node/42701

H Apple θέλει τώρα να εξελίξει μόνη της το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο

Μετά την αποτυχία συνεργασίας με αυτοκινητοβιομηχανίες, η Apple αλλάζει πάλι τα σχέδιά της. 

Γεφύρι της Άρτας έχει γίνει το περίφημο Apple Car. Από το 2015 η εταιρεία είχε ξεκινήσει να διαδίδει πως θέλει να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτόνομο αυτοκίνητο με το σήμα της. Ωστόσο, μέχρι στιγμής το μόνο που ακούμε είναι εικασίες, ενώ τα σχέδια που κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητος δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. 

Τον πρώτο καιρό, η Apple ήθελε να αναπτύξει το αυτοκίνητο από μόνη της, χωρίς τεχνογνωσία από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Καθώς αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων και περιορισμών όμως, η εταιρεία αποφάσισε να συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία και χτύπησε τις πόρτες των Hyundai, Nissan, Magna και πιο πρόσφατα της Toyota. Όλοι αυτοί οι κατασκευαστές δεν ενδιαφέρθηκαν όμως.

Σύμφωνα με τη νέα πληροφορία, η Apple αποφάσισε για άλλη μια φορά να συνεχίσει την ανάπτυξη από μόνη της. Πηγές μέσα από την εταιρεία φέρεται να αναφέρουν ότι ο τεχνολογικός κολοσσός ετοιμάζει αυτήν τη στιγμή το κέντρο ανάπτυξης οχημάτων της και επεξεργάζεται τις διαδικασίες που απαιτούνται από την Apple για να εξασφαλίσει τις απαραίτητες συμβάσεις με προμηθευτές κτλ.

Οι πληροφορίες διευκρινίζουν ότι ο κύριος λόγος πίσω από τη νέα στρατηγική της Apple είναι το γεγονός ότι οι συζητήσεις με παίκτες από την αυτοκινητοβιομηχανία δεν πήγαν καλά και ουσιαστικά καμία εταιρεία δεν ενδιαφέρθηκε για μια πιθανή συνεργασία. Μετά από πολλές αποτυχημένες συνομιλίες, η Apple φέρεται να αποφάσισε ότι δεν μπορεί πλέον να καθυστερήσει το έργο καθώς η αγορά αυτοκινήτου αλλάζει ραγδαία.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Νότια Κορέα, η Apple εμμένει στο αρχικό της σχέδιο για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλής τεχνολογίας με αυτόνομες λειτουργίες. Ωστόσο, πιστεύεται ότι ο τεχνολογικός γίγαντας απέχει τουλάχιστον τέσσερα χρόνια από τη διάθεση του προϊόντος του στην αγορά. Μόλις βγει στην αγορά, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Apple θα μπορούσε να πουλήσει περίπου 1,5 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030.