node/37695

H BMW (ξανά)τρολάρει την Tesla στο Twitter

H BMW αποκάλυψε διαδοχικά στον λογαριασμό της στο Twitter στοιχεία πωλήσεων για τα ηλεκτρικά της. Μια επικοινωνιακή τσιριμόνια που χρησιμοποίησε πρόσφατα ο Elon Musk για να προβάλλει τις προ-παραγγελίες του Tesla Cybertruck.

Για να θυμηθούμε… ο Elon Musk ανέβασε στο τέλος του Νοεμβρίου στον λογαριασμό του στο Twitter τις προ-παραγγελίες του Tesla Cybertruck. Ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα που η BMW δεν παρέλειψε να επαναλάβει, αλλά για να κοινοποιήσει την άνοδο στις πωλήσεις των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων της.

Η BMW εξαπέλυσε το δικό της πυροτέχνημα στις 18 Δεκεμβρίου, δημοσιεύοντας τον αριθμό «499.820». Αυτός ο πολύ μυστηριώδης αριθμός με την πρώτη ματιά διήνυε το δρόμο μέχρι το συμβολικό κατώφλι των 500.000. Με το που τα γεγονότα το ξεπέρασαν, οι Βαυαροί μάρκα ανέβασαν ένα πληρέστερο ποστ: «Μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά πουλήθηκαν από το Group BMW, που στατιστικά σημαίνει ένα αυτοκίνητο κάθε τέσσερα λεπτά».

elon

Το μοντέλο που είχε το προνόμιο να περάσει το συμβολικό αυτό ορόσημο δεν είναι άλλο από μια BMW 330e που παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της στο Μουσείο Welt στο Μόναχο από τον επικεφαλής της φίρμας στη Γερμανία, Sebastian Mackensen.

bmw

Ο Βαυαρός κατασκευαστής όμως δεν θα σταματήσει εκεί. Η BMW στοχεύει το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα στο δρόμο εντός δύο ετών, βασιζόμενη στα επερχόμενα λανσαρίσματά της. Η iX3 θα ντεμπουτάρει εμπορικά την επόμενη χρονιά, λίγο πριν τις iNEXT και i4 που έχουν προγραμματιστεί για το 2021.