node/39007

Ασθενοφόρο μηδενικών ρύπων από τη Nissan

Το Nissan e-NV400 γίνεται μέρος της πρωτοβουλίας Zero Emission Tokyo της Mητροπολιτικής Kυβέρνησης.

Η Nissan και η πυροσβεστική υπηρεσία του Τόκιο ανακοίνωσαν μια νέα προσθήκη στο στόλο ασθενοφόρων του σταθμού της πυροσβεστικής στο Ikebukuro, με το πρώτο Nissan e-NV400 σε τέτοιο ρόλο.

Το όλο εγχείρημα είναι το αποτέλεσμα της αγαστής συνεργασίας μεταξύ της Nissan, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Τόκιο και της Μητροπολιτικής Κυβέρνησης του Τόκιο. Η ένταξη του πρώτου ασθενοφόρου EV στο στόλο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Τόκιο αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Zero Emission Tokyo, της Mητροπολιτικής Kυβέρνησης του Τόκιο. Το Nissan EV Ambulance είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό φορείο, που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό, για το πλήρωμα του ασθενοφόρου. Χάρη στο σύστημα κίνησης EV, τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών στο όχημα είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σύγκριση με ένα θερμικού κινητήρα όχημα, συμβάλλοντας στη μείωση των σχετικών αρνητικών επιπτώσεων κατά την μεταφορά των ασθενών, αλλά και για το προσωπικό που χειρίζεται, εν κινήσει, ευαίσθητο εξοπλισμό.

nissan

Δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου (33 κιλοβατωρών) υποστηρίζουν τις λειτουργίες του EV, με μια πρόσθετη μπαταρία (8 kWh) που επιτρέπει μεγαλύτερη χρήση του ηλεκτρικού εξοπλισμού και του συστήματος κλιματισμού. Το ασθενοφόρο μπορεί επίσης να μετατραπεί σε κινητή πηγή ενέργειας σε περίπτωση διακοπής ρεύματος (για παράδειγμα λόγω φυσικών καταστροφών). Χάρη στη φύση ενός ηλεκτρικού οχήματος, το ασθενοφόρο Nissan EV είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση από άποψη κόστους-φόρτισης και συντήρησης. Βασίζεται στο αμάξωμα ενός Nissan NV400 που έχει μετατραπεί για την περίσταση από την Autoworks Kyoto, σε πλήρη συμμόρφωση με τους σχετικούς Ιαπωνικούς κανονισμούς. Ο στιβαρός και πρακτικός θάλαμος του ασθενοφόρου αναπτύχθηκε από την Gruau, μια μεγάλη Ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων οχημάτων έκτακτης ανάγκης.

Μήκος: 5.548 mm Πλάτος: 2.070 mm Ύψος: 2.499 mm Μικτό βάρος οχήματος: 3,5 τόνοι Αριθμός πληρώματος και επιβατών: 7 Κινητήρας EV: μέγιστη ισχύ εξόδου 55 κιλοβάτ, μέγιστη ροπή 220 Nm Κύρια τροφοδοσία: μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 33 kWh, φόρτιση AC200 μέγιστο 7 kw, κανονική φόρτιση (Type 2) Μπαταρία για ενεργοποίηση εξοπλισμού: χωρητικότητα 8kWh, φόρτιση AC100V 1,5 kW.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Nissan]

node/39117

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Το Gymkhana 11 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 με πρωταγωνιστή των Travis Pastrana.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Ο Ken Block ανακοίνωσε πως μετά από 12 χρόνια στη σειρά βίντεο Gymkhana παραχωρεί τη θέση του στον Travis Pastrana!

Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον Travis Pastrana σε βίντεο της σειράς, καθώς είχε κάνει μια εμφάνιση στο Gymkhana 5 και το Gymkhana 10 στο πλευρό του Ken Block. Οι δύο οδηγοί γνωρίζονται από παλιά καθώς υπήρξαν teamates το 2004 στο Rally America Championship, με τον Block να δηλώνει πως ήθελε εδώ και πολύ καιρό να δει ένα Gymkhana με πρωταγωνιστή τον Pastrana.

Ο Pastrana που θα οδηγήσει ένα αγωνιστικό μοντέλο της Subaru, δήλωσε πως νιώθει ευγνώμον για αυτή την ευκαιρία ζωής που του δίνεται, λέγοντας πως νιώθει εξίσου ενθουσιασμένος και τρομαγμένος. Ο 36χρονος οδηγός με πρότερη καριέρα σε X Games, supercross, motocross, freestyle motocross, rally racing, Nascar, Camping World Truck κ.α., γνωρίζει πως οι προσδοκίες του κοινού για τον ρόλο που αναλαμβάνει είναι πολύ υψηλές, όμως με τη βοήθεια του Ken, της ομάδας Hoonigan και της Subaru πιστεύει πως θα καταφέρουν να συνεχίσουν με επιτυχία αυτό που έχτισε ο Ken και να το κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό.

Ο Ken Block από τη μεριά του ξεκαθάρισε πως δεν έχει σκοπό να "συνταξιοδοτηθεί" μόνιμα από τα Gymkhana, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια στιγμή θα επιστρέψει ως πρωταγωνιστής της σειράς. 

Για όσους δε γνωρίζουν τι εστί Gymkhana, ακολουθεί μια λίστα με τα links για τα 10 βίντεο που έχουν βγει μέχρι σήμερα, καθώς περιμένουμε το Gymkhana 11 που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

node/39116

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Θα καταφέρει η Macan Turbo να κάνει ταχύτερο χρόνο από την αντίστοιχη έκδοση της Cayenne Coupé;

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Το γερμανικό Auto Bild επισκέφθηκε την πίστα Lausitzring με δύο γρήγορες εκδόσεις των SUV της Porsche - την Macan Turbo και την Cayenne Coupé Turbo - με στόχο να δει τη διαφορά στους χρόνους των δύο μοντέλων όταν πίσω από το τιμόνι τους βρεθεί ένας έμπειρος οδηγός.

Να θυμίσουμε πως η Macan Turbo μετά από την ανανέωση φορά twin-turbo V6 2,9 λίτρων που αποδίδει 440 PS και 550 Nm. Με το πακέτο Sport Chrono, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 4,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 269 km/h. Το βάρος του μοντέλου είναι 1.950 kg ενώ φορά ελαστικά Michelin Latitude Sport 3.

Αντίστοιχα, η Cayenne Coupé Turbo φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με 550 PS και 770 Nm. Η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί 3,6” και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 286 km/h. Το βάρος του SUV είναι 2.240 kg ενώ φορά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Εδώ πρέπει να πούμε πως σε αντίθεση με την Macan, η Cayenne έχει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση από την Turbo - την υβριδική Turbo S E-Hybrid με 680 PS και 900 Nm η οποία προφανώς ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της άτυπης σύγκρισης.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο, και τα δύο μοντέλα εντυπωσιάζουν με τους χρόνους τους στην πίστα - ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον όγκο και την κατηγορίας τους. Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της μεγάλης διαφοράς στην ισχύ, νικητής στέφθηκε η Cayenne Coupé Turbo με χρόνο 1:36,36 έναντι 1:41,16 της Macan Turbo.

[Πηγή: Auto Bild Sportscars μέσω Carscoops]