Επιβιώνει το πισωκίνητο Audi R8 V10 RWS;

Επιβιώνει το πισωκίνητο Audi R8 V10 RWS;

Η Audi εξετάζει την επαναφορά του R8 V10 Rear Wheel Series στην γκάμα του μοντέλου με την ανανέωσή της αργότερα μέσα σε αυτόν το χρόνο.

Υπάρχουν λίγα καλά νέα για το Audi R8 τον τελευταίο καιρό. Από τη μια υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία για την κατάργησή του. Από την άλλη, φήμες για τη μετατροπή του σε ένα υπερσύγχρονο υπέρ-επιτυχημένο EV. Και κατά τρίτο λόγο υπάρχει μια γενική έλλειψη ενδιαφέροντος της Audi για το πρότζεκτ. 

Η καλή είδηση ωστόσο έρχεται επ’ ονόματι του κινητήρα V10 πάνω στο R8 RWS (για το Rear Wheel Series). Ένα μοτέρ που έχουμε δοκιμάσει και εκτιμήσει τα μέγιστα. Κάτι που κατά πώς φαίνεται ισχύει και για την Audi, ειδικότερα μάλιστα για το πισωκίνητο R8 που δηλώνει ότι αξίζει να υπάρχει στην γκάμα του γερμανικού σούπερκαρ με την προβλεπόμενη ανανέωσή του αργότερα εφέτος.

Και πρόκειται για ακόμη καλύτερο νέο, επειδή το ελαφρύτερο, αναβαθμισμένο, πισωκίνητο R8 ήταν το πνευματικό τέκνο του σημερινού προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Bugatti, Stephan Winkelmann, τότε επικεφαλής της Audi Sport. Έτσι, η αποχώρησή του θα μπορούσε εύκολα να είχε κάνει το σημερινό πισωκίνητο R8, τόσο το πρώτο όσο και το τελευταίο του είδους. Αλλά η επικεφαλής μάρκετινγκ του Ingolstadt, Linda Kurz, είπε στους συναδέλφους μας στο Autocar, ότι το πισωκίνητο R8 V10 ήταν «σπουδαία επιτυχία» και ότι η επαναφορά του στην γκάμα είναι «κάτι που εξετάζουμε» κατά την ανανέωσή της.

Να θυμίσουμε ότι το Audi R8 Coupé V10 Rear Wheel Series είχε παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2017, με 540 ίππους από τον 5,2λιτρο ατμοσφαιρικό V10 FSI που κινούσε μόνο τους πίσω τροχούς. Μετάδοση που βοήθησε στη μείωση του βάρους (-50 kg) και στη διαφοροποίηση του χαρακτήρα του R8. Ωστόσο, επρόκειτο για μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που κατασκευάστηκε σε 999 κομμάτια, Coupé και Spyder.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube