BMW
node/44447

H ΒMW στοχεύει σε 30% φθηνότερες μπαταρίες

Στόχος της BΜW είναι η νέα γενιά ηλεκτρικών της μοντέλων να χρησιμοποιεί 30% φθηνότερες μπαταρίες μειώνοντας έτσι το κόστος αγοράς τους.

Οι μπαταρίες είναι ένας από τους κύριους λόγους που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν περισσότερο από τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έτσι, η BMW ευελπιστεί η νέα σχεδίαση μπαταριών της να καταφέρει να μειώσει σημαντικά την τιμή αγοράς των ηλεκτρικών της μοντέλων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, τα νέα μοντέλα του Βαυαρού κατασκευαστή που θα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα Neue Klasse θα χρησιμοποιούν κυλινδρικές κυψέλες όπως και η Tesla. Με τη νέα σχεδίαση, στόχος της BMW είναι να πετύχει 30% μείωση στο κόστος των μπαταριών.

Οι νέες μπαταρίες της BMW θα προσφέρουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές της Tesla, ξεπερνώντας σε αυτονομία τα Model 3 και Model Y.

BMW

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα πλατφόρμα Neue Klasse θα προορίζεται αποκλειστικά για τις ανάγκες των μεσαίων μοντέλων της φίρμας και θα παρουσιαστεί επίσημα το 2025. Υπεύθυνο για την παραγωγή της θα είναι το νέο εργοστάσιο των Βαυαρών στην Ουγγαρία και το πρώτο αυτοκίνητο που θα χτιστεί γύρω από αυτήν, θα είναι η νέα 3 Series.

Η BMW, θα εξελίξει όμως τουλάχιστον δύο ακόμα ηλεκτρικές πλατφόρμες μέσα στην επόμενη 5ετία, προκειμένου πάνω σε αυτές να πατήσουν μοντέλα τόσο από την κλάση των μεγάλων πολυτελών αυτοκινήτων της όσο και των SUV.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι έως το 2025 να ταξινομεί τουλάχιστον δύο εκατομμύρια ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως, έτσι ώστε έως το 2030 το 50% των πωλήσεών της να είναι μονάχα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

TAGS