node/34382

Hyundai N: Σχεδιάζοντας το τετρακίνητο (και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη)

Ένα πολύ hot RN30 με 400 άλογα χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα για το stress-test του νέου διπλοσύμπλεκτου σασμάν της Hyundai με τις οκτώ σχέσεις.

Η Hyundai σχεδιάζει να αποκαλύψει το νέο της υψηλών επιδόσεων αυτόματο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μέχρι το τέλος του 2019, για να αρθεί στο ύψος του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού.

Προκειμένου να δοκιμάσει τη νέα αυτόματη μετάδοση, η οποία αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις των Hyundai i30 N και i30 Fastback N, η εταιρεία χρησιμοποιεί ως πλατφόρμα ένα τετρακίνητο «μουλάρι» με 400+ άλογα.

Το μέλλον της παραγωγής του αυτοκινήτου υπέρ-υψηλής απόδοσης του τμήματος N Performance δεν είναι ακόμα σαφές, αλλά θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ισχυρό εκπρόσωπο της Hyundai έναντι του Volkswagen Golf R, ακόμα και της Mercedes-AMG A 45. Ο σχεδιασμός του πιθανόν να είναι εμπνευσμένος από το πρωτότυπο Hyundai RN30 του 2016 που βλέπετε στις φωτογραφίες, το οποίο παρουσιάστηκε ως ένα σούπερ χάτσμπακ με 380 PS και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Hyundai RN30

Το τμήμα N Performance, ο βραχίονας υψηλών επιδόσεων της κορεατικής φίρμας, δεν έκρυψε την επιθυμία του να φτιάξει μοντέλα που θα είναι σχεδιασμένα να γυρίζουν στην πίστα σε τακτική βάση, οπότε και το νέο αυτόματο κιβώτιο δεν θα έχει διαφορετικό προσανατολισμό.

Ο Andrew Tuitahi, επικεφαλής προγραμματισμού προϊόντος της Hyundai Australia, δήλωσε στο carsales.com.au ότι η φίρμα «…εξετάζει επίσημα το τέλος του 2019 για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη [να λανσάρει]». Και συμπλήρωσε ότι, «ήδη δοκιμάζεται και οδηγείται η πολυαναμενόμενη διπλοσύμπλεκτη μετάδοση και η διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης για το νέο κιβώτιο είναι σημαντική».

Hyundai RN30