Audi: Οι τροχοί 23" είναι κοντά στο όριο από πλευράς μεγέθους

Τα αυτοκίνητα δεν θα μεγαλώσουν άλλο οπότε και οι τροχοί τους θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.

O υπεύθυνος σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte, δήλωσε στο Motor Authority πως οι τροχοί 23" που διατίθενται προαιρετικά στο νέο Audi RS Q8 (στάνταρ 22") ίσως είναι το όριο από πλευράς μεγέθους, καθώς οτιδήποτε μεγαλύτερο δεν έχει νόημα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

«Όσον αφορά το packaging, θα έλεγα πως αυτό είναι σίγουρα κοντά στο όριο» δήλωσε ο Γερμανός. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον δεν θα είναι μεγαλύτερα από τα σημερινά οπότε οι τροχοί τους είτε θα διατηρήσουν την ίδια διάμετρο είτε θα μικρύνουν δίνοντας περισσότερο χώρο για καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της Audi είναι ακόμα μακριά, οπότε τροχοί με διάμετρο 23" θα συνεχίσουν να διατίθενται για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Είναι γνωστό πως οι σχεδιαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μεγάλης διαμέτρου τροχούς στα σκίτσα τους, προς όφελος των αναλογιών, κάτι το οποίο μεταφράζεται εξορθολογισμένο στην παραγωγή. Εξάλλου, τα μοντέλα παραγωγής εκτός της εμφάνισης, πρέπει να ισορροπήσουν θέματα κόστους, οδικής συμπεριφοράς και άνεσης. Ένας από τους λόγους που βλέπουμε τους τροχούς να μεγαλώνουν τα τελευταία χρόνια είναι οι προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν αναγκάσει τους κατασκευαστές να αυξήσουν το ύψος της μάσκας των μοντέλων τους, αλλά και η κυριαρχία των SUV στην αρένα των πωλήσεων - ογκώδη μοντέλα που πρέπει παράλληλα να δείχνουν σπορ οπότε χρειάζονται και πιο επιβλητικά ζαντολάστιχα.

Μένει να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον καθώς εκτός από τον Marc Lichte που πιστεύει πως οι 23" είναι κοντά στο όριο υπάρχουν και φωνές όπως αυτές του υπεύθυνου σχεδιασμού της General Motors, Michael Simcoe, ο οποίος είχε δηλώσει πως θα δούμε και τροχούς με διάμετρο έως και 26" στην παραγωγή!

TAGS