node/33754

Η Renault ετοιμάζει την αποκαθήλωση του Carlos Ghosn

Παρέμβαση από τον υπουργό Οικονομικών της Γαλλίας που ζητά άμεση σύγκλιση του ΔΣ για τον ορισμό διαδόχου.

Η γαλλική κυβέρνηση εμφανίζεται τώρα έτοιμη να απολύσει τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Renault, Carlos Ghosn, και ζήτησε συνάντηση με το διοικητικό συμβούλιο για να εξετάσει τους υποψηφίους αντικαταστάτες του.

Το Γαλλικό κράτος, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault με ποσοστό 15% και δύο έδρες στο ΔΣ, είχε υποστηρίξει την αρχική απόφαση της εταιρείας να κρατήσει τον Ghosn και να τηρήσει μια στάση αναμονής έως ότου τελεσιδικήσει η διαμάχη του με τη Nissan.

Ωστόσο τώρα φαίνεται υπό το βάρος των εξελίξεων να αλλάζει γνώμη και ζήτησε καταρχήν μια διερεύνηση των οποίων υποψηφιοτήτων για την αντικατάστασή του και στη συνέχεια σύγκλιση του ΔΣ σε πλήρη σύνθεση για τις 20 Ιανουαρίου για να ξεκινήσει η διαδικασία διορισμού ενός ή περισσοτέρων διαδόχων του Ghosn.

Χαρακτηριστική των προθέσεων της γαλλικής κυβέρνησης είναι η δήλωση του υπουργού Οικονομικών Brune Le Maire, ο οποίος σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο LCI Television, είπε: «Μπαίνουμε τώρα σε μια νέα φάση. Σε αυτή χρειαζόμαστε μια νέα και με διάρκεια διακυβέρνηση στη Renault».

Την άποψη αυτή δείχνουν να συμμερίζονται πλέον και πολλά μέλη του ΔΣ της εταιρείας που δήλωσαν στο Bloomberg πως απαιτούνται άμεσες αποφάσεις και πως ο Ghosn δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση του, ανεξαρτήτων του πότε θα ολοκληρωθεί η δικαστική του διαμάχη με τη Nissan.
Παράλληλα, όλο και περισσότερο έδαφος κερδίζει η άποψη πως αιτία του κακού ήταν το γεγονός ότι είχε συγκεντρωθεί πολύ μεγάλη δύναμη σε ένα μόνον άτομο και πως αυτό πρέπει να αλλάξει. Η προσπάθεια – λένε – πρέπει πλέον να κινηθεί προς την ανάπτυξη μια ηγετικής ομάδας που να μπορεί να συνεχίσει το έργο της Συμμαχίας.

Ως πιθανός διάδοχος του Ghosn εμφανίζεται ο Jean-Dominique Senard, ο οποίος σύντομα θα παραιτηθεί από τη θέση του CEO της Michelin, ενώ ακούγεται και το όνομα του Thierry Bollore που αυτή τη στιγμή ασκεί τα καθήκοντα του Ghosn.

Κάποια άλλα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι, αλλά που δεν φαίνεται να έχουν την ίδια δυναμική με τους δύο προαναφερθέντες, είναι Didier Leroy της Toyota και ο επικεφαλής της εταιρείας τροφίμων Elior, ο Philippe Guillemot. Ο τελευταίος μέσω εκπροσώπου της Elior πάντως έσπευσε να διαψεύσει τα σχετικά δημοσιεύματα.

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.