node/41343

Jaguar Land Rover: Προβλήματα ποιότητας της έχουν κοστίσει πάνω από 100.000 πωλήσεις

Η μη ικανοποίηση των πελατών της είναι ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετωπίζει η Jaguar Land Rover.

Ο CEO της Jaguar Land Rover, Thierry Bollore παραδέχθηκε πως η εικόνα που έχει το αγοραστικό κοινό για την ποιότητα των μοντέλων τους έχει μεγάλο αντίκτυπο στις ετήσιες πωλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, ο Thierry Bollore δήλωσε σε μετόχους: «Η μη ικανοποίηση των πελατών μας ήταν καθοριστικός παράγοντας στον όγκο πωλήσεών μας. Οι χαμένες ευκαιρίες σήμερα είναι τεράστιες. Είναι πάνω από 100.000 πωλήσεις που θα μπορούσαμε να έχουμε κατακτήσει». Παραδέχθηκε μάλιστα πως πέρυσι (Model Year 2021) η χειρότερη χρονιά σε αυτό τον τομέα.

Στην πρόσφατη έρευνα της JD Power που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ σχετικά με την αξιοπιστία μοντέλων με ηλικία τριών ετών, η Land Rover τερμάτισε δεύτερη από το τέλος και η Jaguar τρίτη από το τέλος. Τα προβλήματα ποιότητας μάλιστα δεν κοστίζουν μόνο σε πωλήσεις, αλλά και σε αυξημένα κόστη εγγύησης και αναγκαστικές εκπτώσεις στο υπάρχον στοκ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Jaguar Land Rover: Όλα στην πρίζα έως το 2030

Βέβαια, τα νέα για το μέλλον είναι πιο αισιόδοξα, όπως σημείωσε ο Gerry McGovern, υπεύθυνος σχεδιασμού της Jaguar Land Rover: «Μειώνουμε την πολυπλοκότητα των οχημάτων μας σε τεράστιο βαθμό. Ως αποτέλεσμα, λιγότερα πράγματα θα πηγαίνουν στραβά, καθώς η διαδικασία δεν θα είναι τόσο σύνθετη».

Η Jaguar Land Rover που από το 2008 ανήκει στην Tata Motors, βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης με έμφαση στον εξηλεκτρισμό και στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία. Σε αυτό το πλαίσιο ορισμένα μοντέλα της θα καταργηθούν, και η συνολική παραγωγή ίσως μειωθεί μέχρι και 25%.

[Πηγή: Automotive News]