node/37978

Audi Q5 by Ventus: SUV επιστημονικής φαντασίας

Με το κουπέ SUV Q8, το Ingolstadt έκανε μια δυναμική στροφή στο σχεδιασμό «ψηλωμένων» μοντέλων του. Ο καλλιτέχνης Alex Ventus πάει με το δικό του Q5 ακόμη πιο μακριά, στον κόσμο των Transformers.

Ένα μεγάλο ερώτημα που τίθεται στις μέρες μας αποτελεί ποια θα είναι η επόμενη παγκόσμια κατεύθυνση σχεδιασμού στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας; Μια τάση φαίνεται να επιβεβαιώνεται με τις τελευταίες δημιουργίες των κατασκευαστών: Απλωμένες γραμμές και σχήματα όπως στα διαστημικά σκάφη επιστημονικής φαντασίας. Με αυτό κατά νου, ο γραφίστας-σχεδιαστής Alex Ventus δημοσιεύει στο Instagram το όραμά του για το πώς θα ήταν μια μελλοντική, μακρινή γενιά του Audi Q5.

Η κυβική φόρμα του Audi Sport quattro και τα μίνιμαλ φανάρια του Tesla Cybertruck παντρεύτηκαν με το κίτρινο χρώμα που θυμίζει αυτό των Transformers Bumblebbe: Το καθένα έρχεται με τη σειρά του καθορίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της δημιουργίας.

Audi Q5 by Alex Ventus
Προφανώς, ένα απώτερα μελλοντικό Q5 είναι σχεδόν απίθανο να βγει με αυτή τη μορφή. Σημειώστε, ωστόσο, ότι η Land Rover έχει ήδη κάνει το βήμα του ρετρό-φουτουρισμού με τη νέα γενιά του Defender, ενώ κάτι ανάλογο έχει κάνει και η Mercedes-Benz με την G-Class.

Να υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι η Audi προετοιμάζει εδώ και λίγους μήνες το φρεσκάρισμα του μέσου ζωής για το Q5 που λανσαρίστηκε στο τέλος του 2016. Οι πληροφορίες σχετικά με την αισθητική αναθεώρηση του μεσαίου SUV του Ingolstadt εξακολουθούν να είναι ελάχιστες ακόμη και σήμερα. Οι φήμες όμως μιλούν για την παρουσία μιας 12βολτης μικροϋβριδικής αρωγής, την ίδια που δίνει το παρών στο Audi A4. Το αναθεωρημένο Q5 αναμένεται στις αντιπροσωπείες το 2021.
Audi Q5 by Alex Ventus

node/39731

Peugeot e-208: Το ταχύτερο ηλεκτρικό στην κατηγορία του σε αγώνα 300 km

Διάκριση σε έναν πρωτότυπο αλλά και δύσκολο αγώνα που έγινε στη Λιθουανία. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot e-208: Το ταχύτερο ηλεκτρικό στην κατηγορία του σε αγώνα 300 km

Το PEUGEOT e-208  αναδείχθηκε το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αγώνα 300 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε στη Λιθουανία για 6η συνεχή χρονιά. Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot e-208

Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ικανότητα του πληρώματος οδήγησαν στην κατάκτηση ενός εξαιρετικού αποτελέσματος, ενώ η πρώτη θέση κατακτήθηκε με άνεση στον ετήσιο αγώνα «Ignitis ON: get to know Lithuania».  Σύμφωνα με τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh. Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν- χωρίς φόρτιση- απόσταση 300 χλμ, ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ με τους ίδιους όρους. Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, ενώ αντίστοιχα, το Porsche Taycan στην κατηγορία άνω των 50 kWh.

Οι προσδοκίες επαληθεύθηκαν
Πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος. Η ομάδα του Peugeot e-208, με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Peugeot - τιμές, προσφορές, τεχνικά χαρακτηριστικά

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους) κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100km, κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100km) για συνθήκες πόλης. Παρά το γεγονός οτι τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποκαλύπτονται κυρίως σε αστικές συνθήκες, το e-208 κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και την οικονομία του, ακόμη και έξω από τον αστικό κύκλο.

[Πηγή: Peugeot]
 

node/39728

Το Toyota GR Yaris κάνει δοκιμές στο Goodwood [video]

Ενόψει του φεστιβάλ ο Kris Meeke οδηγεί στο όριο το αυτοκίνητο. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Toyota GR Yaris κάνει δοκιμές στο Goodwood [video]

Η ναυαρχίδα της γκάμας του νέου Yaris εξελίχθηκε σε συνεργασία με τις Gazoo Racing και Tommi Mäkinen Racing ως μοντέλο για ομολογκασιόν για το επόμενο αγωνιστικό της Toyota, κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία που έχουν αποκτήσει από τη συμμετοχή τους στο WRC (τίτλος κατασκευαστών το 2018, τίτλος οδηγών 2019 με τον Ott Tänak).

Κάτω από το καπό του GR Yaris βρίσκεται ο ισχυρότερος 3κύλινδρος κινητήρας παραγωγής με χωρητικότητα 1.618 cc, 12 βαλβίδες, single scroll turbo και τεχνολογία απευθείας από τους αγώνες, ο οποίος αποδίδει 261 PS και 360 Nm ροπής.  Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης GR-Four.

Σύμφωνα με την Toyota, το σύστημα επιτρέπει -θεωρητικά- κατανομή ροπής από 100:0 έως 0:100 (εμπρός/πίσω) κάτι που εν μέρει οφείλεται και στο ότι έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με μηχανική ολίσθηση μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επεμβαίνει στην λειτουργία του συστήματος: Στη λειτουργία Normal η βασική κατανομή ροπής είναι 60:40, στο πρόγραμμα Sport 30:70 και στο Track 50:50, προκειμένου η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να είναι η βέλτιστη ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.

Η Toyota ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 5,5" και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 230 km/h.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, της προετοιμασίας για το Goodwood SpeedWeek (16-18 Οκτωβρίου 2020), η Toyota επιστράτευσε τον Kris Meeke για να δοκιμάσει εκεί το αυτοκίνητο και βέβαια φρόντισε να μας δώσει και το ανάλογο βίντεο.