node/39609

Jaguar Land Rover: Βαρύ το πλήγμα της πανδημίας το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Η Jaguar Land Rover μετρά τις πληγές της μετά από σημαντική πτώση των πωλήσεων που έφτασε μέχρι και το 70% στη βρετανική αγορά!

Η Jaguar Land Rover ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, τα οποία αποκαλύπτουν σοβαρή ύφεση και μεγάλη πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.

Οι δύο βρετανικές φίρμες ανακοίνωσαν συνολικές πωλήσεις 74.067 αυτοκινήτων μέσα σε Απρίλιο-Μάιο-Ιούνιο, σημειώνοντας πτώση 42,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Οι πωλήσεις βελτιώθηκαν από μήνα σε μήνα, όμως ακόμα και ο Ιούνιος ήταν 24,9% κάτω σε σχέση με πέρυσι.

Αυτή η πτώση οδήγησε σε ζημία £413 εκατομμυρίων (προ φόρων) για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, από έσοδα των £2,9 δισεκατομμυρίων. Οι αριθμοί αυτοί πλησιάζουν τα £422 εκατομμύρια ζημίας ολόκληρης της περσινής χρονιάς. Παρόλα αυτά, η JLR αναφέρει πως η ρευστότητα της βρίσκεται σε κανονικά επίπεδα χάρη σε πακέτο στήριξης ύψους £647 που έχει ήδη εγκριθεί, και £4,7 δισ. στο απόθεμα συμπεριλαμβανομένων £2,75 δισ. σε μετρητά και επενδύσεις και £1,9 δισ σε πιστωτικό όριο.

Όσον αφορά τις αγορές, η Μ.Βρετανία επηρεάστηκε πολύ σοβαρά από την κρίση με πτώση πωλήσεων κοντά στο 70% σε σχέση με πέρυσι. Το θετικό είναι πως είναι ορατά ήδη τα σημάδια ανάκαμψης στην αγορά της Κίνας που σημείωσε πτώση τριμήνου 2,5%, και της Βόρειας Αμερικής όπου σημειώθηκε αύξηση 2,2% σε σχέση με πέρυσι. Η εταιρεία δείχνει αισιόδοξη και για την αυξανόμενη ζήτηση για το νέο Defender που ήταν το τρίτο σε πωλήσεις μοντέλο της φίρμας τον Ιούνιο πίσω από τα Evoque και Range Rover Sport.

Τα εργοστάσια της JLR έχουν επιστρέψρει στην παραγωγή κατά 98%, ενώ στις 10 Αυγούστου αναμένεται να ανοίξουν πάλι και οι εγκαταστάσεις στο Castle Bromwich.

Ο νέος CEO της Jaguar Land Rover, Thierry Bollore (πρώην CEO της Renault), θα αναλάβει να οδηγήσει την εταιρεία σε ασφαλή ύδατα. Το πρόγραμμα "Charge+" για μείωση του κόστους για το έτος 2020 αναθεωρήθηκε από τα £1,5 δισ στα £2,5 δισ, με την εταιρεία να κάνει λόγο για συνολική μείωση ύψους £6 δισ μέχρι τον Μάρτιο του 2021.

[Πηγή: Autocar]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS