node/38070

Η Hyundai αναστέλλει την παραγωγή της στη Νότια Κορέα λόγω κοροναϊού!

Τα εργοστάσια που της προμηθεύουν καλωδιώσεις είναι κινεζικά και έχουν κλείσει.

Η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή της στη Νότια Κορέα, τη μεγαλύτερη παραγωγική βάση της, όντας η πρώτη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός Κίνας που κάνει κάτι τέτοιο, εξαιτίας του κοροναϊού.

Η Hyundai διαθέτει επτά εργοστάσια στη Νότια Κορέα, τα οποία εξυπηρετούν την τοπική αγορά και τις ΗΠΑ, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και άλλες χώρες. Η παραγωγή της Hyundai στην Κορέα αντιπροσωπεύει περίπου το 40% της παγκόσμιας παραγωγής της.

Η αιτία είναι η έλλειψη καλωδίων που η  Hyundai προμηθεύεται κυρίως από την Κίνα. Δύο από τους βασικούς της προμηθευτές, η Kyungshin και η Yura Corporation, δήλωσαν ότι προσπαθούν να ενισχύσουν την παραγωγή στα εργοστάσιά τους στη Νότια Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία για να αντισταθμίσουν τη διακοπή της προσφοράς από την Κίνα.

Και οι δύο προμηθευτές σκοπεύουν να ξαναρχίσουν την παραγωγή στα κινεζικά εργοστάσια τους μετά τις 9 Φεβρουαρίου. «Είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης», δήλωσε στο Reuters ένας αξιωματούχος της Kyungshin.

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Tesla, η Ford, το Groupe  PSA, η Nissan και η Honda, έχουν ήδη αναστείλει την παραγωγή στην Κίνα αυτήν την εβδομάδα σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες.

Τα περισσότερα από τα εργοστάσια της Hyundai στη Νότια Κορέα θα τεθούν εκτός λειτουργίας από τις 7 Φεβρουαρίου, ενώ ορισμένες γραμμές παραγωγής αναμένεται να ξεκινήσουν στις 11 Φεβρουαρίου ή στις 12 Φεβρουαρίου, με τα χρονοδιαγράμματα για την αναστολή θα διαφέρουν ανάλογα με τη γραμμή παραγωγής, δήλωσε εκπρόσωπος της Hyundai.

«Η εταιρεία επανεξετάζει διάφορα μέτρα για να ελαχιστοποιήσει τη διακοπή των δραστηριοτήτων της, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης εναλλακτικών προμηθευτών σε άλλες περιοχές», δήλωσε η Hyundai. Η Hyundai και η θυγατρική της Kia Motors δεν διατηρούν μεγάλα αποθέματα εξαρτημάτων  καλωδίωσης, τα οποία κατασκευάζεται κυρίως στην Κίνα, δήλωσε ο Lee Hang-koo, ανώτερος ερευνητής στο Κορεατικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Οικονομίας και Εμπορίου.

node/39691

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική εταιρεία ονειρεύεται να βάλει στην παραγωγή ένα ηλεκτρικό hypercar. 

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική Mahindra & Mahindra ανακοίνωσε δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της ότι σκοπεύει και αυτή να μπει στον χώρο της ηλεκτροκίνησης ενεργά και να δημιουργήσει αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής. 
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία αναζητά πρόθυμους επενδυτές, ενώ  - όπως λέει - στόχος της είναι να γίνει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσω της Mahindra Electric και της Automobili Pininfarina.
Πρώτο βήμα είναι να βρεθούν τα κεφάλαια ώστε να μπει στην παραγωγή ένα hypercar που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Pininfarina Battista.

πινι

Επίσης ο Pawan Goenka ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επιδιώκει να αφήσει το 74,65% της συμμετοχής της στη SsangYong και έχει δηλώσει ότι δεν θα επενδύει πλέον στην κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. 
Επίσης δεν πρόκειται να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς ήδη έχει χάσει στα δικαστήρια το δικαίωμα να διαθέτει το Roxor, καθώς αυτό θεωρήθηκε αντιγραφή του Jeep Wrangler. Η δίκη έγινε μετά από προσφυγή της FCA. 

node/39686
Tesla customisation dpt.

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Για να δώσει στους πελάτες μεγαλύτερο περιθώριο στην εξατομίκευση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους, η Tesla λανσάρει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Αντίθετα με ό,τι επιτάσσει η σύγχρονη βιομηχανική αποδοτικότητα, η Tesla δεν ήταν η φίρμα που θα μπορούσες να προσαρμόσεις το αυτοκίνητό σου μέσα από έναν ατελείωτο κατάλογο χρωμάτων και άλλων στιλιστικών στοιχείων που θα το έκαναν ξεχωριστό, μοναδικό σε σχέση με τα άλλα..

Ωστόσο, έχοντας επίγνωση της ζήτησης πολλών πελατών που ανάγκα περιορίζονταν από τα πέντε χρώματα της στάνταρ, αυτόματης επιλογής, η καλιφορνέζικη εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του wrapping. Μια τεχνική που περιλαμβάνει την εφαρμογή μιας μεμβράνης σε ολόκληρο το αμάξωμα και που είναι λιγότερο δαπανηρή από την κλασική βαφή. Aν λοιπόν θα ήθελες ένα κίτρινο Model 3 με λαχανί φλούο ρίγες και μπορντοροδοκόκκινους καθρέφτες τώρα γίνεται εργοστασιακά.

Αυτή η τεχνική εξατομίκευσης επεκτείνεται σε δυνατότητες που υπερβαίνουν αυτές του εργοστασίου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από 16 εκατομμύρια χρώματα και πολλαπλά επίπεδα εξοπλισμού, με στοιχεία γυαλιστερά, ματ, σατινέ ή ακόμη και νικελένια. Το μόνο όριο εδώ είναι η φαντασία ή η προτίμησή σου.

Tesla customisation dpt.

Η νέα υπηρεσία της Tesla εγκαινιάστηκε αρχικά στην Κίνα (όπου η ζήτηση εξατομίκευσης είναι πολύ υψηλή), στο Πεκίνο, στη Σαγκάη, στην Guangzhou, στη Shenzen και στη Suzhou. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι περισσότερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Tesla, αλλά προσώρας η φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το χρονοδιάγραμμα.

Το άνοιγμα αυτής της υπηρεσίας φέρνει την Tesla ένα βήμα πιο κοντά στον κόσμο της εξατομίκευσης. Ένα τομέας που θα κρίνεται απαραίτητος για το Tesla Cybertruck, καθώς θα αφήνει πίσω του τη γραμμή παραγωγής με ένα και μοναδικό χρώμα. 

Πάντως εάν η Tesla θέλει να το τερματίσει, εκείνο που απομένει είναι μια επίσημη συνεργασία με την Unplugged Performance για να διαλέγεις και bodykit… επισήμως!