Καθησυχαστική έρευνα για τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Καθησυχαστική έρευνα για τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Ενώ οι πωλήσεις των EV χωλαίνουν, έρευνα καθησυχάζει για το τι επιφυλάσσει το κοντινό μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αυτά αναδεικνύονται στον προτιμώμενο τρόπος ΙΧ κινητικότητας μεταξύ των νέων.

Καθησυχαστική έρευνα για τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά;

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Economist Impact (και χορηγήθηκε από τη Nissan) δείχνει ότι οι νέοι θέλουν να μειώσουν το αποτύπωμά τους σε άνθρακα. Ερωτηθέντες για τον τρόπο μεταφοράς που είναι πιθανό να επιλέξουν, πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια καλή επιλογή. 

Αυτό είναι καθησυχαστικό για το μέλλον του κλάδου. Τα συμπεράσματα της μελέτης είναι τα εξής: Το 57% των νέων κατοίκων των πόλεων είναι έτοιμοι να αλλάξουν τις συνήθειές τους στη μετακίνηση. Το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται λοιπόν σύμφωνα με την έρευνα να αυξηθεί από περίπου 23% που είναι σήμερα σε περισσότερο από 35% την επόμενη δεκαετία.

Η έρευνα δείχνει ότι οι νέοι ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τους μεγαλύτερους σε ηλικία

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο ενθουσιασμός είναι ακόμη πιο έντονος στις λεγόμενες «αναδυόμενες» πόλεις, όπου η ρύπανση είναι πιο παρούσα. Με το 44% των νέων να σχεδιάζει να κυκλοφορεί με ηλεκτρικό μοντέλο τα επόμενα πέντε χρόνια, έναντι 31% στις ανεπτυγμένες πόλεις.

Οι ερωτηθέντες δείχνουν επίσης έντονο ενδιαφέρον για την αποθήκευση ενέργειας, τα εναλλακτικά καύσιμα και τις τεχνολογίες αμφίδρομης φόρτισης. Περίπου το 50% των νέων έχει κατανοήσει απόλυτα ότι με την άφιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο προορισμός και η χρήση τους αλλάζει από μέσο μεταφοράς σε εργαλείο διαχείρισης ενέργειας.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τέλος, η μελέτη δείχνει ότι δύο παράγοντες θα καθορίσουν την υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η υποδομή φόρτισης και το κόστος αγοράς. Ο Ritu Bhandari, αναλυτής στο Economist Impact, διευκρινίζει ότι «για να πετύχει η βιώσιμη κινητικότητα, οι πόλεις πρέπει να βρουν μια ισορροπία μεταξύ των περιβαλλοντικών στόχων και των προτεραιοτήτων των χρηστών».

Μικρή διευκρίνιση για το δείγμα της έρευνας: Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε 3.750 συμμετέχοντες, ηλικίας 18 έως 30 ετών, σε 15 πόλεις και σε πέντε ηπείρους: Μπανγκόκ, Κοπεγχάγη, Λονδίνο, Λος Άντζελες, Μανίλα, Μελβούρνη, Μεξικό, Νέο Δελχί, Νέα Υόρκη, Παρίσι, Ριάντ, Σάο Πάουλο, Σαγκάη και Torontinto, πέντε. Μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι τα αποτελέσματα είναι αρκετά αντιπροσωπευτικά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube