node/38070

Η Hyundai αναστέλλει την παραγωγή της στη Νότια Κορέα λόγω κοροναϊού!

Τα εργοστάσια που της προμηθεύουν καλωδιώσεις είναι κινεζικά και έχουν κλείσει.

Η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή της στη Νότια Κορέα, τη μεγαλύτερη παραγωγική βάση της, όντας η πρώτη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός Κίνας που κάνει κάτι τέτοιο, εξαιτίας του κοροναϊού.

Η Hyundai διαθέτει επτά εργοστάσια στη Νότια Κορέα, τα οποία εξυπηρετούν την τοπική αγορά και τις ΗΠΑ, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και άλλες χώρες. Η παραγωγή της Hyundai στην Κορέα αντιπροσωπεύει περίπου το 40% της παγκόσμιας παραγωγής της.

Η αιτία είναι η έλλειψη καλωδίων που η  Hyundai προμηθεύεται κυρίως από την Κίνα. Δύο από τους βασικούς της προμηθευτές, η Kyungshin και η Yura Corporation, δήλωσαν ότι προσπαθούν να ενισχύσουν την παραγωγή στα εργοστάσιά τους στη Νότια Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία για να αντισταθμίσουν τη διακοπή της προσφοράς από την Κίνα.

Και οι δύο προμηθευτές σκοπεύουν να ξαναρχίσουν την παραγωγή στα κινεζικά εργοστάσια τους μετά τις 9 Φεβρουαρίου. «Είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης», δήλωσε στο Reuters ένας αξιωματούχος της Kyungshin.

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Tesla, η Ford, το Groupe  PSA, η Nissan και η Honda, έχουν ήδη αναστείλει την παραγωγή στην Κίνα αυτήν την εβδομάδα σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες.

Τα περισσότερα από τα εργοστάσια της Hyundai στη Νότια Κορέα θα τεθούν εκτός λειτουργίας από τις 7 Φεβρουαρίου, ενώ ορισμένες γραμμές παραγωγής αναμένεται να ξεκινήσουν στις 11 Φεβρουαρίου ή στις 12 Φεβρουαρίου, με τα χρονοδιαγράμματα για την αναστολή θα διαφέρουν ανάλογα με τη γραμμή παραγωγής, δήλωσε εκπρόσωπος της Hyundai.

«Η εταιρεία επανεξετάζει διάφορα μέτρα για να ελαχιστοποιήσει τη διακοπή των δραστηριοτήτων της, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης εναλλακτικών προμηθευτών σε άλλες περιοχές», δήλωσε η Hyundai. Η Hyundai και η θυγατρική της Kia Motors δεν διατηρούν μεγάλα αποθέματα εξαρτημάτων  καλωδίωσης, τα οποία κατασκευάζεται κυρίως στην Κίνα, δήλωσε ο Lee Hang-koo, ανώτερος ερευνητής στο Κορεατικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Οικονομίας και Εμπορίου.

node/39151

Επίσημο: Ανανεωμένο KIA Picanto [video]

To Picanto επιστρέφει με περισσότερη τεχνολογία και φρεσκαρισμένη εμφάνιση στις εκδόσεις GT-Line και X-Line.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο KIA Picanto [video]

Λίγο μετά από την πρεμιέρα του ανανεωμένου Morning όπως ονομάζεται το Picanto στη Νότια Κορέα, η ΚΙΑ παρουσίασε και το ανανεωμένο μοντέλο ευρωπαϊκών προδιαγραφών μαζί με τις εκδόσεις X-Line και GT-Line.

Αισθητικά, στη βασική έκδοση του Picanto οι διαφορές περιορίζονται στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων με πιο σύγχρονα γραφικά. Αντίθετα, η σπορ έκδοση GT-Line και η περιπετειώδης X-Line ξεχωρίζουν περισσότερες από τους προκατόχους τους, χάρη στα νέα φώτα LED και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

KIA Picanto GT Line

Το Picanto GT-Line ξεχωρίζει εμπρός από την λεπτότερη γρίλια "tiger nose", την πιο τετραγωνισμένη κεντρική εισαγωγή αέρα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης και τις λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές. Αντίστοιχες αλλαγές και πίσω με μικρότερες εσοχές, οριζόντιους ανακλαστήρες και νέο διαχύτη που φιλοξενεί δύο διακοσμητικές απολήξεις της εξάτμισης.

Το περιπετειώδες Picanto X-Line υιοθετεί ένα καθαρότερο look crossover χάρη στη νέα γρίλια, την ενιαία κεντρική εισαγωγή αέρα, τις ανασχεδιασμένες ποδιές εμπρός και πίσω με look αλουμινίου καθώς και το νέο πίσω προφυλακτήρα με πιο διακριτικούς ανακλαστήρες και διακοσμητικές απολήξεις.

Την εικόνα συμπληρώνουν η ανανεωμένη παλέτα 10 εξωτερικών αποχρώσεων και δύο νέα σχέδια τροχών 14" και 16" για όλες τις εκδόσεις του A-Segment μοντέλου της KIA.

KIA Picanto

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα οθόνη 4,2" στον πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 8" (αντί για 7") η οποία φιλοξενεί το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ‘Phase II’ UVO Connect. Το τελευταίο υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, navigation, συνδεσιμότητα Bluetooth για έως και 2 συσκευές ταυτόχρονα, φωνητικές εντολές ενώ επιτρέπει απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών μέσω smartphone (κλείδωμα, ξεκλείδωμα, ρύθμιση κλιματισμού, εκκίνηση του κινητήρα κτλ). Επιπλέον έχουμε και νέους συνδυασμούς αποχρώσεων και εσωτερικών επενδύσεων για περαιτέρω εξατομίκευση της καμπίνας.

Εμπλουτισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας με την προσθήκη των εξελιγμένων Forward Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, Lane Following Assist, Emergency Stop Signal και Driver Attention Warning.

Στην Ευρώπη, το μοντέλο διατίθεται με αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης Smartstream με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.. Ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδροος 1.0 MPi αποδίδει 67 PS και ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1.0 T-GDi αποδίδει 100 PS. Όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, έχουμε ένα νέο ρομποτιζέ αυτόματο 5 σχέσεων, και το παραδοσιακό χειροκίνητο 5 σχέσεων.

Το φρεσκαρισμένο Picanto θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2020.

[Πηγή: KIA]

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…