Η Bentley Continental GT για το ρεκόρ του Pikes Peak

Το βρετανικό grand tourer θα επιχειρήσει στις 30 Ιουνίου να σπάσει το ρεκόρ ανάβασης αυτοκινήτου παραγωγής.

Ένα χρόνο μετά από το ρεκόρ της Bentayga στο Pikes Peak για το γρηγορότερο SUV παραγωγής (10.49.9), η Bentley επιστρέφει στη θρυλική ανάβαση για να κατακτήσει το ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής με μια Continental GT και τον οδηγό-θρύλο Rhys Millen πίσω από το τιμόνι.

Για την ιστορία, το σημερινό ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής είναι 10:29.9 - ένας χρόνος που σημειώθηκε το 2014 από τον David Donner με μια Porsche 911 Turbo S.

Bentley

Η Bentley Continental GT που θα κάνει την απόπειρα στις 30 Ιουνίου 2019, είναι ντυμένη με εντυπωσιακά γραφικά που συνδυάζουν ανοιχτό πράσινο στο εμπρός μέρος και σχέδια των βουνοκορφών σε άσπρο, γκρι και μαύρο χρώμα πάνω στην ουρά. Ο αριθμός 100 στο προφίλ είναι μια αναφορά στα 100 χρόνια από την ίδρυση της Bentley.

Κατά τα άλλα, το μοντέλο είναι σε εργοστασιακή μορφή, με το γνωστό κινητήρα W12 6.0 TSI να αποδίδει 635 PS και να συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων το οποίο στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 3,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 333 km/h.

Bentley

Ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της Bentley, Brian Gush δήλωσε: «Μάθαμε πολλά από την επιτυχημένη επίσκεψή μας στο Pikes Peak πέρυσι με την Bentley Bentayga και τα εφαρμόσαμε στις προετοιμασίες μας για αυτή τη χρονιά. Είμαστε περήφανοι που θα παρουσιάσουμε τις δυνατότητες της Continental GT σε αγωνιστικό επίπεδο σε μια παγκόσμια σκηνή.»

«Οι ακραίες συνθήκες του Pikes Peak δημιουργούν μια μεγάλη πρόκληση. Ξεκινώντας από υψόμετρο 2.835 m και τερματίζοντας στα 4.298 m, η πυκνότητα του αέρα είναι κατά 1/3 μικρότερη σε σχέση με το επίπεδο της θάλασσας. Ο καιρός θα παίξει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στην απόπειρα ρεκόρ καθώς θερμοκρασίες 32o C με καθαρό ουρανό μπορούν μέσα σε λίγα λεπτά να μετατραπούν σε χιόνι. Η έλλειψη οξυγόνου θα επηρεάσει επίσης τον οδηγό Rhys Millen ο οποίος θα έχει τροφοδοσία οξυγόνου στο κράνος του για να μειωθούν οι παρενέργειες του μεγάλου υψόμετρου.»