node/37976

Κοροναϊός: Peugeot και Citroën παίρνουν τους εργαζoμένους τους από τη Yuhuan!

Θα παραμείνουν σε καραντίνα και μετά θα επιστρέψουν στις χώρες καταγωγής τους.

Ο γαλλικός όμιλος PSA ανακοίνωσε απόψε ότι θα επαναπατρίσει τους υπαλλήλους της και τις οικογένειές τους από την περιοχή Yuhuan της επαρχία Zhejiang, στην Κίνα. Η Yuhuan είναι το μέρος όπου ξέσπασε και εξαπλώθηκε ο νέος κοροναϊός, κρούσματα του οποίου έχουν εντοπιστεί τις τελευταίες ημέρες και σε άλλες χώρες εκτός της Κίνας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα απομακρυνθούν συνολικά 38 άνθρωποι, σε συνεργασία με τις κινεζικές αρχές και το γενικό προξενείο της Γαλλίας.

Όλοι τους θα παραμείνουν για ένα διάστημα σε καραντίνα στην πόλη Ganjiang προτού να μπορέσουν να επιστρέψουν πίσω στις χώρες καταγωγής τους.

Ο κοροναϊός που προκαλεί επιδημία πνευμονίας, έχει κοστίσει τη ζωή σε 42 ανθρώπους μόνο στην Κίνα, ενώ τα πρώτα κρούσματα εμφανίστηκαν και στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στη Γαλλία.

Η Κίνα, προκειμένου να μην εξαπλωθεί ο κοροναϊός, φαίνεται πως μπαίνει στην απομόνωση, αφού από τη Δευτέρα (27 Ιανουαρίου) θα απαγορευτούν τα ομαδικά ταξίδια εντός κι εκτός χώρας.

[Πηγή newsit.gr]

node/39936

Πόσο κοστίζει το ανανεωμένο Citroën C3; [video]

Το ανανεωμένο C3 της Citroën έφτασε στην ελληνική αγορά.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο κοστίζει το ανανεωμένο Citroën C3; [video]

Η Citroën ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του ανανεωμένου C3 στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινόυν από τα €13.500. Η τρίτη γενιά του γαλλικού σουπερμίνι φρεσκάρεται μετά από 4 χρόνια στην αγορά και 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

Εξωτερικά, το μοντέλο διατηρεί τη συμπαγή σιλουέτα του με μήκος 3,99 m. Οι μεγαλύτερες διαφορές με τον προκάτοχό του εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα όπου η γρίλια με το έμβλημα της Citroën εκτείνεται προς τα διπλά φώτα LED, ενώ νέα είναι και τα airbumps στο προφίλ. Την εικόνα συμπληρώνουν δύο νέα σχέδια τροχών (16" και 17"), επτά εξωτερικές αποχρώσεις (συμπεριλαμβανομένων των δύο νέων αποχρώσεων Elixir Red και Spring Blue), τέσσερα χρωματικά πακέτα για τις λεπτομέρειες, τέσσερα χρώματα οροφής και τρία νέα αυτοκόλλητα οροφής. Ως αποτέλεσμα, οι συνολικοί συνδυασμοί εξατομίκευσης φτάνουν τους 97.

Citroen C3

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα νέα καθίσματα Advanced Comfort seats της γαλλικής φίρμας (γνωστά από τα C4 Cactus και C5 Aircross) τα οποία προσφέρουν αυξημένα επίπεδα άνεσης. Επιπλέον έχουμε δύο νέες προαιρετικές επιλογές για τις επενδύσεις του ταμπλό - Emerald και Techwood. Η κεντρική οθόνη αφής 7" φιλοξενεί το infotainment που υποστηρίζει τεχνολογία Mirror Screen (Apple CarPlay και Android Auto) ενώ υπάρχει και η κάμερα ConnectedCAM Citroën που είναι ενσωματωμένη στο πίσω μέρος του εσωτερικού καθρέπτη και δίνει τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών και videο από την καμπίνα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

O εξοπλισμός έχει εμπλουτιστεί με έως και 12 συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας (keyless entry, start and Hill-start assist, active safety brake, road sign recognition, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, blind spot monitoring, lane departure warning, cruise control, αυτόματα φώτα κτλ). Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Connect Nav φιλοξενείται σε μια οθόνη αφής 7" και προσφέρει πολλές επιλογές συνδεσιμότητας (Connect Play). Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες επιλογές εσωτερικών επενδύσεων Techwood και Emerald.

Citroen C3

Η γκάμα των μοτέρ βενζίνης προδιαγραφών Euro 6 περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech 83 (83 PS/118 Nm) που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, και τον ισχυρότερο 1.2 PureTech 110 (110 PS/205 Nm) που προσφέρει την επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Επιπλέον, υπάρχει και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi 100 (100 PS/250 Nm) αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Έκδοση Τιμή
C3 1.2 PureTech 82 S&S Flair €13.500
C3 1.2 PureTech 82 S&S Feel €14.300
C3 1.2 PureTech 82 S&S Shine €14.900
C3 1.2 PureTech 82 S&S Shine Plus €15.600
C3 1.2 PureTech 82 S&S Exclusive €16.400
C3 1.2 PureTech 110 S&S Fee €15.400
C3 1.2 PureTech 110 S&S Shine €16.000
C3 1.2 PureTech 110 S&S Shine Plus €16.700
C3 1.2 PureTech 110 S&S Exclusive €17.500
C3 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 Shine €17.200
C3 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 Shine Plus €17.900
C3 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 Exclusive €18.850
C3 1.5 BlueHDi S&S 100 Flair €15.800
C3 1.5 BlueHDi S&S 100 Feel €16.400
C3 1.5 BlueHDi S&S 100 Shine €17.000
C3 1.5 BlueHDi S&S 100 Shine Plus €17.690
C3 1.5 BlueHDi S&S 100 Exclusive €18.550

[Πηγή: Citroën]

 

 

 

 

 

 

node/39933

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Η Bugatti ίσως αλλάξει χέρια πολύ σύντομα σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Car, το Volkswagen Group ετοιμάζεται να πουλήσει την Bugatti και πιθανότερος αγοραστής φαίνεται πως είναι η Rimac Automobili από την Κροατία (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων και προμηθευτής εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Πηγές του περιοδικού αναφέρουν πως η συμφωνία έχει κλέισει από την προηγούμενη εβδομάδα, και μένει η επικύρωσή της από το διοικητικό συμβούλιο. Αν η είδηση επιβεβαιωθεί, ο Stephan Winkelmann είναι πολύ πιθανό πως θα εγκαταλείψει τη θέση του CEO της Bugatti.

Στόχος του Volkswagen Group είναι να ανταλλάξει τη Bugatti με μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στη Rimac η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίχτες όσον αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτό τον τρόπο, η VW θα εξοικονομήσει χρήματα από την κοστοβόρα Bugatti και θα τα επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιακής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης.

Η αναγέννηση της Bugatti ήταν μια πρωτοβούλία του Ferdinand Piëch ο οποίος διετέλεσε CEO του Volkswagen Group από το 1993 μέχρι το 2002 και παρέμεινε ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου μέχρι την οριστική συνταξιοδότησή του το 2015, εν μέσω σκανδάλου dieselgate, πριν φύγει από τη ζωή το 2019. Ο Piëch πέτυχε το όνειρό του που ήταν να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου - την Buggati Veyron (2005-2015) - όμως για να γίνει αυτό χρειάστηκε να επενδυθούν υπέρογκα ποσά σε έρευνα και εξέλιξη επιβαρύνοντας τον προυπολογισμό του ομίλου.

Bugatti and Rimac
Αριστερά η Bugatti Chiron και δεξιά το Rimac C_Two

Η πώληση της Bugatti στη Rimac Automobili φαίνεται πως θα γίνει μέσω της Porsche. Εξάλλου, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εξαγόρασε το 10% της Rimac Automobili το 2018, ενώ αύξησε το ποσοστό της σε 15,5% το 2019. Ως αντάλλαγμα για την Bugatti (εμπορικό σήμα και κεντρικές εγκαταστάσεις στο Molsheim), η Porsche θα πάρει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο της Rimac που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 49% - αν το επτρέψει φυσικά ο Mate Rimac που διατηρεί το 51% της εταιρείας του και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτή (ανάμεσά τους οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg, και Magna Steyr).

Εκτός από την Bugatti, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και άλλες μάρκες όπως οι Lamborghini, SEAT, Cupra, Italdesign, Bentley και Ducati.

[Πηγή: CarMagazine.co.uk]