Λέει «αντίο» στα θερμικά μοτέρ και ο Καναδάς

Λέει «αντίο» στα θερμικά μοτέρ και ο Καναδάς

Ο Καναδάς προστέθηκε αισίως στις χώρες που είναι έτοιμες να αποχαιρετήσουν τα καινούργια αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ από το 2035.

Canada

Η τελική έκδοση του Προτύπου Διαθεσιμότητας Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων δημοσιεύτηκε αυτήν την εβδομάδα και περιλαμβάνει απαγόρευση πωλήσεων για νέα αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ από το 2035 και στον Καναδά

Πριν όμως η αγορά περάσει στις μηδενικές εκπομπές υπάρχει μια σειρά από μερικά βήματα που θα προηγηθούν. Από το 2026 και εφεξής, το 20% των συνολικών πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών θα πρέπει να αφορά μοντέλα μηδενικών εκπομπών (Zero Emissions Vehicles). Μέχρι το 2030 δε, στόχος των καναδικών αρχών είναι τα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών να αποτελούν το 60% της αγοράς.

Ο Καναδάς αποτελεί την τελευταία προσθήκη στις χώρες που θα αποχαιρετήσουν τα θερμικά μοτέρ από το 2035

Canada ZEV Mandate

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι θερμικοί κινητήρες τελειώνουν σε 200 χώρες

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Πρότυπο Διαθεσιμότητας Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων τεχνικά δεν θα θέσει εκτός νόμου τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα υδρογονοκίνητα μοντέλα, τα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών μπορούν επίσης να είναι plug-in hybrid. Ωστόσο, αυτά τα PHEV πρέπει να λειτουργούν σε λειτουργία EV «για μια καθορισμένη ελάχιστη απόσταση προτού μεταβούν στη λειτουργία τους ως υβριδικά οχήματα, χρησιμοποιώντας τόσο υγρά καύσιμα όσο και ηλεκτρική ενέργεια».

Από το κάδρο δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και τα επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα οποία είναι υπεύθυνα για το μεγαλύτερο ποσοστό εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη χώρα. Το καναδικό σχέδιο περιλαμβάνει επίσης τη διάθεση ποσού 1,36 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και άλλων μοντέλων μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Και κάπως έτσι λοιπόν μετά την Ευρώπη, τα θερμικά μοτέρ είναι έτοιμα να ρίξουν την αυλαία τους και στον Καναδά. Επί του παρόντος, τα συνθετικά καύσιμα φαίνεται πως είναι η μόνη ελπίδα των κινητήρων εσωτερικής καύσης προκειμένου να παραμείνουν στο προσκήνιο (των νέων αυτοκινήτων) και μετά το 2035.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube