Τo Hyundai Ioniq 5 N αποκαλύπτεται

Τo Hyundai Ioniq 5 N αποκαλύπτεται

Η εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση του Hyundai Ioniq 5 N αποκαλύφθηκε λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση του στις 13 Ιουλίου.

Το πολυαναμενόμενο Hyundai Ioniq 5 N θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed στις 13 Ιουλίου. Ωστόσο, κάποιος από τη Hyundai Αυστραλίας βιάστηκε, δημοσιεύοντας στο YouTube ένα βίντεο που αποκαλύπτει τη σχεδίαση του.

Φυσικά, το βίντεο μετά από λίγες ώρες κατέβηκε από το διαδίκτυο, ήταν αρκετό όμως για να μας δώσει μια καλή πρώτη γεύση από το πρώτο ηλεκτρικό Ν.

Tο Ioniq 5 N είναι βαμμένο όπως τα συμβατικά μοντέλα Ν σε χρώμα Performance Blue, διακοσμείται από κόκκινες λεπτομέρειες και πατάει σε ζάντες 21" με κόκκινες δαγκάνες.

Hyundai Ioniq 5 N

Οι προφυλακτήρες απέκτησαν πιο επιθετική σχεδίαση, στο εμπρός μέρος υπάρχουν περισσότεροι αεραγωγοί, οι καθρέπτες είναι σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, ενώ πίσω προστέθηκε μια μικρή αεροτομή στην οροφή καθώς και διαχύτης.

Στο εσωτερικό, οι σπορτίφ πινελιές συνεχίζονται με τιμόνι Ν, σπορ καθίσματα με φωτεινή επιγραφή Ν και ανασχεδιασμένα γραφικά για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment.

Θυμίζουμε ότι όπως μας έχει ήδη πληροφορήσει ο σύμβουλος της Hyundai, Albert Biermann, το Ioniq 5 N θα προσφέρει στον οδηγό του παρόμοια αίσθηση με εκείνη ενός i30 Ν DCT, προσομοιώνοντας το κατέβασμα σχέσεων και την αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου. Ταυτόχρονα, το Ioniq 5 N θα διαθέτει και το σύστημα N Sound Plus που παράγει ήχους που θυμίζουν εκείνους ενός συμβατικού σπόρτσκαρ με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Hyundai Ioniq 5 N

Πέρα όμως από τον ήχο, η Hyundai θα εξοπλίσει το Ioniq 5 N με διάφορα καλούδια όπως το N Drift Optimizer. Ένα drift mode που εξετάζει συνεχώς παραμέτρους όπως η γωνία του τιμονιού και μοιράζει την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Ο βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει ακόμα e-LSD (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό) και σύστημα N Torque Distribution που επιτρέπει στο οδηγό να επιλέξει μέσω των οδηγικών προφίλ την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Τέλος, η μάρκα υπόσχεται ότι η αυτονομία του Ioniq 5 N θα είναι ελάχιστα μειωμένη σε σχέση με το απλό τετρακίνητο Ioniq 5 καθώς θα θα χρησιμοποιεί μπαταρίες νέας γενιάς που θα έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και μεγαλύτερη χωρητικότητα διατηρώντας ωστόσο τις διαστάσεις της μπαταρίας των 77,4 kWh που συναντάμε στο συμβατικό αδελφάκι του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube