H VW αποχαιρετά το Beetle

Το τελευταίο Beetle βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Puebla στο Μεξικό.

Ένα από τα πιο εμβληματικά οχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης, ίσως το σημαντικότερο αυτοκίνητο που έγινε ποτέ, το Volkswagen Beetle μας αποχαιρετά. Το τελευταίο Beetle βγήκε στις 10 Ιουλίου 2019 από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Puebla στο Μεξικό υπό τους ήχους μιας μπάντας «μαριάτσι» και τα χειροκροτήματα των εργαζομένων. 

Το VW Beetle μπήκε στην παραγωγή το 1938 και άρα μετρά πάνω απο 80 χρόνια ζωής, όντας ίσως το μακροβιώτερο μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Είναι σημαντικό πως στα χρόνια αυτά υπήρξαν επί της ουσίας μόνον τρεις γενιές του Beetle, κάτι που σηματοδοτεί τη διαχρονικότητα του μοντέλου. 
Παρά το γεγονός ότι η VW είχε από καιρό ανακοινώσει την απόφασή της να σταματήσει την διάθεσή του καθώς οι πωλήσεις του τελευταίου μοντέλου δεν δικαιολογούσαν την ύπαρξή του, το ερφοστάσιο στο Μεξικό εξακολουθούσε να το παράγει για συγκεκριμένες αγορές. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε τον Σκαραβαίο 1300 του 1968

Έτσι και ενώ οι αρχικές πωλήσεις του επανασχεδιασμένου Beetle ήταν καλές, στη συνέχεια η στροφή των καταναλωτών στην κατηγορία των crossover και SUV σηματοδότησε την αρχή του τέλους αμαξωμάτων του είδους. Το 2018, η Volkswagen πώλησε μόλις 14.411 Beetle στις Η.Π.Α., που είναι η χαμηλότερη επίδοση από το 2011 όταν και βγήκε στην παραγωγή η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου. 

«Είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς πού θα ήταν η Volkswagen χωρίς το Beetle», δήλωσε ο Scott Keogh, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen στην Αμερική και συμπλήρωσε: Ο ρόλος που έπαιξε διαχρονικά το Beetle στην εξέλιξη της μάρκας είναι παραπάνω από σημαντικός. 
Τα τελευταία 65 Beetle της ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των $ 21.000 δολαρίων.

Το τελευταίο Beetle πάντως που βγήκε από τη Puebla θα φιλοξενηθεί στο μουσείο της VW που εδρεύει στην πόλη. Στο εξής, το εργοστάσιο θα συναρμολογεί ένα SUV που θα προορίζεται για την αγορά της βόρειας Αμερικής και το οποίο θα τοποθετείται κάτω από το Tiguan.