με τον ρυθμό παραγωγής μοντέλων της Ferrari, ο Marchionne δήλωσε πως φέτος ίσως ξεπεραστεί η παραγωγή του 2016, και πάλι όμως μιλάμε «πιθανότατα για λιγότερα από 8.500 αυτοκίνητα». Για να αυξηθεί αυτό το νούμερο στο μέλλον σημαντική είναι η κατεύθυνση που θα επιλέξει να ακολουθήσει η φίρμα σε κάποιες κατηγορίες. «Το πιο δύσκολο αυτοκίνητο εμπορικά για εμάς ήταν η California», είπε, κι αυτό είναι κάτι που έχει ξαναδηλώσει στο παρελθόν. «Εξετάζουμε διάφορες πιθανότητες, αλλά σίγουρα δεν θα φτιάξουμε κάποιο αυτοκίνητο το οποίο δεν θα θέλει η αγορά».

Δυσάρεστα είναι τα νέα για όσους ονειρεύονται την επιστροφή του χειροκίνητου κιβωτίου σε κάποιο μοντέλο της γκάμας της Ferrari, όπως συνέβη με την ανανεωμένη Porsche 911 GT3. Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν θα μπορεί να αγοράσει κάποια χειροκίνητη Ferrari σε πέντε χρόνια, ο Marchionne απάντησε «μπορείτε να αγοράσετε κάποιο από τα ιστορικά μας μοντέλα». Ο δημοσιογράφος επέμεινε, ρωτώντας τι πιθανότητα υπάρχει να προκύψει μια καινούργια χειροκίνητη, αλλά ο Marchionne ήταν ξεκάθαρος: «Μηδενική».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Τέλος, η πιο πικάντικη δήλωση του Marchionne ήταν σίγουρα η αναφορά στον ανταγωνισμό της Ferrari και συγκεκριμένα στη Lamborghini. Που σύμφωνα με τον ίδιο δηλαδή δεν είναι ακριβώς ανταγωνισμός, αλλά ξεκάθαρα η δεύτερη επιλογή. «Τρέφω βαθιά εκτίμηση για τον Stefano Domenicalli (σ.σ. νυν διευθύνοντα σύμβουλο της Lamborghini και πρώην αρχηγό της ομάδας της Ferrari στη Formula 1). Όμως πολλοί άνθρωποι αγοράζουν Lamborghini επειδή δεν επαρκεί η παραγωγή μας για να αποκτήσουν κι αυτοί μια Ferrari»…

[Πηγή: CAR Magazine]

TAGS
node/39697
Volkswagen e-Golf

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Ενισχυμένη από την έλευση των νέων κυβερνητικών πριμ, η γερμανική αγορά πέτυχε ιστορικές επιδόσεις τον Ιούλιο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, η Γερμανία ξεκίνησε δυναμικά τη μετάβασή της προς το ηλεκτρικό όχημα. Τον Ιούλιο, περισσότερα από 35.000 ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα. Αθροιστικά, τα εξηλεκτρισμένα οχήματα αντιπροσώπευσαν για τον προηγούμενο μήνα το 11,4% των ταξινομήσεων στην κατηγορία των επιβατικών. Πρόκειται για ρεκόρ!

 Τύπος καυσίμου  Ταξινομήσεις Ιουλίου '20  Μερίδιο αγοράς
 Ντίζελ  89.543   28,45% 
 Βενζίνη  154.352   49,04% 
 Ηλεκτρικά  16.798   5,34% 
 Επαναφορτιζόμενα υβριδικά  19.119   6,10% 
 Αυτοφορτιζόμενα υβριδικά  33.369   10,60% 
 Άλλα  1.575   0,50% 

 

 

 

 

 


Με 16.798 ταξινομήσεις, τα ηλεκτρικά αντιπροσώπευσαν το 5,3% των πωλήσεων στη γερμανική αγορά τον Ιούλιο. Με συνολικά 2.851 μονάδες, το Renault Zoé βρίσκεται επικεφαλής της κατάταξης. Επίδοση που το έφερε λίγο πιο πάνω από το πρόσκαιρο εθνικό κεφάλαιο στον τομέα, τοVolkswagen e-Golf. Βλέπετε, παρότι βρίσκεται μια ανάσα μακριά από το να παραδώσει την εμπορική (και ουσιαστική) σκυτάλη στο νέο ID.3, το ηλεκτρικό κόμπακτ χάτσμπακ παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές με 2.633 ταξινομήσεις τον Ιούλιο.

Ολοκληρώνοντας το βάθρο, το ηλεκτρικό Hyundai Kona τερμάτισε τρίτο στην κατάταξη με 1.688 μονάδες. Ακολούθησαν το Volkswagen e-up! και το smart fortwo ED με 1.344 και 1.209 ταξινομημένες μονάδες αντίστοιχα.

Germany ev car sales July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία τον Ιούλιο 2020


Σε ετήσια βάση, 61.105 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί στο γερμανικό έδαφος από την αρχή του έτους, σχεδόν όσο το σύνολο του 2019 που καταγράφηκαν 63.281 ταξινομήσεις.

Στις ταξινομήσεις ανά μοντέλο, το Volkswagen e-Golf πρωτοστατεί. Με 9.953 κομμάτια που πουλήθηκαν από την αρχή του έτους, βρίσκεται με βραχεία κεφαλή εμπρός από τις 9.917 του Zoé. Το Tesla Model 3 ολοκληρώνει το βάθρο με 4.521 ταξινομήσεις. Ακολουθεί από κοντά το Volkswagen e-up! (4.387), ενώ το Audi e-tron τερματίζει στην πέμπτη θέση με 3.889 μονάδες. Από την άλλη πλευρά, παρατηρούμε την πενιχρή απόδοση του Peugeot e-208 και του Opel Corsa-e, τα οποία έχουν πουλήσει μόλις 236 και 860 μονάδες αντίστοιχα από την αρχή του έτους.

Germany car sales Jan-July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2020


Σχεδόν 20.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά
Τους τελευταίους μήνες, ξεπερνώντας τις πωλήσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, τα plug-in hybrid πέτυχαν επίσης ιστορική απόδοση. Με 19.119 μονάδες που πωλήθηκαν τον Ιούλιο, η κατηγορία αυτή καταλαμβάνει το 6,1% της αγοράς.

Αθροιστικά, τα αποτελέσματα του κατηγορίας των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων είναι εντυπωσιακά. Συνολικά, ταξινομήθηκαν 68.390 κομμάτια κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους. Ένα αποτέλεσμα που ξεπερνά κατά πολύ τις 45.348 μονάδες που πουλήθηκαν σε ολόκληρο το 2019.

node/39696

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Αμιγώς ηλεκτρική με τρεις ηλεκτροκινητήρες - Υπολογίζεται να κυκλοφορήσει το 2024.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Η BMW εργάζεται πάνω στην εξέλιξη δύο εκδόσεων της επόμενης 5-Series, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2023. 
Όπως συνηθίζει η εταιρεία λίγο καιρό μετά (περίπου σε 12 μήνες) θα παρουσιαστεί και η έκδοση Μ5. 
Η συγκεκριμένη έκδοση φημολογείται ότι θα εφοδιάζεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η πρώτη θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική που θα συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η συνδυαστική τους ισχύς αναμένεται να φτάνει τους 750 ίππους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών και σε έρημα ορεινά στροφιλίκια

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ταυτόχρονα (ή λίγο αργότερα) θα παρουσιαστεί και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Εδώ τα πράγματα αναμένεται να είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα: Η ηλεκτρική Μ5 θα έχει νέας γενιάς μπαταρίες Gen V, με χωρητικότητα 135 kWh. 
Εδώ θα έχουμε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο πίσω και ένας εμπρός, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 1.000 ίππους. Η αυτονομία θα φτάνει τα 750 km (κατά WLTP) και η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h υπολογίζεται στα 3 δευτερόλεπτα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένες BMW M5 και M5 Competition [video]

Ωστόσο η επόμενη γενιά BMW M5 δεν θα είναι το μόνο ηλεκτρικό σεντάν με τέτοιου είδους επιδόσεις. Η Tesla ετοιμάζει μια έκδοση τριών ηλεκτροκινητήρων του Model S που πιθανότατα και αυτή θα φτάνει τους 1.000 ίππους.

Καθώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξαφανίζονται σιγά-σιγά, φαίνεται ότι τα... σούπερ-σεντάν θα είναι εδώ για πολλά χρόνια ακόμη.