H Mercedes-Benz του πήρε την αντιπροσωπία διότι ξεγέλασε πελάτη

Στη μακρινή Κίνα φαίνεται ότι οι κανόνες είναι πάρα πολύ αυστηροί και οι νόμοι εφαρμόζονται.

Η Daimler κατέβασε τα σήματα της Mercedes-Benz από έναν ντίλερ στην Κίνα, ύστερα από καταγγελία πελάτη για κακή ποιότητα υπηρεσιών, καταγγελία που έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  

Η Daimler σε δήλωσή της την Τρίτη 16/4 ανέφερε πως η αντιπροσωπεία στην πόλη Xi'an στη βορειοδυτική επαρχία Shaanxi είχε καταλήξει σε συμφωνία με μια πελάτισσα την οποία αθέτησε. Μάλιστα η πελάτης είχε αναρτήσει και ένα video στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο εξέφραζε την έντονη διαμαρτυρία της και το οποίο προκάλεσε και την παρέμβαση από τις ρυθμιστικές αρχές.

Στο video, η πελάτης παραπονέθηκε ότι ένα αυτοκίνητο που είχε αγοράσει πρόσφατα παρουσίαζε διαρροή λαδιού και όταν απευθύνθηκε στο συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, η αντιμετώπιση ήταν έως και απαξιωτική. Η πελάτης επικαλέστηκε ότι τα δικαιώματα των καταναλωτών στην προκειμένη περίπτωση καταπατήθηκαν.  

Η πελάτης κατήγγειλε επίσης πως κατά την αγορά του αυτοκινήτου είχε πληρώσει σε υπάλληλο της αντιπροσωπίας το ποσό των $2.235 ως «προμήθεια» για να την εντάξουν σε ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Ωστόσο, ο τραπεζικός και ασφαλιστικός ρυθμιστικός φορέας της Κίνας διευκρίνισε πως οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων δεν έχουν το δικαίωμα να εισπράττουν ανάλογες προμήθειες και να λειτουργούν ως μεσάζοντες σε χρηματοδότηση πελατών.

Κατόπιν όλων αυτών η αποκαθήλωση των σημάτων της Mercedes-Benz από το συγκεκριμένο έμπορο ήταν ό,τι λιγότερο θα μπορούσε να κάνει η μαμά-εταιρεία για να προστατεύσει τη φήμη της.