node/21015

Νέο Hyundai RN30, μελλοντικός αντίπαλος του Focus RS [40 φωτ.]

To πρωτότυπο προλογίζει το επερχόμενο, σπορ Huyndai i30 N, και έχει κινητήρα 380 ίππων και σύστημα τετρακίνησης.

Η Hyundai προλογίζει τη νέα σειρά μοντέλων της υψηλών επιδόσεων “N”, με ένα εντυπωσιακό concept car που έχει αγωνιστικό DNA.

Αν περιμένετε εναγωνίως το σπορ i30 N, αυτό το πρωτότυπο σας δίνει μια καλή ιδέα του τι θα μοιάζει. Πρόκειται βασικά για ένα i30 σε περιτύλιγμα WRC, που φτιάχτηκε για να διαφημίσει τη νέα φιλοσοφία της Hyundai, η οποία θέλει να παρέχει και οδηγική απόλαυση στους πελάτες της.

«Το RN30 ενσωματώνει την ιδέα ενός δυνατού αυτοκίνητου υψηλών επιδόσεων που προσφέρει δυναμική, σπορ οδήγηση. Το RN30, που σύντομα θα εξελιχθεί στο πρώτο μοντέλο Ν, αντλεί έμπνευση από το πάθος μας για ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που μπορεί να απολαύσει ο καθένας χωρίς προσπάθεια. Αντλήσαμε από την τεχνολογική μας γνώση και εμπειρία –που τελειοποιήθηκε μέσα από τις αγωνιστικές μας επιτυχίες – για να προσφέρουμε χαρά στις αισθήσεις μέσα από έναν συναρπαστικό συνδυασμό επιδόσεων και ελέγχου, που είναι ο στόχος τον οποίο προσπαθεί να πετύχει η Hyundai N στα μελλοντικά μοντέλα επιδόσεων», δήλωσε ο Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος Δοκιμών & Εξέλιξης Υψηλών Επιδόσεων της Hyundai Motor.

To RN30 έχει ένα 2λιτρο τούρμπο κινητήρα που έχει εξελίξει η Hundai για τα μοντέλα Ν και ο οποίος αποδίδει την ίδια ιπποδύναμη με το νέο, αγωνιστικό i20 WRC των ράλι – δηλαδή 380 PS και 62,5 kgm ροπής, χάρη σε ένα μεγαλύτερο τούρμπο και σε σφυρήλατα εσωτερικά μέρη.

Ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) υγρού τύπου διαχειρίζεται την ισχύ και τη ροπή, προσφέροντας άμεση εμπλοκή και πιο γρήγορες αλλαγές για δυναμικές επιταχύνσεις.

Το αγωνιστικό DNA του πρωτοτύπου είναι προφανές από την κατασκευή του, καθώς οι μηχανολόγοι της Hyundai επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους και στο χαμήλωμά του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου. Το ενδιαφέρον είναι ότι, αντί για το καθιερωμένο πλέον ανθρακόνημα, χρησιμοποίησαν νέου τύπου πλαστικά υψηλών προδιαγραφών. Τα καινοτόμα αυτά υλικά λέγεται ότι είναι πολύ ανθεκτικά και φιλικά προς το περιβάλλον.

Το RN30 είναι γεμάτο συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που μπορούν να μετατρέψουν τον καθένα σε οδηγό ράλι. Για παράδειγμα, ενσωματώνει τεχνολογία συγχρονισμού των στροφών, ενώ ένα εξελιγμένο, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) εγγυάται ακρίβεια στις στροφές χωρίς σπιναρίσματα. Σύμφωνα με τη Hyundai, βοηθάει στην πρόληψη της ολίσθησης στις στροφές υψηλής ταχύτητας, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει με ευκολία το τέρας των 380 ίππων.

Είναι πιθανό, κάποιες από αυτές τις προηγμένες τεχνολογίες να εφαρμοστούν και στο επερχόμενο i30 N.

TAGS