Γιατί αυτή η σπάνια Ferrari στέκεται σκονισμένη στο μουσείο της Modena;

Γιατί αυτή η σπάνια Ferrari στέκεται σκονισμένη στο μουσείο της Modena;

Για να φθάσει η Ferrari να φιλοξενεί στο μουσείο της ένα αυτοκίνητο σε αυτή την κατάσταση θα πρέπει προφανώς να υπάρχει κάποιος σημαντικός λόγος...

Οι επισκέπτες στο μουσείο της Ferrari στη Modena πρέπει να αντικρίζουν με περιέργεια το εν λόγω θέαμα. Η εικονιζόμενη Ferrari 365 GTB/4 βρίσκεται στη «σάλα» του εκθεσιακού χώρου, σκονισμένη, βρώμικη, ταλαιπωρημένη... 

Η Ferrari φημολογείται ότι πλήρωσε σχεδόν 2 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει το αυτοκίνητο το 2017. «Και το έχει σε αυτήν την κατάσταση;», θα αναρωτηθεί εύστοχα κανείς. Πριν φθάσουμε όμως στο σήμερα ας δούμε εν τάχει την ιστορία που συνοδεύει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

O ιδιοκτήτης του μοντέλου, ο Ιάπωνας Makoto Takai, απέκτησε πριν από 40 χρόνια την εν λόγω Ferrari, του κουτιού, από την Ιταλία. Διένυσε κάτι λιγότερο από 36.500 km και στη συνέχεια για άγνωστους λόγους, «κλείδωσε» το αυτοκίνητο σε μια αποθήκη. 

Ferrari

Παρά τις προσπάθειες πολλών δυνητικών αγοραστών να την αποκτήσουν, ο Τakai, ήταν ανένδοτος έως ότου το αυτοκίνητο πέρασε στα χέρια της Ferrari το 2017 (φημολογείται ότι το απέκτησε σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s άνθρωπος της ιταλικής φίρμας).   

Κάθε Ferrari 365 GTB/4 προφανώς και είναι ξεχωριστή, καθώς αναφερόμαστε σε ένα από τα καλύτερα και διασημότερα Gran Turismo μοντέλα που πάτησαν ποτέ τους τροχούς τους στη Γη. Η συγκεκριμένη όμως είναι... κομματάκι πιο συλλεκτική.

Με αριθμό πλαισίου «12653» είναι η μοναδική 365 GTB/4 της οποία το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το αγωνιστικό τμήμα της Ferrari! 

Είναι εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ενώ οποιαδήποτε «γυάλινη» επιφάνεια στο αμάξωμα είναι από plexiglass για περαιτέρω μείωση του βάρους. Επιπλέον, το χρώμα όσο κι αν έχει ξεθωριάσει ήταν αποκλειστικής βαφής για το συγκεκριμένο μοντέλο, με την ονομασία Rosso Chiaro.

ferrari daytona

Η 365 GTB/4  έκρυβε κάτω από μακρύ καπό της έναν V12 κινητήρα (τοποθετημένο υπό γωνία 60ο) 4,4 lt, ο οποίος απέδιδε 352 ίππους, χαρίζοντας στη «Daytona» τελική ταχύτητα 280 km/h. Ο εξαίσιος αυτός κινητήρας συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, το οποίο ήταν εγκαταστημένο πίσω, όπως σε κάθε GT της εποχής εκείνης που σεβόταν τον εαυτό του.

Παρά το γεγονός ότι το ιταλικό εργοστάσιο ουδέποτε της απέδωσε επίσημα την ονομασία «Daytona», το έκαναν οι φίλοι της Ferrari, θέλοντας να υπενθυμίσουν τον τριπλό θρίαμβο της Scuderia στις «24 ώρες» της αμερικανικής πίστας, το Φεβρουάριο του 1967. 

Άλλωστε, εκείνο το επιβλητικό «1-2-3» με τις «330 Ρ4» χρονολογικά δεν απείχε πολύ από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1968

Το τμήμα Classiche της Ferrari έχει αναλάβει το δύσκολο έργο της ανακατασκευής του μοντέλου. Ιδιαιτέρως απαιτητικό γιατί τόσο η κατάσταση του αυτοκινήτου όσο και η μοναδικότητα του αυξάνουν το βαθμό δυσκολίας του εγχειρήματος.

Το μόνο σίγουρο είναι πως μέχρι να αναλάβει δράση και επίσημα το τμήμα της Ferrari οι επισκέπτες του μουσείου θα μπορούν να θαυμάζουν ακόμα (σε αυτήν την κατάσταση) ένα από τα σπανιότερα μοντέλα που βγήκαν ποτέ από το Maranello.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE