Γερμανία: Αντιπροσωπείες Stellantis θα πουλούν και BYD

Γερμανία: Αντιπροσωπείες Stellantis θα πουλούν και BYD

Η γιγάντωση της BYD στη Γερμανία προκαλεί αντιδράσεις στον Όμιλο Stellantis, αλλά όχι αυτές που φαντάζεσαι.

BYD

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες εξαπλώνονται με γοργούς ρυθμούς και η Γερμανία δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Το ζήτημα είναι ότι οι φιλοδοξίες της BYD πλήττουν τον Όμιλο Stellantis, όχι μόνο σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά και σε επίπεδο δικτύου αντιπροσώπων.

Αναφερόμαστε στο γεγονός ότι αντιπρόσωποι της Opel φέρονται να προσεγγίζουν την κινεζική εταιρεία, προκειμένου να συμπεριλάβουν τα μοντέλα της στις εκθέσεις τους. Φαινόμενο που αναμενόμενα προκαλεί «νευρικότητα» στο Rüsselsheim.

Μάλιστα, το γεγονός ότι δύο πρώην στελέχη του Stellantis έχουν ενταχθεί στην BYD αυξάνει την καχυποψία. Πρόκειται για την περιφερειακή διευθύνουσα σύμβουλο της BYD Ευρώπης, Maria Grazia Davino, και τον διευθύνοντα σύμβουλο της BYD Γερμανίας, Lars Bialkowski.

Οι ίδιοι δηλώνουν ότι δεν εκμεταλλεύτηκαν τις γνωριμίες τους για να προσεγγίσουν τους αντιπροσώπους. Αλλά ότι εκείνοι τους καλούν πρώτοι, βλέποντας τη δυναμική της BYD στη γερμανική αγορά 

BYD

Ο Bialkowski πρόσθεσε ότι ήταν μια «πολύ φυσική κίνηση» για τους αντιπροσώπους να τους προσεγγίσουν, καθώς η κινεζική μάρκα «προσφέρει άφθονο περιθώριο ανάπτυξης». 

Η BYD έχει πολύ φιλόδοξους στόχους για τη Γερμανία. Ενώ το δίκτυό της περιελάμβανε μόνο 26 αντιπροσώπους μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες, πλέον έχει αυξηθεί σε «πολύ πάνω από 50» και στοχεύει σε 120 μέχρι το τέλος του έτους. Νούμερο που υπολογίζουν ότι θα αυξηθεί σε 300 μέσα στο 2026. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Yangwang: Η premium μπράντα της BYD έρχεται στην Ευρώπη

Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, μόλις το 12% των ταξινομήσεων της BYD αφορά πωλήσεις σε ιδιώτες. Οπότε οι Κινέζοι θεωρούν ότι η αύξηση των αντιπροσώπων θα ενισχύσει την αποδοχή των μοντέλων της από το κοινό. Από την αρχή της χρονιάς μέχρι τον Αύγουστο, πουλήθηκαν λιγότερα από 8.600 αυτοκίνητα στη Γερμανία. Ο στόχος όμως είναι να ξεπεράσουν τις 50.000 σε ετήσια βάση. 

Όσο για την Opel, προφανώς και δεν νιώθει άνετα με την προοπτική να ποζάρουν τα μοντέλα της δίπλα στα BYD. Θεωρεί ότι αυτό θα φέρει τους αντιπροσώπους της σε σύγκρουση συμφερόντων. Κι ότι θα επηρεαστεί το κύρος της φίρμας. Όλα δείχνουν ότι πρόκειται για την αρχή ενός «σίριαλ» με πολλά επεισόδια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube