Γιατί αυτή η προηγούμενης γενιάς BMW Μ3 κοστίζει όσο μια Ferrari 488;

Γιατί αυτή η προηγούμενης γενιάς BMW Μ3 κοστίζει όσο μια Ferrari 488;

Με $300.000 θα αγοράζατε μια σπάνια BMW M3 ή κάτι σε Ferrari 488, McLaren 720S, Lamborghini Huracan… ;

Μια εξαιρετικά σπάνια BMW M3 E92 διατίθεται προς πώληση στην εξωφρενική τιμή των $300.000, όταν καινούρια στις ΗΠΑ κόστιζε $65.000. Πρόκειται για ένα από τα 67 αντίτυπα της έκδοσης (πολύ) περιορισμένης παραγωγής M3 CRT.

Όπου CRT σημαίνει Carbon Racing Technology. Στην ουσία είναι μια BMW M3 GTS σεντάν, με πολλά πάνελ και αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος φτιαγμένα από ανθρακονήματα και CFRP, το ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαστικό. Τα συγκεκριμένα υλικά που η BMW σήμερα χρησιμοποιεί στο σούπερκαρ i8 και στο μικρό οικογενειακό i3 θεωρούνται εξωτικά ακόμη και τώρα. Πόσω μάλλον το 2011. Η χρήση τους εξοικονομούσε περίπου 70 kg σε σχέση με την κανονική M3.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την BMW M3 στην ανάβαση του Grossglockner [video]
Διαβάστε ακόμη Δοκιμάζουμε την BMW M2 στο Hungaroring


Η M3 CRT, πέρα από το ότι κατασκευάστηκε σε 67 μόλις αντίτυπα, ήταν η τελευταία ατμοσφαιρική, πράγμα που ανεβάζει λίγο ακόμη την συλλεκτική της αξία. Ο κινητήρας της GTS έβγαζε 450 ίππους με συγκλονιστικό ήχος καθώς στρόφαρε στο Θεό με τις οκτώ πεταλούδες ορθάνοιχτες. Η επιτάχυνση 0-100 km/h λέει το εργοστάσιο ότι είναι 4,4”. Να θυμίσουμε ότι εμείς εδώ στο DRIVE έχουμε μετρήσει 4,6” 0-100 km/h την συμβατική κουπέ Μ3 με το κιβώτιο M-DCT.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider [video]
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Lamborghini Huracan LP580-2 [video]
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε τη McLaren 570 S [video]

Όλες οι M3 CRT είναι βαμμένες σε ειδικό «παγωμένο πολικό ασημί» χρώμα με λεπτομέρειες σε κόκκινο “Melbourne”, μεταφράζοντας από το χρωματολόγιο της BMW. Ξεχωρίζουν επίσης από τις μαύρες σφυρήλατες 19άρες ζάντες ενώ έχουν ενισχυμένα σημεία στήριξης της ανάρτησης και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Οι εξαπίστονες δαγκάνες των φρένων (που δεν διέθετε η απλή Μ3 και τα φρένα ήταν πάντα αχίλλειος πτέρνα) είναι από ειδικό ελαφρύ κράμα, λέει η BMW. Ειδικά για την M3 CRT είναι και τα βαθιά μονοκόμματα  μπάκετ στο εσωτερικό, ό,τι πλησιέστερο σε κανονικά αγωνιστικά.

Το αυτοκίνητο πωλείται στην Αμερική. Όπου δεν εισήχθη ποτέ. Ωστόσο έχει έγκριση τύπου για «επίδειξη». Που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί σε 49 πολιτείες, αλλά όχι για περισσότερα από 4.000 km το χρόνο.

Πηγή Carbuzz
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube