Η Continental κλείνει εργοστάσια στην Ευρώπη και ΗΠΑ

Η Continental κλείνει εργοστάσια στην Ευρώπη και ΗΠΑ

Στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης με βάθος δεκαετίας.

Η Continental βάζει σε εφαρμογή ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης σε βάθος δεκαετίας  που θα οδηγήσει στο κλείσιμο εργοστασίων στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια αποκατάστασης των κερδών.

Η εταιρεία δεν δήλωσε πόσες θέσεις εργασίας θα χαθούν, αλλά εκτιμά ότι σε παγκόσμια κλίμακα 20.000 από τις 244.000 θέσεις του θα επηρεαστούν από τις περικοπές ή από την πώληση ή τη μεταφορά τμημάτων της επιχείρησης.

Η αναδιάρθρωση θα επηρεάσει 7.000 εργαζόμενους στη Γερμανία, όπου ο προμηθευτής απασχολεί 62.000 άτομα, δήλωσε η Continental, η οποία απαρίθμησε κάποιες από τις περιοχές που θα επηρεαστούν από το σχέδιο αναδιάρθρωσης:

Στη Γερμανία, η παραγωγή αντλιών υψηλής πίεσης θα τερματιστεί στο εργοστάσιο του Rodez κάτι που θα επηρεάσει 540 εργαζόμενους και θα τεθεί εκτός λειτουργίας μια επιχείρηση που παράγει μπεκ για πετρελαιοκινητήρες στο Limbach-Oberfrohna που απασχολεί 1.230 άτομα.

Στην Πίζα της Ιταλίας, η παραγωγή μπεκ για κινητήρες βενζίνης θα σταματήσει, επηρεάζοντας 940 θέσεις εργασίας.

Στις Η.Π.Α. η Continental δήλωσε ότι σκοπεύει να κλείσει ένα εργοστάσιο στο Newport News, μέχρι το 2024. Το εργοστάσιο παράγει εγχυτήρες βενζίνης και απασχολεί 740 άτομα. Ένα ακόμη εργοστάσιο στο Henderson της Βόρειας Καρολίνας που κατασκευάζει υδραυλικά συστήματα πέδησης θα κλείσει. Το εργοστάσιο απασχολεί 650 άτομα.

Ο διευθύνων σύμβουλος Elmar Degenhart δήλωσε ότι η Continental θα μειώσει μεν τον αριθμό των εργαζομένων αλλά  θα προσφέρει και εναλλακτικές θέσεις εργασίας σε άλλες περιοχές, όπου αυτό είναι δυνατόν, αν και δεν απέκλεισε τις απολύσεις ως "έσχατη λύση".

"Είμαστε αποφασισμένοι να προστατέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τους υπαλλήλους μας και να τους προσφέρουμε προοπτικές για το μέλλον", ανέφερε σε δήλωσή του. Η Continental δήλωσε ότι θα αντισταθμίσει μερικές από τις απώλειες θέσεων εργασίας με αυξημένες προσλήψεις σε τομείς υψηλής τεχνολογίας όπως η μηχανική λογισμικού.

Η εταιρεία θα επενδύσει περίπου € 1,1 δισ.  μέχρι το 2029 σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος κατά € 500 εκατ. ετησίως από το 2023.

Η Continental είχε ανακοινώσει τον περασμένο μήνα ότι θα σταματήσει ή θα επανεξετάσει τις επενδύσεις στην τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των μπεκ ψεκασμού και των αντλιών για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, καθώς και συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων και συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου.

Μια γενικότερη θεώρηση των πραγμάτων υπογραμμίζει τον επείγοντα χαρακτήρα των προμηθευτών να προσαρμόσουν τις δραστηριότητές τους σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη βιομηχανία. Αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων στην Κίνα και την Ευρώπη αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε μια εποχή εξασθένισης της παγκόσμιας ζήτησης μετά από μια δεκαετία σχεδόν σταθερής ανάπτυξης.

Η Continental κατατάσσεται στην 4η θέση παγκοσμίως στον κατάλογο των κορυφαίων 100 προμηθευτών με πωλήσεις σε αυτοκινητοβιομηχανίες αξίας $ 37,8 δισ. το 2018.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube