Dieter Zetsche: Ο διάδοχός μου δεν θα έχει εύκολη δουλειά

Dieter Zetsche: Ο διάδοχός μου δεν θα έχει εύκολη δουλειά

Το μέλλον της Daimler εξαρτάται από το πόσο κερδοφόρα θα είναι τα ηλεκτρικά μας μοντέλα, δήλωσε ο απερχόμενος CEO της εταιρείας.

Ο επόμενος διευθύνων σύμβουλος της Daimler θα πρέπει να κάνει σκληρή δουλειά για να αποκαταστήσει τα περιθώρια κέρδους στη Mercedes-Benz, δήλωσε ο Dieter Zetsche, καθώς η Mercedes ξεκίνησε την παραγωγή ενός νέου πολυτελούς αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου για να ανταγωνιστεί την Tesla.

Ο Zetsche θα αποχωρήσει από τη θέση του στις 22 Μαΐου στην οποία θα τον διαδεχθεί ο Ola Kallenius, ο οποίος αναζητά ήδη τρόπους να μειώσει τα δισεκατομμύρια του κόστους της εταιρείας.

Ο Zetsche δήλωσε πως «υπάρχουν πολλές προκλήσεις μπροστά μας, είμαστε σε κατάσταση οικονομικής επιβράδυνσης και δεν θα είναι ευκολότερο να προχωρήσουμε». Οι επενδύσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης τεχνολογίας έφτασε για την Mercedes-Benz στα € 14 δις, δήλωσε η Zetsche.

Την ίδια στιγμή, στην Κίνα, στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, η Mercedes-Benz είδε τις πωλήσεις της να ακολουθούν μια πτωτική τάση η οποία τον Μάρτιο έφτασε στο 5,2%.

Μέσα σε όλα αυτά η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής  Mercedes-Benz EQC που θα βρεθεί στις εκθέσεις αυτό το καλοκαίρι. Η EQC είναι το πρώτο από ένα στόλο δέκα ηλεκτροκίνητων μοντέλων που η εταιρεία έχει προγραμματίσει να βάλει στην παραγωγή μέχρι το 2025.

Σε γενικές γραμμές, η Daimler έχει κινηθεί επιφυλακτικά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ανησυχώντας για το αν αυτά θα τύχουν ευρείας αποδοχής από τους καταναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε το 2010 με ένα ηλεκτρικό smart, αλλά περίμενε μέχρι το 2014 για να… βάλει στην πρίζα την B-Class.

Σε μια προσπάθεια να αποκομίσει κέρδος από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Daimler επέλεξε να κατασκευάσει την EQC με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να κατασκευαστεί στην ίδια γραμμή παραγωγής με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, ανακατασκευάζοντας υπάρχουσες εγκαταστάσεις συναρμολόγησης. Η EQC κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία, στην ίδια γραμμή με τις C-Class,  GLC και GLC Coupe.

Παράλληλα η Daimler επενδύει περισσότερα από € 10 δις για την επέκταση της σειράς EQ, ενώ κατασκευάζει και εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών.
Καταλήγοντας, ο Zetsche δήλωσε σαφώς πως το μέλλον της Daimler εξαρτάται από την κερδοφορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube