Bugatti
node/43464

Γνωρίστε τον άνθρωπο που δοκιμάζει κάθε Bugatti!

Ο Steve Jenny κάθεται πίσω από το τιμόνι κάθε μοντέλου της Bugatti και το δοκιμάζει πριν αυτό φτάσει στον ιδιοκτήτη του.

Υπάρχουν αρκετές καλές και αμέτρητες βαρετές δουλειές στον κόσμο. Αλλά υπάρχει και η δουλειά του δοκιμαστή στην Bugatti. Το όνομα του είναι Steve Jenny και δοκιμάζει κάθε μοντέλο που βγαίνει από το εργοστάσιο της εταιρίας, στο Molsheim της Γαλλίας, πριν αυτό παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του.

Πάντα στο αίμα του κυλούσαν τα αυτοκίνητα. Όταν ήταν μικρός, κατασκεύασε το πρώτο ράλι αγωνιστικό του αμέσως αφού πήρε το δίπλωμα οδήγησης. Αργότερα, διετέλεσε επιθεωρητής ποιότητας για μεγάλες εταιρίες στον χώρο του αυτοκινήτου όπως η Mahle και η BBS. 

Όταν το 2004 η Bugatti σχεδίαζε την μεγάλη επιστροφή της, την πρώτη στιγμή που αντίκρισε την Veyron σαγηνεύτηκε. Λίγο αργότερα προσλήφθηκε από τον κατασκευαστή με σκοπό να σχηματίσει και να ηγηθεί του τμήματος επιθεώρησης αυτοκινήτων. Είναι γνωστό ότι η Bugatti είναι μια εταιρία που θέλει κάθε αυτοκίνητο που παραδίνεται στον ιδιοκτήτη του να είναι σε άριστη κατάσταση. Ένα υπεραυτοκίνητο που αναπτύσσει ταχύτητες μεγαλύτερες των 400 km/h είναι λογικό πως πρέπει να δουλεύει αψεγάδιαστα.

Bugatti

Η πρώτη βόλτα του Steve μέσα σε μια Veyron δεν ήταν και τόσο ευχάριστη όσο περίμενε. Ως επιβάτης κάθισε δίπλα σε έναν πολύ έμπειρο δοκιμαστή ποιότητας και έπρεπε να μείνει συγκεντρωμένος σε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες. 

Κάθε test drive που πραγματοποιεί περιλαμβάνει οδήγηση σε αυτοκινητοδρόμους και πόλεις, επιτάχυνση, φρενάρισμα και σλάλομ. Για τις δοκιμές υψηλής ταχύτητας, χρησιμοποιείται ο διάδρομος του αεροδρομίου Colmar. Εκεί, καθεμία Bugatti ξεπερνάει τα 320 km/h. Δοκιμάζεται ακόμα η λειτουργία του launch control, του αερόφρενου, η απότομη αλλαγή λωρίδας και το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης από τα 200 km/h. Πριν φτάσει στα χέρια του αγοραστή του κάθε αυτοκίνητο διανύει ανάμεσα στα 350 km και 750 km.

Bugatti

Σύμφωνα με την μάρκα, αυτή είναι και η πιο σχολαστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε αυτοκίνητα, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη εταιρία, λίγο πριν παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους. 

Κάθε δοκιμή διαρκεί περίπου πέντε ώρες και περιλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά στάδια: το καλοκαιρινό, το μεταβατικό, το χειμωνιάτικο και την ανάλυση. Παράλληλα, η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων και η άνεση τους δοκιμάζεται οδηγώντας τα με υψηλή ταχύτητα σε πλακόστρωτο.

«Πρέπει να νιώθεις ένα με το αυτοκίνητο και να καταλαβαίνεις απόλυτα τις αντιδράσεις του και σε αυτό παίζει σημαντικό ρόλο η εμπειρία» ανέφερε ο Steve, ενώ όταν ρωτήθηκε αν η δουλειά του γίνεται ποτέ βαρετή απάντησε «κάθε μέρα είναι μοναδική και η οδήγηση των αυτοκινήτων αυτών σου προσφέρει μια συνεχή ευχαρίστηση».

TAGS