node/36040

Ford: Αυξάνει τον ρυθμό παραγωγής του Ranger για την Ευρώπη

Η επιτυχία του pick-up της Ford είναι τέτοια στη Γηραιά Ήπειρο, που το Μπλε Οβάλ αναγκάζεται να επιταχύνει το ρυθμό του νοτιοαφρικανικού εργοστασίου, υπεύθυνο για την παραγωγή του Ranger.

Η αγορά pick-up στην Ευρώπη καλά κρατεί. Και το Ford Ranger βρίσκεται πάνω στο κύμα, εμπρός από ανταγωνιστές όπως το VW Amarok, το Nissan Navara, το FIAT Fullback, το Renault Alaskan, το Toyota Hilux, το Isuzu D-Max, το Mitsubishi L200 και το Mazda BT50. Η εμπορική επιτυχία του δε είναι τέτοια, που η αμερικανική φίρμα αυξάνει το ρυθμό παραγωγής του εργοστασίου της που εδρεύει στη Νότιο Αφρική.

Το καροτσάτο μοντέλο της Ford, για να μιλήσουμε με αριθμούς, αντιπροσωπεύει σχεδόν το 30,4% των πωλήσεων στην κατηγορία του. Ποσοστό που αποτελεί αποτέλεσμα πωλήσεων-ρεκόρ στις 20 ευρωπαϊκές αγορές που διατίθεται το αμερικανικό pick-up. Επίδοση που έρχεται μάλιστα ως απότοκο προηγούμενων ετών-ρεκόρ, αφ’ ότου λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, το 1999. Ο Roeland de Waard επικεφαλής μάρκετινγκ της Ford δήλωσε: «Η Ford λανσάρει μπόλικα “ψηλά” μοντέλα την κατάλληλη στιγμή για να ανταποκριθεί τέλεια στις απαιτήσεις της πελατείας. Παράλληλα, η ηγετική θέση μας στα επαγγελματικά οχήματα συνεχίζεται με αύξηση του όγκου των πωλήσεων το δεύτερο 3μηνο».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Ford Ranger Raptor

Να υπενθυμίσουμε ότι το Ford Ranger είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, ύστερα από την ανανέωσή του στην αρχή του χρόνου, με δίλιτρο μοτέρ 170 ή 213 PS που συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν είτε με 10άρι αυτόματο και -φυσικά- στάνταρ τετρακίνηση. Οι διαμορφώσεις στην καροσερί είναι Single Cab, Rap Cab και Double Cab. Η τιμή του ξεκινά από τις €30.742 για ένα δίλιτρο Single Cab με 170 άλογα, 6άρι σασμάν και επίπεδο εξοπλισμού XL για να φτάσει τις €55.802 για ένα Raptor.

node/39460

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Η Ford αναβιώνει το όνομα Bronco σε ένα σύγχρονο 4x4 , ιδανικό για αποδράσεις στην άγρια φύση.

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Μετά από μακροσκελή εκστρατεία teaser και διαρροές, η Ford παρουσίασε επίσημα το πολυαναμενόμενο Bronco - ένα σκληροτράχηλο 4X4 διαθέσιμο σε δίπορτες και τετράπορτες εκδόσεις το οποίο αναβιώνει ένα ιστορικό όνομα εγκαινιάζοντας παράλληλα μια νέα οικογένεια μοντέλων της Ford με σύνθημα το "Build Wild". 

Το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Ford με νοσταλγική εμφάνιση και σύγχρονες τεχνολογίες για κίνηση εκτός δρόμου, έχει ως κύριο ανταγωνιστή του το Jeep Wrangler.

Όπως περιγράφει ο Jim Farley, COO της Ford, το Bronco συνδυάζει την ανθεκτικότητα των F-Series pick-up και το πνεύμα των επιδόσεων της Mustang.

Ford Bronco

Σχεδιαστικά, το νέο Bronco έχει έντονες αναφορές στο μοντέλο πρώτης γενιάς από το 1965 με κλασσικές αναλογίες 4x4 που χαρακτηρίζονται από μεγάλους τροχούς (ελαστικά 37"), κοντό μεταξόνιο, επίπεδο παρμπρίζ και κοντόυς προβόλους. 

Στην όρθια μάσκα βρίσκουμε δύο στρογγυλά φώτα LED ενσωματωμένα στη μεγάλη γρίλια που φέρει την επιγραφή Bronco, πλαστικό ή μεταλλικό προφυλακτήρα και έντονα νεύρα στο καπό που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσδεση αντικειμένων στην οροφή. Στο προφίλ ο σχεδιασμός είναι λιττός με οριζόντια character line και πλαστικές προεκτάσεις των φτερών. Η ουρά έχει κάθετο κόψιμο με φώτα LED και εξωτερική ρεζέρβα.

Σήμα κατατεθέν του Bronco είναι η αφαιρούμενη οροφή (σε τρία ή τέσσερα τμήματα) για εύκολη μετατροπή σε κάμπριο (διαθέσιμη και υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφη) αλλά και οι αφαιρούμενες πόρτες που μπορούν να αποθηκευτούν στο χώρο αποσκευών. Προαιρετικά διατίθενται και πόρτες με επιπλέον τζάμι στο κάτω μέρος για καλύτερη ορατότητα.

Ford Bronco

Στο εσωτερικό που κυριαρχούν οι αποχρώσεις της άγριας δύσης, βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με γραφικά εμπνευσμένα από το Bronco πρώτης γενιάς, κεντρική οθόνη αφής 12" (8" στις βασικές εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4, κάθετα τοποθετημένους αεραγωγούς, φυσικά πλήκτρα και διακόπτες για τον κλιματισμό, και ένα περιστροφικό επιλογέα προγράμματος οδήγησης δίπλα από το λεβιέ ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ

Φυσικά δε λείπουν οι πρακτικές λύσεις όπως το πλέγμα για γάντζους στο πίσω μέρος των καθισμάτων, η ειδική βάση για smartphone ή κάμερες πάνω στο ταμπλό, οι επιπλέον χειρολαβές και τα ανθεκτικά και εύκολα στον καθαρισμό υλικά των επενδύσεων (όπως τα λαστιχιένια πατάκια και οι τάπες αποστράγγισης στο πάτωμα). Από την κεντρική οθόνη, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε κάμερα 360ο αλλά και το έξυπνο navigation με πάνω από 1.000 χάρτες εκτός δρόμου διαδρομών NeoTreks AccuTerra.

Ενδεικτικό των επιλογών εξατομίκευσης, είναι πως η γκάμα του Bronco θα περιλαμβάνει 7 εκδόσεις εξοπλισμού, 4 επιπλέον πακέτα, 11 εξωτερικές αποχρώσεις και πάνω από 200 διαθέσιμα αξεσουάρ.

Ford Bronco

Κάτω από το καπό του Bronco βρίσκουμε κινητήρες EcoBoost - ένα τετρακύλινδρο 2,3 λίτρων με 270 PS και 420 Nm και ένα V6 2,7 λίτρων με 310 PS και 542 Nm. Τα μοτέρ συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων, είτε με αυτόματο SelectShift 10 σχέσεων.

Και τα δύο σύνολα μπορούν να συνδυαστούν με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης. Το πιο προηγμένο από αυτά έχει ηλεκτρομηχανικό transfer case με υποπολλαπλασιασμό και με πρόσθετη αυτόματη λειτουργία για επιλογή ανάμεσα σε 2H και 4H. Έχουμε επίσης πίσω άξονα Dana 44 AdvanTEK και ανεξάρτητο εμπρός διαφορικό Dana AdvanTEK, προαιρετικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα Spicer Performa-TraK.

Η ανάρτηση έχει αμορτισέρ Bilstein με μεγάλη διαδρομή που είναι σχεδιασμένα για μέγιστη αντοχή εκτός δρόμου. Προαιρετικά διατίθεται και ένα ημι-ενεργό υδραυλικό stabilizer που μπορεί να αποσυνδέεται σε ακραίες εκτός δρόμου καταστάσεις.

Ford Bronco

Το ηλεκτρονικό σύστημα Terrain Management System προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε επτά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery and Sand, Baja, Mud/Ruts και Rock Crawl). Επιπλέον, υπάρχει και το πακέτο συστημάτων Trail Toolbox που περιλαμβάνει Trail Control (cruise control για εκτός δρόμου διαδρομές), Trail Turn Assist (Torque Vectoring για ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης εκτός δρόμου) και Trail One-Pedal Drive (έλεγχος επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για σκαρφάλωμα σε βράχους). Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot360 ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκει το AdvanceTrac με Roll Stability Control και το Trailer Sway Control για ευκολότερη ρυμούλκηση.

Η δίπορτη έκδοση με ελαστικά 35" έχει απόσταση από το έδαφος 295 mm, γωνία προσέγγισης 43,2ο, γωνία ράμπας 29ο και γωνία διαφυγής 37,2ο ενώ μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 851 mm (!)

 

Η παραγωγή του νέου Ford Bronco θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021 στο Michigan Assembly Plant, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα φτάσουν στις αντιπροσωπείες της Ford στις ΗΠΑ μέσα στην άνοιξη του 2021. Οι προ-παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ήδη, με τιμές που ξεκινούν από τα $29.995 για την βασική δίπορτη έκδοση του Bronco.

[Πηγή: Ford]

 

 

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]