«Η VW απογοήτευσε τους πελάτες της», σύμφωνα με τον Thomas Schäfer

«Η VW απογοήτευσε τους πελάτες της», σύμφωνα με τον Thomas Schäfer

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Thomas Schäfer, παραδέχτηκε σε συνέντευξή του ότι οι διακόπτες αφής σε πολλά μοντέλα της φίρμας, έκαναν μεγάλη ζημιά στο κύρος της εταιρείας.

Η VW προς τιμήν της έχει παραδεχτεί δημοσίως ουκ ολίγες φορές ότι τα χειριστήρια αφής σε ποικίλα μοντέλα της έχουν απογοητεύσει πλήρως ακόμα και τους φανατικούς πελάτες της φίρμας, με την επιδιόρθωση του προβλήματος να είναι καθ' οδόν.

Το VW Golf 8ης γενιάς ήταν το πρώτο μοντέλο που εφοδιάστηκε με χειριστήρια αφής

Για πολλοστή φορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer, παραδέχτηκε σε συνέντευξη του στο Autocar, ότι οι διακόπτες αφής έκαναν μεγάλη ζημιά στο κύρος της εταιρείας. Και έχει απόλυτο δίκιο... 

Τη VW μπορεί κανείς να την κατηγορήσει για πολλά. Σίγουρα όμως δε μπορεί κανείς εύκολα να της προσάψει κάτι αρνητικό σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα του εσωτερικού διακόσμου στα μοντέλα της. Η λογική των Γερμανών ήταν ανέκαθεν η δημιουργία ενός εσωτερικού απλά σχεδιασμένου και λειτουργικού, χωρίς φανφάρες και «υπερβολές». 

VW Golf

Αυτή η λογική ήρθε «τούμπα» με την παρουσίαση του Golf όγδοης γενιάς το 2019. Οι ιθύνοντες από το Wolfsburg αποφάσισαν να δοκιμάσουν κάτι νέο, όπου νέο, προσθέστε δίπλα τα χειριστήρια αφής. Όχι μόνο στο τιμόνι αλλά και για το χειρισμό πολλών ακόμα συστημάτων όπως του κλιματισμού κ.α. 

Το ID.3 πάτησε και αυτό πάνω στην εν λόγω φιλοσοφία όπως και αρκετά ακόμα μοντέλα του ομίλου VW. Σε μια ειλικρινή τοποθέτηση του στο Autocar, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer παραδέχτηκε ότι τα χειριστήρια αφής «προκάλεσαν μεγάλη ζημιά στο κύρος της εταιρείας», ενώ έσπευσε να παραδεχτεί ότι «οι πελάτες μας απογοητεύτηκαν». 

VW Golf

Βέβαια παρά τις δηλώσεις «μετάνοιας», το προσφάτως ανανεωμένο ID.3 εξακολουθεί να έχει την παλιά διάταξη, τα χειριστήρια αφής δηλαδή... Ουσιαστικά, το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από τις αλλαγές θα είναι το νέο Tiguan και όσα ακολουθήσουν μετά από αυτό. 

Να επιστρέψουν πάντως πλήρως οι φυσικοί διακόπτες στα νέα αυτοκίνητα ξεχάστε το. Όχι μόνο στη VW αλλά στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι κατασκευαστές έχουν απομακρυνθεί εδώ και καιρό από αυτή τη λογική σε μια προσπάθεια τους να καταστήσουν το εσωτερικό των μοντέλων τους πιο μίνιμαλ σε εμφάνιση. Άλλωστε, όσο περνά ο καιρός οι περισσότερες για να μην πω όλες οι λειτουργίες ή οι χειρισμοί σε ένα αυτοκίνητο θα γίνονται μέσω της οθόνης του του κεντρικού συστήματος. 

VW Golf

Ο Schäfer ανέφερε επίσης ότι αυτή η μικρή αλλαγή στους διακόπτες, δεν είναι τόσο μικρή όσο ενδεχομένως να φαντάζει στα μάτια του κοινού, με τη VW να χρησιμοποιεί μια πολυπληθή ομάδα τεχνικών και σχεδιαστών και πάρα πολλές εργατοώρες ώστε να επιτύχει το ενδεδειγμένο αποτέλεσμα. 

Επιπλέον, ο ισχυρός άνδρας της VW έθιξε και το ποιοτικό θέμα που αντιμετωπίζει η εταιρεία, κάνοντας λόγο για άμεση βελτίωση των υλικών στο εσωτερικό της καμπίνας και πιο «καθαρή σχεδιαστική γλώσσα».
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube