Η θηλυκή πλευρά της Aston Martin

Ποια είναι η "Charlotte" και τι σχέση έχει με τη νέα Aston Martin DBX.

Λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν η Aston Martin παρουσίασε και επίσημα την DBX, το πρώτο SUV στα 106 χρόνια της ιστορίας της.

Η εταιρεία περιγράφει την DBX σαν ένα SUV με ψυχή από sportscar. Με το συγκεκριμένο μοντέλο η βρετανική φίρμα ευελπιστεί σε αύξηση του όγκου των πωλήσεων της. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου έλαβε χώρα στο Πεκίνο, καθώς η Κίνα είναι μια πολύ σημαντική αγορά για το μέλλον της Aston Martin.

Τώρα η Aston Martin δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της, του Andy Palmer, δίνει μια άλλη διάσταση: Θέλει με την DBX να προσελκύσει γυναίκες πελάτες!

Μέχρι σήμερα μόνο το 10% των πελατών της Aston Martin είναι γυναίκες. Αυτό δεν ισχύει μόνο στην Κίνα, όπου το 50% των αγοραστών αυτοκινήτων της μάρκας είναι γένους θηλυκού. Φαίνεται ότι οι Κινέζες αρέσκονται στα σπορ αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Aston Martin DBX [video]

Ο Andy Palmer δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ελπίζει σε ένα εύλογο βάθος χρόνου, παγκοσμίως το 50% των πελατών της να είναι γυναίκες.  

Το προφίλ του πελάτη της Aston Martin για το πρώτο της SUV είναι ένας επιχειρηματίας 40 χρόνων της δυτικής ακτής με παιδιά, που ακούει στο κωδικό όνομα "Charlotte".

Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι χρησιμοποίησε μια ομάδα γυναικών η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σχεδίαση πολλών από τα χαρακτηριστικά της DBX. Αυτά περιλαμβάνουν τα ξεχωριστά κεντρικά υποβραχιόνια, το σχεδιασμό του ντουλαπιού και την εργονομική τοποθέτηση των βασικών συστημάτων ελέγχου του αυτοκινήτου, μαζί με το μεγαλύτερο χώρο των ποδιών και μικρότερη απόσταση από τα χειριστήρια.

Με δεδομένο ότι η κατηγορία των SUV είναι μια κατηγορία την οποία οι γυναίκες οδηγοί προτιμούν σε πολύ μεγάλο ποσοστό, η Aston Martin ελπίζει ότι θα βρεθούν πολλές "Charlotte", να πληρώσουν (αυτές ή οι σύζυγοί τους) τα €171.668 για να αποκτήσουν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με το κύρος του σήματος της Aston Martin.