Η Volkswagen επικεντρώνεται στην κερδοφορία μέχρι το 2025

Η Volkswagen επικεντρώνεται στην κερδοφορία μέχρι το 2025

Ο CEO της VW Matthias Mueller ανακοίνωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας θα αλλάξει στόχευση και θα αποσκοπεί στη μέγιστη κερδοφορία.

Το Volkswagen Group επεξεργάζεται μια νέα επιχειρηματική στρατηγική με την ονομασία «Strategy 2025» η οποία επικεντρώνεται πλέον στην κερδοφορία και όχι στην απόλυτη αύξηση των πωλήσεων όπως μέχρι σήμερα.

Οι λεπτομέρειες θα αναπτυχθούν μέσα στους επόμενους μήνες και θα δίνονται στη δημοσιότητα σταδιακά μέσα στο 2016. Προς το παρόν, απλώς ονομάτισε μερικά από τα σημεία που θα δοθεί η περισσότερη προσοχή για την αναδιάρθρωση της εταιρείας. Οι προτεραιότητες αρχικά θα περιλαμβάνουν περικοπές στα μοντέλα του Volkswagen Group. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Mueller, θα εξεταστεί ξεχωριστά η συνδρομή στην κερδοφορία κάθε ενός από τα 300 μοντέλα και με βάση αυτή θα κριθεί το μέλλον τους.

Κατά βάση, το μεγαλύτερο βάρος θα πέσει στη μέγιστη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων του Volkswagen Group ενώ προσοχή θα δοθεί και στην αποκέντρωση της διοίκησης. Υπήρχαν αρκετές σκέψεις για να ενοποιηθεί η διοίκηση των VW, Seat και Skoda, τελικά όμως αποφασίστηκε να μην αλλάξει κάτι. «Αυτό είναι κάτι που θα ωφελήσει πολύ την συνεργασία», πιστεύει ο Mueller. Προφανώς για λόγους τακτ, πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν εγκαταλείπει τη «στρατηγική 2018» που είχε στόχο τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις, όμως δήλωσε ξεκάθαρα ότι πλέον το θέμα δεν είναι το απόλυτο νούμερο των πωλήσεων, αλλά η ποιοτική ανάπτυξη.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube