Από το 1996 η Mercedes-Benz είχε «ανακαλύψει» την ψηφιακή οθόνη

Από το 1996 η Mercedes-Benz είχε «ανακαλύψει» την ψηφιακή οθόνη

Πώς η Mercedes-Benz EQS ακολούθησε το δρόμο που χάραξε το πρωτότυπο F 200 Imagination της εταιρείας. 

Κι' όμως η μεγάλη ψηφιακή οθόνη που είδαμε στην EQS δεν είναι κάτι καινούργιο για την Mercedes-Benz. Από το 1996, η εταιρεία είχε παρουσιάσει κάτι ανάλογο, αφού το πρωτότυπο Mercedes-Benz F 200 Imagination εκείνης της χρονιάς ήταν εξοπλισμένο με μια ψηφιακή οθόνη που καταλάμβανε όλο το μήκος του ταμπλό. 

Πρωτοεμφανίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1996 και διέθετε μια σειρά από χαρακτηριστικά που μπορεί να ακούγονταν τότε σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά σήμερα συναντάμε σε πολλά αυτοκίνητα.

F-200

«Τα ηλεκτρονικά αναγνωρίζουν τις εντολές του οδηγού ως επιθυμία για μια συγκεκριμένη κατάσταση οδήγησης - επιτάχυνση, επιβράδυνση, στροφή, κτλ - και στη συνέχεια αποφασίζουν με αστραπιαίο τρόπο πόσο καλύτερα και ασφαλέστερα θα συμμορφωθούν με τις εντολές του οδηγού», έγραφε το δελτίο τύπου της Mercedes-Benz το 1996. «Αυτό συμβαίνει ανάλογα με την κατάσταση, επειδή ο υπολογιστής χρησιμοποιεί πληροφορίες από διάφορους αισθητήρες που του παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα, την περιστροφή των τροχών, τις στροφές του κινητήρα, την κατάσταση του δρόμου και τις κινήσεις του σώματος, μεταξύ άλλων».

Η F 200 Imagination δοκιμάστηκε επίσης σε προσομοιωτή οδήγησης, μια άλλη τεχνολογία που είναι κοινή σήμερα. Η Mercedes- Benz είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί προσομοιωτή οδήγησης το 1985.

EQS

Μολονότι εμφανισιακά η έγχρωμη οθόνη της F 200 Imagination είναι αρκετά διαφορετική από αυτήν της EQS, το σύστημα του 1996 περιλάμβανε ψηφιακά όργανα, ενσωματωμένο υπολογιστή, κάμερες οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, ραδιόφωνο, συσκευή αναπαραγωγής CD και DVD και τηλέφωνο. Ωστόσο, δεν ήταν όλες οι καινοτομίες του επιτυχημένες.

Παρόλο που τα συστήματα μετάδοσης κίνησης μπορούν να βρεθούν στα αυτοκίνητα παραγωγής σήμερα, τα οχήματα τείνουν να έχουν ακόμα τιμόνι και όχι το χειριστήριο που φαίνεται στην F 200. Όσον αφορά στον σχεδιασμό του, αν και τα πιο ακραία στοιχεία δεν υιοθετήθηκαν, το βασικό σχήμα του αυτοκινήτου χρησιμοποιήθηκε στη Mercedes-Benz CL του 1999.

Σήμερα, η F 200 μπορεί φιλοξενείται στο Μουσείο της Mercedes-Benz στον τομέα «Fascination of Technology». 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube