node/34982

Η Daimler θέλει να εξοικονομήσει € 6 δις έως το 2021

Ποιοι είναι οι στόχοι του Ola Kallenius που θα αναλάβει το τιμόνι της εταιρείας τον Μάιο από τον Dieter Zetsche.

Η Daimler επιδιώκει να εξοικονομήσει € 6 δισ μέχρι το 2021 από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz και άλλα € 2 δις ευρώ από το τμήμα Daimler Trucks.
Η εξοικονόμηση κόστους είναι στόχος του Ola Kallenius της Daimler, ο οποίος θα γίνει CEO της εταιρείας τον Μάιο, ανέφερε δημοσίευμα του Manager Magazin.

Τον Φεβρουάριο, η Daimler δήλωσε ότι θα επιδιώξει μέτρα εξοικονόμησης κόστους μετά την πτώση του λειτουργικού κέρδους του τέταρτου τριμήνου του 2018 κατά 22%, πτώση που οφείλεται στον εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, το αυξανόμενο κόστος για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τη γενικότερη ύφεση της βιομηχανίας.

Παράλληλα ένα πρόβλημα σε 30.000 αυτοκίνητα της Mercedes-Benz με ελαττωματικά ηλεκτρονικά που παρήχθησαν στο εργοστάσιό της στην Tuscaloosa της Αλαμπάμα, έγινε αιτία να απαιτηθούν δαπανηρές αλλαγές και καθυστερήσεις στην παραγωγή που θα μπορούσε να μειώσει τα κέρδη του πρώτου τριμήνου έως και μισό δισεκατομμύριο ευρώ, ανέφερε το περιοδικό.

Η Daimler πρόκειται να δημοσιοποιήσει τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2019 στις 26 Απριλίου.

Η Daimler σκοπεύει επίσης να γίνει εταιρεία ουδέτερου άνθρακα μέχρι το 2040, διασφαλίζοντας ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα, οι μέθοδοι παραγωγής και οι προμηθευτές θα λειτουργήσουν με τρόπο που δεν παράγουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, γράφει το Manager Magazin.
Τέλος, όπως αναφέρεται, ο Kallenius δεν πρόκειται να ανανεώσει τις συμφωνίες για κοινά σχέδια με τις Renault και Nissan.

Να σημειώσουμε πως ο Kallenius είναι  ο πρώτος μη Γερμανός που θα πάρει το τιμόνι της Daimler. Ο 49χρονος Σουηδός θα «κληρονομήσει» τον 65χρονο  Dieter Zetsche που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της Daimler και εξασφάλισε τη στρατηγική της θέση για την δραστηριότητα της εταιρείας στο μέλλον.

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.