BMW plug-in hybrid
node/40134

Ανάκληση σε επαναφορτιζόμενες υβριδικές BMW για κίνδυνο πυρκαγιάς

Η BMW θα ανακαλέσει 26.700 επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητά της σε όλον τον κόσμο λόγω κατασκευαστικού λάθους στα κελιά των μπαταριών τους.

Τα προβλήματα (και οι ανησυχίες) μεταξύ των κατασκευαστών όσον αφορά τις μπαταρίες πληθαίνουν. Ύστερα από τη Ford με το Kuga και τη Hyundai με το Kona, είναι η σειρά της BMW να ενορχηστρώσει μια μαζική εκστρατεία ανάκλησης για τα μοντέλα της. Αυτό αφορά όλα τα plug-in hybrid μοντέλα της BMW και της θυγατρικής της, της MINI, που κατασκευάστηκαν μεταξύ της 20ής Ιανουαρίου και 18ης Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους.

Συνεργαζόμενη σήμερα με την CATL και τη Samsung-SDI, ο κατασκευαστής από το Μόναχο αναφέρει ότι έχει εντοπίσει «“ακαθαρσίες” στη διαδικασία παραγωγής των στοιχείων των μπαταριών». Χωρίς να κουνάει το δάχτυλο του σε κάποιον από τους προμηθευτές της, η BMW εξηγεί ότι, σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτές οι “ακαθαρσίες” μπορούν να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα που μπορεί να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Την περασμένη εβδομάδα, τρία από τα υβριδικά της φίρμας πήραν φωτιά στη Γερμανία. Σε αυτό το στάδιο, ο κατασκευαστής δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει ότι αυτές οι πυρκαγιές σχετίζονται με το προαναφερθέν πρόβλημα.

Στην έκθεσή της, η BMW εξηγεί ότι ο κίνδυνος είναι υψηλότερος όταν οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες. Στην πραγματικότητα, ο κατασκευαστής συμβουλεύει τους πελάτες του να μην επαναφορτίσουν το αυτοκίνητό τους, πριν από την επιθεώρηση και από τον έλεγχο σε ένα εξουσιοδοτημένο επισκευαστήριο.

Εάν και ο κατασκευαστής δεν έχει ακόμη αναλύσει τη διαδικασία που σκοπεύει να ακολουθήσει, αυτό το πρόβλημα με τα κελιά των μπαταριών θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια τεράστια εκστρατεία αντικατάστασης των μπαταριών στα ύποπτα αυτοκίνητα. Απομένει να δούμε ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό... 

Εν τω μεταξύ, αυτό δεν είναι το πρώτο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η BMW με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της. Τον Αύγουστο, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλεσε 4.460 αυτοκίνητα λόγω πιθανών προβλημάτων συγκόλλησης στην μπαταρία.

node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.