node/37537

Groupe PSA: Εξηλεκτρίζει όλη την γκάμα του στην Κίνα

Η σινική αγορά θα έχει στη διάθεσή της μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα του Groupe PSA, με ορίζοντα το 2025.

Από το 2020, το Groupe PSA θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων του που συναρμολογούνται στην Κίνα από την κοινοπραξία Dongfeng Peugeot-Citroën Automobiles. Αρχικά, το Peugeot 2008 θα κάνει την είσοδό του με την 100% ηλεκτρική εκδοχή του, την e-2008 που βλέπετε στη φωτογραφία. Θα ακολουθήσουν τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά Peugeot 4008 και Citroën C5 Aircross, με την υποστήριξη φυσικά της μπερλίνας 508 L PHEV που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2019.

Σύμφωνα με το Dongfeng Motor Group, ο πλήρης κατάλογος του Groupe PSA στην κινεζική αγορά θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες παραλλαγές για κάθε μοντέλο που συναρμολογεί μέχρι το 2023. Να θυμίσουμε ότι η κοινοπραξία του γαλλικού ομίλου με την Dondfeng σε αναλογία 50:50 χρονολογείται από το 1992.

PEUG

Πολύπλοκη κατάσταση για την DS Automobiles
Από την άλλη πλευρά, είναι πιο περίπλοκο για την premium φίρμα του ομίλου, την DS Automobiles. Το Groupe PSA αποφάσισε να μεταπωλήσει το εργοστάσιό του στο Shenzhen και να τερματίσει τη συνεργασία με την Changan για την παραγωγή μοντέλων της DS Automobiles στην Κίνα. 

Εδώ πρέπει να πούμε ότι η μονάδα του Changan σχεδιάστηκε με ετήσιο στόχο παραγωγής τα 200.000 αυτοκίνητα, αλλά μόλις 5.000 μονάδες DS θα ολοκληρώσουν την κατασκευή τους εφέτος σε αυτή τη γραμμή παραγωγής!

peug

Κίνα, η κορυφαία αγορά «πράσινων αυτοκινήτων»
Παρά την τρέχουσα κρίση στη σινική αγορά αυτοκινήτων (17 συνεχείς μήνες πτώσης των πωλήσεων) και τη σταδιακή κατάργηση των επιδοτήσεων για την αγορά ενός «καθαρού» μοντέλου, η Κίνα παραμένει η πρώτη αγορά για τα «πράσινα αυτοκίνητα». 

Πρέπει να ειπωθεί ότι η χώρα απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες το 10% των πωλήσεών τους να είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2018 σε όλο τον κόσμο, το 61% των πωλήσεων EV πραγματοποιήθηκε στην Κίνα, ενώ για το τρέχον έτος το ποσοστό αυτό βρίσκεται πάνω από το 50%. 

Οι ξένοι κατασκευαστές όπως το Groupe PSA δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί με αξιώσεις στη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο, καθώς η κατηγορία αυτή αποτελεί κινεζικό μονοπώλιο, με πάνω από το 90% των πωλήσεων να ανήκει σε τοπικές φίρμες -BYD, SAIC, BAIC...

node/39697
Volkswagen e-Golf

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Ενισχυμένη από την έλευση των νέων κυβερνητικών πριμ, η γερμανική αγορά πέτυχε ιστορικές επιδόσεις τον Ιούλιο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Τα ηλεκτρικά σπάνε τα ρεκόρ

Η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, η Γερμανία ξεκίνησε δυναμικά τη μετάβασή της προς το ηλεκτρικό όχημα. Τον Ιούλιο, περισσότερα από 35.000 ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα. Αθροιστικά, τα εξηλεκτρισμένα οχήματα αντιπροσώπευσαν για τον προηγούμενο μήνα το 11,4% των ταξινομήσεων στην κατηγορία των επιβατικών. Πρόκειται για ρεκόρ!

 Τύπος καυσίμου  Ταξινομήσεις Ιουλίου '20  Μερίδιο αγοράς
 Ντίζελ  89.543   28,45% 
 Βενζίνη  154.352   49,04% 
 Ηλεκτρικά  16.798   5,34% 
 Επαναφορτιζόμενα υβριδικά  19.119   6,10% 
 Αυτοφορτιζόμενα υβριδικά  33.369   10,60% 
 Άλλα  1.575   0,50% 

 

 

 

 

 


Με 16.798 ταξινομήσεις, τα ηλεκτρικά αντιπροσώπευσαν το 5,3% των πωλήσεων στη γερμανική αγορά τον Ιούλιο. Με συνολικά 2.851 μονάδες, το Renault Zoé βρίσκεται επικεφαλής της κατάταξης. Επίδοση που το έφερε λίγο πιο πάνω από το πρόσκαιρο εθνικό κεφάλαιο στον τομέα, τοVolkswagen e-Golf. Βλέπετε, παρότι βρίσκεται μια ανάσα μακριά από το να παραδώσει την εμπορική (και ουσιαστική) σκυτάλη στο νέο ID.3, το ηλεκτρικό κόμπακτ χάτσμπακ παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές με 2.633 ταξινομήσεις τον Ιούλιο.

Ολοκληρώνοντας το βάθρο, το ηλεκτρικό Hyundai Kona τερμάτισε τρίτο στην κατάταξη με 1.688 μονάδες. Ακολούθησαν το Volkswagen e-up! και το smart fortwo ED με 1.344 και 1.209 ταξινομημένες μονάδες αντίστοιχα.

Germany ev car sales July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία τον Ιούλιο 2020


Σε ετήσια βάση, 61.105 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί στο γερμανικό έδαφος από την αρχή του έτους, σχεδόν όσο το σύνολο του 2019 που καταγράφηκαν 63.281 ταξινομήσεις.

Στις ταξινομήσεις ανά μοντέλο, το Volkswagen e-Golf πρωτοστατεί. Με 9.953 κομμάτια που πουλήθηκαν από την αρχή του έτους, βρίσκεται με βραχεία κεφαλή εμπρός από τις 9.917 του Zoé. Το Tesla Model 3 ολοκληρώνει το βάθρο με 4.521 ταξινομήσεις. Ακολουθεί από κοντά το Volkswagen e-up! (4.387), ενώ το Audi e-tron τερματίζει στην πέμπτη θέση με 3.889 μονάδες. Από την άλλη πλευρά, παρατηρούμε την πενιχρή απόδοση του Peugeot e-208 και του Opel Corsa-e, τα οποία έχουν πουλήσει μόλις 236 και 860 μονάδες αντίστοιχα από την αρχή του έτους.

Germany car sales Jan-July 2020
Ταξινομήσεις EV στη Γερμανία για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2020


Σχεδόν 20.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά
Τους τελευταίους μήνες, ξεπερνώντας τις πωλήσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, τα plug-in hybrid πέτυχαν επίσης ιστορική απόδοση. Με 19.119 μονάδες που πωλήθηκαν τον Ιούλιο, η κατηγορία αυτή καταλαμβάνει το 6,1% της αγοράς.

Αθροιστικά, τα αποτελέσματα του κατηγορίας των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων είναι εντυπωσιακά. Συνολικά, ταξινομήθηκαν 68.390 κομμάτια κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους. Ένα αποτέλεσμα που ξεπερνά κατά πολύ τις 45.348 μονάδες που πουλήθηκαν σε ολόκληρο το 2019.

node/39696

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Αμιγώς ηλεκτρική με τρεις ηλεκτροκινητήρες - Υπολογίζεται να κυκλοφορήσει το 2024.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η επόμενη BMW M5 θα έχει 1.000 ίππους!

Η BMW εργάζεται πάνω στην εξέλιξη δύο εκδόσεων της επόμενης 5-Series, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2023. 
Όπως συνηθίζει η εταιρεία λίγο καιρό μετά (περίπου σε 12 μήνες) θα παρουσιαστεί και η έκδοση Μ5. 
Η συγκεκριμένη έκδοση φημολογείται ότι θα εφοδιάζεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η πρώτη θα είναι μια επαναφορτιζόμενη υβριδική που θα συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η συνδυαστική τους ισχύς αναμένεται να φτάνει τους 750 ίππους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών και σε έρημα ορεινά στροφιλίκια

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ταυτόχρονα (ή λίγο αργότερα) θα παρουσιαστεί και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Εδώ τα πράγματα αναμένεται να είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα: Η ηλεκτρική Μ5 θα έχει νέας γενιάς μπαταρίες Gen V, με χωρητικότητα 135 kWh. 
Εδώ θα έχουμε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο πίσω και ένας εμπρός, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 1.000 ίππους. Η αυτονομία θα φτάνει τα 750 km (κατά WLTP) και η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h υπολογίζεται στα 3 δευτερόλεπτα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένες BMW M5 και M5 Competition [video]

Ωστόσο η επόμενη γενιά BMW M5 δεν θα είναι το μόνο ηλεκτρικό σεντάν με τέτοιου είδους επιδόσεις. Η Tesla ετοιμάζει μια έκδοση τριών ηλεκτροκινητήρων του Model S που πιθανότατα και αυτή θα φτάνει τους 1.000 ίππους.

Καθώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξαφανίζονται σιγά-σιγά, φαίνεται ότι τα... σούπερ-σεντάν θα είναι εδώ για πολλά χρόνια ακόμη.