node/37508

Audi: Οι τροχοί 23" είναι κοντά στο όριο από πλευράς μεγέθους

Τα αυτοκίνητα δεν θα μεγαλώσουν άλλο οπότε και οι τροχοί τους θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.

O υπεύθυνος σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte, δήλωσε στο Motor Authority πως οι τροχοί 23" που διατίθενται προαιρετικά στο νέο Audi RS Q8 (στάνταρ 22") ίσως είναι το όριο από πλευράς μεγέθους, καθώς οτιδήποτε μεγαλύτερο δεν έχει νόημα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

«Όσον αφορά το packaging, θα έλεγα πως αυτό είναι σίγουρα κοντά στο όριο» δήλωσε ο Γερμανός. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον δεν θα είναι μεγαλύτερα από τα σημερινά οπότε οι τροχοί τους είτε θα διατηρήσουν την ίδια διάμετρο είτε θα μικρύνουν δίνοντας περισσότερο χώρο για καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της Audi είναι ακόμα μακριά, οπότε τροχοί με διάμετρο 23" θα συνεχίσουν να διατίθενται για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Είναι γνωστό πως οι σχεδιαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μεγάλης διαμέτρου τροχούς στα σκίτσα τους, προς όφελος των αναλογιών, κάτι το οποίο μεταφράζεται εξορθολογισμένο στην παραγωγή. Εξάλλου, τα μοντέλα παραγωγής εκτός της εμφάνισης, πρέπει να ισορροπήσουν θέματα κόστους, οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. Ένας από τους λόγους που βλέπουμε τους τροχούς να μεγαλώνουν τα τελευταία χρόνια είναι οι προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν αναγκάσει τους κατασκευαστές να αυξήσουν το ύψος της μάσκας των μοντέλων τους, αλλά και η κυριαρχία των SUV στην αρένα των πωλήσεων - ογκώδη μοντέλα που πρέπει παράλληλα να δείχνουν σπορ οπότε χρειάζονται και πιο επιβλητικά ζαντολάστιχα.

Μένει να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον καθώς εκτός από τον Marc Lichte που πιστεύει πως οι 23" είναι κοντά στο όριο υπάρχουν και φωνές όπως αυτές του υπεύθυνου σχεδιασμού της General Motors, Michael Simcoe, ο οποίος είχε δηλώσει πως θα δούμε και τροχούς με διάμετρο έως και 26" στην παραγωγή!

TAGS
node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS