Jaguar Land Rover: H ηλεκτροκίνηση δεν είναι λύση για τα μεγάλα SUV

Jaguar Land Rover: H ηλεκτροκίνηση δεν είναι λύση για τα μεγάλα SUV

Προβληματισμός για το αν πρέπει να στραφεί η εταιρεία προς την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Η Jaguar Land Rover πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να μην είναι η σωστή λύση για τα μεγάλα SUV. Το αμάξωμα ενός SUV –λέει η JLR– είναι προβληματικό από την άποψη ότι χρειάζεται περισσότερη ενέργεια καθώς αεροδυναμικά δεν είναι και ό,τι καλύτερο και αυτός μας υποχρεώνει να τοποθετούμε μεγαλύτερες μπαταρίες. Έτσι αυξάνεται σημαντικά το βάρος και χάνονται οι επιδόσεις.

Τα παραπάνω δήλωσε ο Nick Rogers, επικεφαλής του τομέα μηχανικής JLR , σε μια εκδήλωση στο Gaydon.

Η Land Rover ωστόσο έχει κάνει άνοιγμα στα plug-in hybrid μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του νέου Defender, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει κάτι για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

Αντίθετα η Jaguar ήταν η πρώτη premium μάρκα που λάνσαρε στην αγορά ένα ηλεκτρικό όχημα, την Jaguar I-Pace.

O Rogers διατύπωσε την άποψη πως για να εκμηδενίζουμε τις εκπομπές ρύπων στα μεγάλα SUV πρέπει να εξετάσουμε σοβαρά άλλες τεχνολογίες, όπως αυτή των κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Να θυμίσουμε πως η JLR τον Μάρτιο διόρισε επικεφαλής του τμήματος έρευνας για τη συγκεκριμένη τεχνολογία τον Ralph Clague, ο οποίος κατείχε προηγουμένως την ίδια θέση στην Great Wall Motor της Κίνας.

Το 2016, ο πρώην τεχνικός διευθυντής της JLR, Wolfgang Ziebart, είχε χαρακτηρίσει τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου ως «πλήρη ανοησία».

Ο Nick Rogers από την πλευρά του είπε πως το υδρογόνο είναι μια προβληματική λύση από την άποψη των εκπομπών ρύπων κατά την παραγωγή του. « Έχει νόημα μόνο αν δημιουργείται το υδρογόνο με ανανεώσιμη ενέργεια», είπε.

Η JLR θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη συνεργασία της με τη BMW, αφού συμφώνησε τον Ιούνιο να συνεργαστεί με τον Γερμανό ανταγωνιστή της στην ηλεκτροκίνηση.

Η BMW συνεργάζεται επί του παρόντος με την Toyota στον τομέα των κυψελών καυσίμου και θα δοκιμαστικά με μια έκδοση των Χ5 και Χ7 το 2021. Ωστόσο η BMW έχει δηλώσει πως προτιμά την ηλεκτροκίνηση ως λύση για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube