node/36031

H Volvo σταματά την παραγωγή του V40

Αυτήν την εβδομάδα, το τελευταίο κομμάτι του κόμπακτ σουηδικού μοντέλου άφησε πίσω του τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Γάνδης στο Βέλγιο. Το μοντέλο δεν θα αντικατασταθεί άμεσα.

Ύστερα από ένα στέισον που προερχόταν από τη μικρή μπερλίνα S40, το V40 επέστρεψε το 2012 υπό τη μορφή ενός κλασικού κόμπακτ χάτσμπακ ως αντίπαλος του Audi A3 Sportback. Επτά χρόνια αργότερα, το αυτοκίνητο πήρε την άγουσα για συνταξιοδότηση. Η Volvo μόλις σταμάτησε την παραγωγή του στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 667.530 αυτοκίνητα, λαμβάνοντας υπόψη και τη «σκληροτράχηλη» παραλλαγή Cross Country. Ομολογουμένως ένα αξιόλογο νούμερο. Φυσικά, η καμπύλη των πωλήσεων είχε πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, καθώς το V40 δεν μπορούσε να κρύψει τις ρυτίδες του. Πάνω απ’ όλα όμως, διότι η Volvo είχε εκτρέψει την πελατειακή βάση της με το λανσάρισμα του πιο μοντέρνου XC40 στις αρχές του 2018.

Το V40 δεν θα αντικατασταθεί άμεσα. Νωρίτερα εφέτος, ένας από τους ιθύνοντες της φίρμας σημείωνε ότι η Volvo εργαζόταν ήδη πάνω σε ένα νέο κόμπακτ μοντέλο. Αλλά θα είναι πιο πρωτότυπο από το V40, ίσως ένα crossover τύπου BMW X2 ή ένα πιο αστικό SUV.

Εν τω μεταξύ, με την εξαφάνιση του κόμπακτ μοντέλου της από τους καταλόγους, η Volvo είναι τελικά σε θέση να τηρήσει την υπόσχεσή της. Πλέον διαθέτει μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, καθώς όλα τα άλλα μοντέλα είναι διαθέσιμα σε επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή.

Η διακοπή της παραγωγής του V40 δεν θα θέσει σε κίνδυνο το εργοστάσιο και τις θέσεις εργασίας στη Γάνδη, μονάδα που συναρμολογεί και το XC40, από το οποίο περισσότερες από 60.000 μονάδες παραδόθηκαν κατά το πρώτο 6άμηνο του 2019. Παρεμπιπτόντως, οι ενδιαφερόμενοι στην Ελλάδα μπορούν να ψάξουν στις αντιπροσωπείες για στοκ και έξτρα εκπτώσεις σε ένα μοντέλο που βρίσκεται πια εκτός παραγωγής.

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;