H ΜΙΝΙ αξίζει πιο πολύ από τη Ferrari!

H ΜΙΝΙ αξίζει πιο πολύ από τη Ferrari!

H φίρμα της MINI στο διεθνές χρηματιστήριο αξιών των εταιρειών ξεπέρασε τα πέντε δισεκατομμύρια δολάρια, αφήνοντας πίσω της τη Ferrari.

Η ΜΙΝΙ, όπως ακόμα λίγες φίρμες αυτοκινήτων, αντιπροσωπεύει μια δήλωση στιλ και τρόπου ζωής, χαρακτηριστικό που εξακόντισε την αξία της πάνω από τα $5 δισ.

Η ΜΙΝΙ βρίσκεται πλέον στο Νο 87 της παγκόσμιας κατάταξης στο πρόσφατο «Best Global Brands» που συντάχθηκε από την εγνωσμένου κύρους εταιρεία συμβούλων Interbrand. Το ακριβές ποσό της αξίας της βρετανικής εταιρείας και θυγατρικής της BMW ανέρχεται στα $5,11 δισ. που υπερβαίνει πλέον την αξία της Ferrari που ανέρχεται σύμφωνα με την πρόσφατη λίστα στα $4,87 δισ., καταλαμβάνοντας την 88η θέση.

Η κατάταξη αυτή βασίζεται στην οικονομική επιτυχία των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας φίρμας, αλλά και στο ρόλο της φίρμας στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών και του αντίκτυπου που αυτή έχει στην τιμολόγηση της εταιρείας.

«Έχουμε πραγματικό ενδιαφέρον για τη ζωή, τα ενδιαφέροντα και τα πάθη των ανθρώπων. Θέλουμε να κάνουμε κάτι περισσότερο από το να στέλνουμε απλώς μηνύματα στον κόσμο. Θέλουμε επίσης να ακούμε και να εισερχόμαστε σε έναν αυθεντικό διάλογο με νέους και δημιουργούς του αστικού τρόπου ζωής που θέλουν να ζήσουν αποφασιστικά και με ευημερία τη ζωή τους», είπε ο Sebastian Mackensen, εκτελεστικό αντιπρόεδρος της ΜΙΝΙ.

Όσον αφορά τις πωλήσεις, το πρώτο 8μηνο του 2017, οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρείας σημείωσαν αύξηση 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, παραδίδοντας 230.925 αυτοκίνητα. Οι κύριοι μοχλοί της αύξησης αυτής ήταν το το ΜΙΝΙ Countryman (+12,9%) και ΜΙΝΙ Cabrio (+20,3%).

Η θέση της MINI στην παγκόσμια κατάταξη των εταιρειών τη φέρνει μόλις ένα δισεκατομμύριο πίσω από τη Land Rover, την άλλη βρετανική εταιρεία μέσα στην πρώτη 100άδα. Οι τιτάνες της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η Toyota στην πρώτη θέση και Νο 7 στην παγκόσμια κατάταξη με αξία $50,3 δισ., η Mercedes-Benz στη δεύτερη θέση και Νο 9 στην παγκόσμια κατάταξη με αξία $47,8 δισ. και στην τρίτη θέση και Νο 13 παγκοσμίως η BMW με αξία $41,5 δισ. Την εκατοντάδα στην παγκόσμια κατάταξη κλείνει η Tesla μα αξία τέσσερα δισεκατομμύρια δολάρια.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η αξιολόγηση των εταιρειών και τι αντιπροσωπεύουν αυτές σε αξία έχουν διαφορετικά κριτήρια ανάλογα με την έρευνα και τη μελέτη κάθε εταιρείας συμβούλων. Για παράδειγμα,, στην πρόσφατη έρευνα, μελέτη και αξιολόγηση της BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands η κατάταξη ήταν διαφορετική, όπως και η αξία των εταιρειών. Αλλά και σε αυτή, αδιαφιλονίκητη πρώτη ήταν η Toyota.

Δείτε την κατάταξη των 100 πρώτων εταιρειών στον κόσμο…


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube