Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια

Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια

Η χρηματιστηριακή αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με αξιολόγηση της Interbrand.

Hyundai Logo

Αυτό ήταν το 13ο συνεχόμενο έτος που η Hyundai βλέπει την χρηματιστηριακή της αξίας να ανεβαίνει στην λίστα της Interbrand, στην αξιολόγηση για τα κορυφαία brand του πλανήτη.

Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 brand που βρίσκονται στη σχετική λίστα.

Ο κορεατικός κολοσσός ανέβηκε τρεις θέσης στην κατάταξη (από την θέση 35 στην θέση 32), όντας η 6η ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται στην λίστα. Όπως μεταφέρουν οι άνθρωποι της Hyundai, η άνοδος αυτή βασίζεται στην επιταχυνόμενη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, αλλά και στο ευρύτερο όραμα που έχουν οι άνθρωποι της Hyundai Motor για την μελλοντική κινητικότητα.

H Hyundai βρίσκεται στην έκτη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, με την συνολική αξία του brand της να αποτιμάται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια

Hyundai Ioniq 6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τα κορυφαία brand;

Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του κ. Euisun Chung ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια. Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές.

Η επιταχυνόμενη επιτυχία της Hyundai Motor τον τελευταίο καιρό μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ηγεσία της ανώτατης διοίκησης υπό την εποπτεία του Executive Chairκ Chung. Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας ως «Παρόχου Λύσεων Έξυπνης Κινητικότητας» σε ευθυγράμμιση με το όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο». Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση της εταιρείας στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Hyundai Motor

«Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μετασχηματισμό, η Hyundai Motor διερευνά μελλοντικές λύσεις κινητικότητας για να ανταποκριθεί στις ταχέως μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών», δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Δεσμευόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον για όλη την ανθρωπότητα».

To σίγουρο είναι πως η Hyundai, δουλεύοντας με σωστό όραμα και πλάνο και κατανοώντας τις τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και της επιχειρηματικότητας γενικότερα, έχει κάθε λόγο να ατενίζει το μέλλον με ακόμα μεγαλύτερη αισιοδοξία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube