Από την BMW και την DS ο νέος επικεφαλής marketing της Alfa Romeo

Από την BMW και την DS ο νέος επικεφαλής marketing της Alfa Romeo

Ποιος είναι ο Francesco Calcara που θα αναφέρεται απευθείας στον Jean-Philipe Imparato, CEO της Alfa Romeo.


Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και βαθιά γνώση της αγοράς των premium αυτοκινήτων, ο κ. Francesco Calcara, ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο.  

O κ. Francesco Calcara ανέλαβε Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κ. Calcara θα αναφέρεται στον κ. Jean-Philipe Imparato, CEO της Alfa Romeo.

Με μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης, ο κ. Calcara το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του το αφιέρωσε στο χώρο του αυτοκινήτου, αναπτύσσοντας πλούσια εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing, ενώ ανέπτυξε ιδιαίτερη γνώση στο premium κομμάτι της αγοράς.

Σε πρώτη φάση, η καριέρα του αφιερώθηκε εξολοκλήρου στις πωλήσεις, αναλαμβάνοντας θέσεις στην παγκόσμια αγορά, αρχικά το 2004 ως υπεύθυνος πωλήσεων της Mazda στην Ιταλία και στη συνέχεια ως επικεφαλής της ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.

Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Ιταλίας, όπου για σχεδόν 10 χρόνια ανέλαβε θέσεις ευθύνης στο κομμάτι των πωλήσεων, ενώ το 2013 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της MINI. Το 2016, από τη θέση του Luxury Marketing Manager της BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.

Το 2017 ο κ. Calcara εντάχθηκε στην PSA, αρχικά αναλαμβάνοντας της θέση του Brand Director της DS, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της DS και Αντιπρόεδρος Sales & Marketing διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της DS στην Ιταλική αγορά.

[Πηγή: Alfa Romeo]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube