Η Aston Martin καλοβλέπει και τα σασί της Mercedes-Benz AMG

Η Aston Martin καλοβλέπει και τα σασί της Mercedes-Benz AMG

H συνεργασία της Aston Martin με τη Mercedes θα μπορούσε να επεκταθεί και πέρα από τους κινητήρες και τα ηλεκτρονικά.

Το προσεχές δέσιμο της Aston Martin με τη Mercedes-Benz θα μπορούσε να μην περιοριστεί στους κινητήρες και στα ηλεκτρονικά, αλλά να επεκταθεί και στα σασί, λύνοντας έτσι τα χέρια των Βρετανών για την παραγωγή ενός SUV.

Τα παραπάνω δεν αποτελούν δημοσιογραφική σπέκουλα, αλλά προέρχονται από τα πλέον επίσημα χείλη, τον επικεφαλής της Aston Martin, Ulrich Bez.

Μιλώντας στους συνεργάτες μας του Autocar, ο Bez είπε ότι «υπήρξε μπόλικο δυναμικό για να ανακαλύψουμε». Η αρχική τεχνική συμφωνία μεταξύ της Aston και της Mercedes, της οποίας το πλαίσιο καθορίστηκε τον περασμένο Ιούλιο, δίνει στη βρετανική εταιρεία πρόσβαση σε αποκλειστικά γι’ αυτήν κινητήρες V8 και ηλεκτρονικές αρχιτεκτονικές της AMG για την επόμενη γενιά των αυτοκινήτων της.

«Υπάρχει ένα δυναμικό και να δούμε πόσο μακριά θα φτάσει», είπε ο Bez, αναφερόμενος στην πιθανή χρήση σασί από την AMG. «Βλέπω τι έκανε η Porsche με την 911 ως κύριο αντικείμενό της και πόσο αυτό τη διευκόλυνε να φτιάξει ένα μοντέλο όπως η Cayenne που βασίζεται στο Volkswagen Touareg. Πρόκειται για πετυχημένο επιχειρηματικό σχέδιο».

Ο Bez είπε ότι φλερτάριζε με τη Mercedes-AMG από τότε που η Aston Martin αποκάλυψε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2009 το πρωτότυπο SUV Lagonda, βασισμένο στη Mercedes-Benz GL. Η πρόσφατη συμφωνία σημαίνει ότι η Aston Martin μπορεί τώρα να προωθήσει ένα SUV στην παραγωγή.

Με πιθανότερη ημερομηνία λανσαρίσματος μέσα στο 2017 και βασισμένο πάνω στην Μ-Class, το βρετανικό SUV θα μπορούσε να ονομάζεται Lagonda, αλλά το μη δημοφιλές πρωτότυπο του 2009 χρειάζεται επανασχεδιασμό εκ βάθρων.

Ο Ulrich Bez παρατήρησε ότι η συμφωνία δίνει στην Aston Martin την ικανότητα να αντιδρά ταχύτερα στις αλλαγές των κανονισμών και των οδηγιών. «Η πρόκληση στο μέλλον είναι για μένα να διαθέτουμε λύσεις για να, ας πούμε, προσπεράσουμε τους κινεζικούς φόρους. Για την ώρα, η φορολόγηση στη χώρα αυτή είναι 100% για αυτοκίνητα από 4.000 cc και πάνω». Και κατέληξε, «Στο μέλλον μπορεί να είναι μικρότερη. Χρειάζεται όμως να είσαι ευέλικτος, αλλά με 5-7.000 ετήσιες πωλήσεις δεν μπορούμε να είμαστε».

Ο Bez είπε ακόμη ότι η συμφωνία με τη Mercedes-Benz AMG δεν θα επηρεάσει τον 5,9λιτρο V12 της Aston Martin. «Πιστεύω ότι το δυναμικό του 12κύλινδρού μας αντέχει για τουλάχιστον δέκα χρόνια ακόμη», επεσήμανε.

[Πηγή Autocar]


Το πρωτότυπο SUV Lagonda παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube