Η VW υπόσχεται ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση των μοντέλων της

Η VW υπόσχεται ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση των μοντέλων της

Για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να το εντυπώσεις, να το κατανοήσεις και μετά να το διορθώσεις. Αυτό το δόγμα φαίνεται πως ασπάζεται και η VW, η οποία δεσμεύεται να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση των επερχόμενων μοντέλων της.

VW design

Δεν χωράει αμφιβολία πως η εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι άκρως σημαντική. Είναι η πρώτη εικόνα που έχει ο πελάτης. Μετά γνωρίζει το εσωτερικό αλλά και τις τεχνικές προδιαγραφές του εκάστοτε μοντέλου. Με λίγα λόγια, ο πελάτης ζητάει ένα αυτοκίνητο με εύπεπτο, όμορφο σχεδιασμό.

VW ID. GTI

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτούς τους παράγοντες, η VW θέλει να αποφύγει τα λάθη του παρελθόντος, προσφέροντας στην αγορά νέα, πρωτότυπα σχέδια για τις μάρκες του ομίλου της. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει το Volkswagen Group να διαφοροποιήσει καλύτερα ένα VW από ένα Skoda ή ένα SEAT/Cupra καθώς και ένα Audi από μια Porsche.

Για τον σκοπό αυτό, το «Success by Design (Επιτυχία Μέσω του Σχεδιασμού)» ήταν το σύνθημα που επιλέχθηκε να δοθεί στην εκδήλωση της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen Group Media Night που πραγματοποιήθηκε πριν από την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, που ανοίγει σήμερα τις πύλες της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Oliver Blume, ο οποίος είναι επίσης υπεύθυνος και για τη Porsche δήλωσε ότι «η καλή σχεδίαση είναι ουσιαστικός παράγοντας για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας».

Παραδέχτηκε στην ουσία ότι για να αγοράσει κάποιος ή κάποια ένα αυτοκίνητο σήμερα, ιδίως με τις τιμές που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά, θα πρέπει πρώτα να ικανοποιήσει πλήρως, ή στον μέγιστο δυνατό βαθμό τα αισθητικά του κριτήρια.

Oliver Blume

Πρόθεση όλων, εντός των τειχών της Γερμανικού κολοσσού είναι στο εξής να προσφέρουν αυτοκίνητα με όμορφη, ελκυστική και νεανική σχεδίαση. Κάθε μάρκα του ομίλου θα έχει τη δική της σχεδιαστική ταυτότητα, τη δική της σφραγίδα. Στην ατζέντα του VW Group, το σχεδιαστικό κομμάτι θα βρίσκεται πλέον σε περίοπτη θέση κατά τα στάδια της παραγωγής ενός νέου μοντέλου.

Επισημάνθηκε ότι αυτή η στρατηγική είναι ήδη σε ισχύ δείχνοντας προς τη γκάμα ID. Το GTI Concept φαίνεται ουσιαστικά διαφορετικό από το Cupra DarkRebel, παρόλο που οι εκδόσεις παραγωγής που θα κυκλοφορήσουν το 2025 θα χρησιμοποιούν την ίδια MEB Entry πλατφόρμα.

VW ID. GTI

Τις ίδιες αρχές ασπάζεται και η Porsche. O Michael Mauer τόνισε πως η κάθε μάρκα του ομίλου χρειάζεται να έχει το δικό της προσωπικό και αναγνωρίσιμο στυλ.

Michael Mauer

Να θυμίσουμε πως 10 μάρκες βρίσκονται κάτω από τη μεγάλη εταιρική του ομπρέλα των Γερμανών: VW, VW Commercial Vehicles, Skoda, SEAT, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Porsche και Ducati. Ναι, η Bugatti λείπει από αυτή τη σειρά, επειδή τώρα έχει συνάψει κοινοπραξία με τον Όμιλο Rimac. Ο τελευταίος κατέχει πλέον το 55% των μετοχών ενώ το άλλο 45% ανήκει στην Porsche.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube