Δεν θες να ξέρεις πόσο πάει η «έβγα» στο Nürburgring [video]

Δεν θες να ξέρεις πόσο πάει η «έβγα» στο Nürburgring [video]

Με το ποσό που χρεώνει η διεύθυνση του Nürburgring για την επισκευή της μπαριέρας σε περίπτωση σύγκρουσης, πραγματικά «αγοράζεις οικόπεδο».

Το Nürburgring Nordschleife είναι η απόλυτη οδηγική φαντασίωση. Είναι η πίστα που όλοι οι petrolheads θέλουν να οδηγήσουν αφού έχουν λιώσει χιλιάδες PlayStation νωρίτερα.

Το μικρό πλάτος, τα ψηλά κερμπ, οι πολύ μικρές έξοδοι διαφυγής και οι μπαριέρες που είναι πολύ κοντά στην άσφαλτο, τα άπειρα χασίματα, η ύπουλη χάραξη και οι μεγάλες ταχύτητες, σε συνδυασμό με το μήκος των 20,8 km, κάνουν αυτή τη διαδρομή που μοιάζει περισσότερο με Ειδική ράλι παρά με γύρο πίστας την μεγαλύτερη οδηγική πρόκληση στον πλανήτη.  Άνθρωποι από κάθε γωνιά του κόσμου έρχονται εδώ για να τη δουν και να την οδηγήσουν. Τις μέρες που η πίστα δεν είναι κλειστή για δοκιμές εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, μπορεί ο καθένας να οδηγήσει το αυτοκίνητό του στο Nordschleife. Τις μέρες αυτές των τουριστών θα δεις από σούπερκαρ και σπορ μοτοσικλέτες μέχρι… τροχόσπιτα να στρίβουν με τα λάστιχά τους να ουρλιάζουν. Άλλοι έρχονται απλώς για την εμπειρία, άλλοι για να πιέσουν πραγματικά στο όριο.

Οι Γερμανοί εκμεταλλεύονται τουριστικά το Nürburgring όπως χώρες σαν τη δική μας τους αρχαιολογικούς χώρους. Είναι ο «Παρθενώνας» τους. Τα πάντα γύρω από το Ring κοστίζουν. Το φαγητό, η βενζίνη, το νερό, είναι όλα τουλάχιστον μισή φορά πιο ακριβά από τις τιμές που θα βρεις στο επόμενο χωριό, 30 km πιο πέρα.

Στο Nürburgring μπορεί κανείς να οδηγήσει το δικό του αυτοκίνητο, αλλά πλέον υπάρχουν και πολλές εταιρείες που νοικιάζουν αυτοκίνητα, σπορ, εξωτικά, κλασικά, αγωνιστικά, ό,τι θέλεις… Και μαζί σεμινάρια για να μάθεις την πίστα και να βελτιώσεις την οδηγική σου ικανότητα. Η οδήγηση στο Ring πάντως θέλει μεγάλη προσοχή. Οι μισοί από τους servers του Youtube είναι γεμάτοι με video από θεαματικά τρακαρίσματα. Το λάθος μπορεί εύκολα να προκύψει ακόμη και από τους πλέον έμπειρους και ικανούς. Πόσω μάλλον από αδαής που νομίζουν ότι ξέρουν όταν ξαφνικά βρεθούν με ένα γρήγορο αυτοκίνητο στο περιβάλλον του PlayStation.  Το όνειρο μπορεί πανεύκολα να εξελιχθεί σε εφιάλτη. Ακόμη κι αν δεν μιλάμε για δυστύχημα, με ανθρώπινα θύματα, κάθε ζημιά στο Nürburgring είναι εξαιρετικά ακριβή υπόθεση. Διαβάστε προσεκτικά τα νούμερα…

Σε περίπτωση πρόσκρουσης στις μπαριέρες, κάποιο τμήμα τους θα πρέπει να αντικατασταθεί. Για να πάρει μπρος το φορτηγό που μεταφέρει τα ανταλλακτικά τμήματα για τις μπαριέρες θέλει €150. Το ξεβίδωμα του κατεστραμμένου τμήματος χρεώνεται €10 / μέτρο. Πολλαπλασιάστε επί 2, 3 ή 4 ανάλογα με το ύψος της μπαριέρας. Το ανταλλακτικό χρεώνεται €31 / μέτρο. Επίσης επί 2, 3 ή 4. Για να απομακρύνουν τα πασαλάκια πάνω στα οποία βιδώνουν οι μπαριέρες χρεώνουν €5,10 το τεμάχιο. Και κάθε νέος πάσαλος που θα τοποθετηθεί στη θέση του κατεστραμμένου κοστίζει €39.

Αν χρειαστεί να μπει στην πίστα το safety car για να ελέγξει την κυκλοφορία στο σημείο, η χρέωση είναι €82 / 30’. Το τρακαρισμένο αυτοκίνητο θα απομακρυνθεί με φορτηγό που χρεώνεται €600 ενώ αν χρειαστεί να κλείσει η πίστα  για να γίνουν όλα αυτά, δηλαδή η επισκευή της πίστας και η απομάκρυνση των εμπλεκόμενων οχημάτων, το κόστος είναι €1.350 την ώρα.

Με λίγα λόγια, αν τρακάρεις στο Ring η ζημιά στο αυτοκίνητό σου είναι ίσως το λιγότερο που σε νοιάζει.

[Πηγή RSR Nurburg

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube